T-mobile opzeggen door fout?

T-mobile opzeggen door fout? discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om een abonnement op te zeggen bij T-mobile door een fout van hun medewerkers? Vorige week heb ik een 3G gekocht bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 June 2009, 22:05
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 2.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 June 2009
Berichten: 16
Standaard T-mobile opzeggen door fout?

Is het mogelijk om een abonnement op te zeggen bij T-mobile door een fout van hun medewerkers? Vorige week heb ik een 3G gekocht bij een T-mobile shop, afgesproken met de verkoopster dat mijn abonnement eind OKTOBER in zou gaan, maar nou is het ineens een maand eerder geworden. Is het mogelijk om hierdoor je abonnement op te zeggen? (nee, het gaat mij niet om 3GS, maar ik moet hierdoor gewoon dubbel betalen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11 June 2009, 22:15
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi 32GB [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 February 2009
Berichten: 277
Standaard

Ligt eraan wat er in je contract staat, in je contract staat namelijk een datum waarop je contract ingaat.
Als daarin oktober staat dan heb je een punt, anders heb je denk ik pech.

Ik begrijp alleen niet dat ze je hebben kunnen beloven dat hij pas in oktober in zou gaan en dat je al je toestel hebt meegekregen, normaal kun je max 3 maanden van te voren een telefoon meekrijgen als je kiest voor nummerbehoud een andere mogelijkheid om zover vantevoren al een tel te krijgen heb ik persoonlijk nog nooit van gehoord......
  #3  
Oud 11 June 2009, 22:21
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 2.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 June 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald24e Bekijk bericht
Ligt eraan wat er in je contract staat, in je contract staat namelijk een datum waarop je contract ingaat.
Als daarin oktober staat dan heb je een punt, anders heb je denk ik pech.

Ik begrijp alleen niet dat ze je hebben kunnen beloven dat hij pas in oktober in zou gaan en dat je al je toestel hebt meegekregen, normaal kun je max 3 maanden van te voren een telefoon meekrijgen als je kiest voor nummerbehoud een andere mogelijkheid om zover vantevoren al een tel te krijgen heb ik persoonlijk nog nooit van gehoord......
Het is inderdaad in verband met nummerbehoud. Maar ik heb het juist gedaan om te voorkomen dat ik dubbel ga betalen.
  #4  
Oud 11 June 2009, 22:27
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi 32GB [FW: 5.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 February 2009
Berichten: 277
Standaard

Ja logisch maar zoals ik al zei...voor zover ik weet kan dat max 3 maanden van te voren pas.

Waar heb je de iphone precies gekocht?

En staat alles goed in je contract?
  #5  
Oud 11 June 2009, 22:35
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 2.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 June 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ronald24e Bekijk bericht
Ja logisch maar zoals ik al zei...voor zover ik weet kan dat max 3 maanden van te voren pas.

Waar heb je de iphone precies gekocht?

En staat alles goed in je contract?
Ik heb hem gekocht bij de nieuwe T-mobile shop in Lelystad. Ik heb er volgens mij niet eens een contract bij gekregen, tenminste, ik heb een papiertje waar links bovenin 'Contract' staat, en daaronder weer 'Aanvraagformulier particuliere Klant'.
Daarin staat niks over wanneer het abonnement ingaat.
  #6  
Oud 12 June 2009, 04:38
kuotje's schermafbeelding
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 1 June 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.041
Standaard

ik heb me abbo moeten verlengen en 2 papieren moeten ondertekenen waar duidelijk opstaat wanneer mijn i-abbo zou ingaan. Me andere is gelijk afgesloten en heb betaalt voor die wat ik moest betalen en nu gaat me i-abbo verder. Je hebt je handtekening wss gezet op dat contract.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belgi: proximus abonnement opzeggen om naar Mobile Vikings te gaan ? petersmichiel Overige providers Belgi 25 6 March 2012 22:29
Opzeggen abo => dan naar t-mobile? collin43 Koopinformatie Nederland 4 29 July 2010 00:15
Mobile me: alles kwijt na opzeggen account arvidvp iTunes 2 9 July 2010 16:38
T-Mobile opzeggen, Hi abonnement in de plaats Mindfield Overige providers Nederland 1 13 May 2009 21:13
internet opzeggen bij T-Mobile Thijs3000 T-Mobile 11 12 June 2008 15:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.