//

Why T-mobile for iPhone sucks - abonnementsvoorwaarden, o.a. vergeleken met Flex

Why T-mobile for iPhone sucks - abonnementsvoorwaarden, o.a. vergeleken met Flex discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Even voor jullie beeldvorming check de voorwaarden bij andere providers wat betreft het bellen per seconde. T-mobile hanteert de eerste minuut volledig en daarna per ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 04-08-09, 01:13
mirmano mirmano is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard

Even voor jullie beeldvorming check de voorwaarden bij andere providers wat betreft het bellen per seconde.

T-mobile hanteert de eerste minuut volledig en daarna per seconde. check even telort , vodafone of kpn! je zult verstaan staan

Fijne avond
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 04-08-09, 12:02
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Ik zie de advertentie van Telfort nu steeds voorbijschieten.
Heeft iemand ervaring met iPhone en Telfort? Netwerk van Telfort is
KNP dus minder snel dan Vodafone waar ik nu op zit.
__________________
....i.c.m. een Tele2 sim only 1GB en 100 bel/sms
  #43  
Oud 12-08-09, 14:40
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Dat de iPhone abo zuigt heb ik nu ook wel door, ik heb een i150 abo en zou heel graag wat meer smsjes per maand willen, meer belminuten hoef ik niet want die krijg ik toch al niet op. Maar hoe los ik dat op? naar i300 levert me maar 150 smsjes meer op en voor de belminuten hoef ik het niet te doen, dus kost een kleine 150 smsjes me al 15 euro extra. Over stappen naar Relax is ook geen optie, want dat kan pas vanaf 250 belminuten. Dus ik koop zo maar even een prepaid kaartje waarmee ik voor 10 euro 125 smsjes extra kan versturen...
  #44  
Oud 12-08-09, 15:40
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Voor zover ik weet kan je gewoon een sms bundel van 10 euro voor 1000 sms'jes op je iphone bundel gooien hoor. Ze hebben mij verteld dat dat op ieder abonnement van t-mobile kan, dus zowel de relax, flex als iphone abo's.
  #45  
Oud 12-08-09, 16:06
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Daar heb ik veel aan, geruchten verspreiden probeer het eens te regelen dan ik ben bij twee shops langsgeweest en heb telefonisch gebeld, met een iphone abo niet mogelijk.
  #46  
Oud 13-08-09, 21:18
AartK AartK is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard

Waar het hier omgaat is dat je verschrikkelijk gepakt wordt door de telco's in het algemeen en dat wij als domme gebruikers het allemaal maar normaal vinden.
Ik snap dit echt niet.
Kan iemand mij uitleggen als ik in huis met de USA bel via mijn draadloze siemens telefoon (voip) mij dit 0,0 cent kost per minuut en via de iPhone ik giga veel EXTRA moet betalen omdat het BUITEN de belbundel omgaat?
Waarom gaat bijna alles BUITEN je belbundel om??????
Waarom probeer ik van alles om goedkoper te bellen en probeert de TELCO alles omdat tegen tegaan?
Ik hoef echt niet gratis te bellen, maar dit is van de zotte.
En het ergste is dat wij dat allemaal maar pikken en dat heel normaal vinden.
Onbegrijpelijk!!!!
  #47  
Oud 14-08-09, 13:19
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AartK Bekijk bericht
Waar het hier omgaat is dat je verschrikkelijk gepakt wordt door de telco's in het algemeen en dat wij als domme gebruikers het allemaal maar normaal vinden.
Ik snap dit echt niet.
Kan iemand mij uitleggen als ik in huis met de USA bel via mijn draadloze siemens telefoon (voip) mij dit 0,0 cent kost per minuut en via de iPhone ik giga veel EXTRA moet betalen omdat het BUITEN de belbundel omgaat?
Waarom gaat bijna alles BUITEN je belbundel om??????
Waarom probeer ik van alles om goedkoper te bellen en probeert de TELCO alles omdat tegen tegaan?
Ik hoef echt niet gratis te bellen, maar dit is van de zotte.
En het ergste is dat wij dat allemaal maar pikken en dat heel normaal vinden.
Onbegrijpelijk!!!!
Ik heb die ergernis niet. Ik heb getekend voor een abbo, en daarin staat wat wel en niet in de bundel zit. En ik vind dat prima voor mij. Voor mij persoonlijk houd het in dat ik niet hoef bij te betalen aan het end van de maand. Hou nog wat bel minuutjes over.
Ik heb verder niks met (of tegen) VOIP/SKYPE of dat geneuzel. Tuurlijk wel eens probeert, maar tis niks voor mij. geef mij maar een telefoon dis niet afhankelijk is van mijn internet verbinding.

In de praktijk hier VOIP/SKYPE:
Iedereen stoppen met downloaden en uploaden, want PA wil bellen!
Nee ik heb geen zin in dat gezeik met voip / skype Doe mij maar een t-mobile abbo met een leuke iphone.
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #48  
Oud 16-08-09, 22:05
ASS-Ware ASS-Ware is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie Bekijk bericht
In de praktijk hier VOIP/SKYPE:
Iedereen stoppen met downloaden en uploaden, want PA wil bellen!
Nooit van QOS gehoord ?
Ik kan prima VOIP-en als ik aan het downloaden ben hoor.
  #49  
Oud 16-08-09, 22:44
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ASS-Ware Bekijk bericht
Nooit van QOS gehoord ?
Ik kan prima VOIP-en als ik aan het downloaden ben hoor