//

T-Mobile Web 'n' Walk: Pocket Internet Totaal Plus

T-Mobile Web 'n' Walk: Pocket Internet Totaal Plus discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag dames en heren, Allereerst, wat een heersend forum is dit! Ik heb een vraag waar ik het antwoord nog niet van heb gevonden op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-07, 22:03
mpijnacker mpijnacker is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Question T-Mobile Web 'n' Walk: Pocket Internet Totaal Plus

Dag dames en heren,

Allereerst, wat een heersend forum is dit!

Ik heb een vraag waar ik het antwoord nog niet van heb gevonden op dit forum aangaande T-Mobile Pocket Internet Totaal Plus: Onbeperkt internet in Nederland.

Op dit moment maak ik gebruik van T-Mobile Pocket Internet Totaal: Onbeperkt internet in Nederland. Dit pakket kost 9.50 per maand. Ik was daar altijd heel tevreden over, maar de snelheid begint me nu een beetje te irriteren. Het is leuk voor mailtjes ed. maar voor echt browsen valt het een beetje tegen.

T-Mobile doet me nu een aanbod om mijn contract te verlengen en nu zie ik dat ze meerdere mobiele internetpakketten hebben:
  • T-Mobile Pocket Internet Totaal: Onbeperkt internet in Nederland 64 Kb/s 16 kb/sec € 9,50 per maand
  • T-Mobile Pocket Internet Totaal Plus: Onbeperkt internet in Nederland 192 Kb/sec 32 kb/sec € 19,50 per maand
  • T-Mobile Internet Totaal: Onbeperkt internet in Nederland 384 Kb/sec 128 kb/sec € 49,50 per maand
  • T-Mobile Internet Totaal Plus: Onbeperkt internet in Nederland 1,8 Mb/sec 384 kb/sec
Nu mijn vraag; Is de iPhone geschikt voor het pakket van € 19,50 per maand? Zijn er mensen met ervaring met dit pakket?

Alvast bedankt!

Edit: ik heb het al gevonden. Iphone is niet geschikt... jammer....

Laatst gewijzigd door mpijnacker; 11-12-07 om 22:18.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-07, 22:30
Yannick Yannick is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard

Het is inderdaad helaas niet mogelijk om gebruik te maken van deze 'hogere snelheden' .. het browsen middels GPRS is en blijft helaas traag ..
  #3  
Oud 13-12-07, 15:38
f1aap f1aap is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 68
Standaard

Ik heb ooit ergens gehoord dat t-mobile de snelheid van hun langzaamste abonnement knijpt, oftewel dat GPRS wel sneller zou kunnen dan de 64kb/s die zij aanbieden. Weet iemand of dit waar is?
  #4  
Oud 13-12-07, 16:58
mpijnacker mpijnacker is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door f1aap Bekijk bericht
Ik heb ooit ergens gehoord dat t-mobile de snelheid van hun langzaamste abonnement knijpt, oftewel dat GPRS wel sneller zou kunnen dan de 64kb/s die zij aanbieden. Weet iemand of dit waar is?
Dat heb ik ook gelezen ergens. Ik meen me te herinneren dat de snelheid van gprs ook afhankelijk is van het type GSM mast dat de provider gebruikt.

Het blijft dus traag tenzij T-mobile ineens beslist een landelijke upgrade uit te voeren op zijn GSM masten.
  #5  
Oud 13-12-07, 17:33
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Nja snelheiden van 170kbps zijn mogelijk op de iPhone maar dat bieden ze dus a niet aan en 2 dat van die masten zou me nix verbasen die dingen zijn al erg oud Echter wordt er bijna nergens een snelheid hoger dan 50kbps gehaald... Jammer en vreemd

Greetz, Stiruam
  #6  
Oud 14-12-07, 00:48
Henri Henri is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 26
Standaard

Ik heb al een jaar of drie Web 'n Walk, oorspronkelijk voor mijn PocketPC (pftieuw) aangeschaft. Aanvankelijk zat er standaard toegang via wi-fi tot alle T-mobile Hotspots bij en een GPRS speed van c.a. 114 Kbps. Dat is dus in de loop der tijd teruggedraaid helaas.

Vodafone heeft een sneller pakket voor hetzelfde geld maar daar zit weer een datalimiet aan vast.

Nog even wachten en Apple komt met de iPhone naar NL met bijbehorend duur pakket en wellicht dan ook G3.

Laatst gewijzigd door Henri; 14-12-07 om 00:55.
  #7  
Oud 12-08-08, 15:47
zjaky zjaky is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik ben net overgestapt naar T-Mobile en heb daar ook een Pocket Internet Totaal bij afgesloten. de vraag is, hoe moet ik deze met mijn I-Phone gebruiken?????
help!
  #8  
Oud 13-08-08, 22:42
RoWa RoWa is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 6
Standaard

Op firmware 1.1.4 kun je via:
settings->general->network->EDGE
de volgende settings invullen:
APN: intenet
Username: tmobile
password: tmobile

dit werk onafhankelijk of je een web en walk abo hebt of niet
  #9  
Oud 13-08-08, 22:44
RoWa RoWa is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 6
Unhappy

Oeps:
Kleine typo
APN waarde moet zijn: internet
  #10  
Oud 18-09-08, 17:33
tomson tomson is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 11
Standaard

Via de Apple store heb ik het gratis Speedtest tooltje gedownload. Omdat ik vandaag heb besloten mijn T-Mobile web 'n walk voor mijn 3G te activeren kan ik mooi mijn resultaten met jullie delen. Het "aardige" is dat voordat ik een onbeperkt internetabbo had afgesloten mijn 3G modus niet afgekapt was. De metingen berusten maar op een momentopname maar helpen je wellicht alles in perspectief te zien.

Web 'n walk (3G modus ingeschakeld)
Upload: 55 Kbit/s
Download: 339 Kbit/s

Web 'n walk (3G modus uitgeschakeld)
Upload: 19 Kbit/s
Download: 42 Kbit/s

3G (vóór afsluiting Web 'n Walk abbo)
Upload: 304 Kbit/s
Download: 1435 Kbit/s

Wi-Fi
Upload: 775 Kbit/s
Download: 4065 Kbit/s
  #11  
Oud 19-09-08, 10:40
shao shao is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 29
Standaard

uhm.. ik snap het even niet..ik ben nml ook op zoek naar een sim only abo (heb pas een iphone 3g gekocht). UMTS is 3g, dan kan iphone de snelheid aan ..waarom haalt de iphone de snelheid niet ? vanwege tmobile (is de internet zoveel verschillend met de gecombineerde tmobile abo icm iphone)?

betekend dus dat je ' automatisch' naar vodafone moet?
  #12  
Oud 19-09-08, 11:22
tomson tomson is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 11
Standaard

Je snelheid wordt afgekapt op basis van je Abo. Als je de goedkoopste variant neemt (Web 'n Walk Standaard á 9,95) krijg je de laatste snelheid. Je kan echter wel de 3G connectie gebruiken om verbinding te leggen met het TMobile netwerk.

Ik weet niet of Tmobile een los 3G abbo op hoge snelheid voor een redelijke prijs in de aanbieding heeft.

Maakt dit het duidelijk?
  #13  
Oud 19-09-08, 11:28
shao shao is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 29
Standaard

uh..

als ik het volgende zou nemen:
relax 250 min, en web&walk plus (kost 14.95)

zou dat dan betekenen dat ik vanwege een ' goedkope' abo niet de volledige snelheid mag benutten?? ..

dat is dan wel heel raar. Je zou zeggen dat je internet koopt en dat deze onafhankelijk moet zijn van jouw basis abo...
  #14  
Oud 19-09-08, 16:01
MeX's schermafbeelding
MeX MeX is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Emmen
Berichten: 55
Stuur een bericht via MSN naar MeX
Standaard

Doorda ik nu contract vrij ben ben T Mobile heb ik mijn wnw abo van 9,50 euro in de maand tijdelijk verhoogt naar wnw+ voor 14,50

Kan op mijn Iphone 1e gen. duidelijk het verschil merken in snelheid qua abonnementen..
  #15  
Oud 19-09-08, 16:28
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MeX Bekijk bericht
Doorda ik nu contract vrij ben ben T Mobile heb ik mijn wnw abo van 9,50 euro in de maand tijdelijk verhoogt naar wnw+ voor 14,50
.

Tijdelijk? TM is erg van de vasthoudende als het om contracten gaat.
  #16  
Oud 19-09-08, 17:47
MeX's schermafbeelding
MeX MeX is offline
• iOS 10.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Emmen
Berichten: 55
Stuur een bericht via MSN naar MeX
Standaard

klopt, maar aangezien ik contract vrij ben kan ik hem verhogen, en zodra ik naar een andere abo ga, kan k hem terug zetten naar een " standaard " wnw
  #17  
Oud 26-09-08, 12:18
armand wouters armand wouters is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

Voor Iedereen die pocket internet heeft bij t-mobile
Ik hab ook pocket internet bij T-mobile omdat de snelheid omhoog is gegaan bij web en walk heb ik maar eens gebeld met t-mobile dat mijn pocket internet nog steeds niet vooruit te branden was 120kbs zij wisten mij te vertellen dat pocket internet een oud abonoment is en dat zij het gratis om kunnen zetten naar web en walk wat 364kbs is dit voor de meer prijs van 5 cent jawel 5 cent per maand.

Laatst gewijzigd door armand wouters; 28-09-08 om 23:43.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile blijft extra internet kosten in rekening brengen na afsluiten Web 'N Walk Guest-20201028093429 Odido (T-Mobile) 3 21-02-10 21:47
Geen internet met Iphone 3.0 [It] T-Mobile flex Web&Walk hb88xx Odido (T-Mobile) 3 07-08-09 10:41
T-Mobile "Pocket Internet Totaal" of "Pocket Internet Totaal Plus"? Bart Symons Odido (T-Mobile) 6 26-04-08 13:07
Youtube met T-Mobile internet pocket totaal? Mistahlilg Archief 3 01-04-08 19:25
T-Mobile's Web'n'Walk / Pocket Internet Totaal (PIT) Niekie Odido (T-Mobile) 13 18-01-08 08:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:52.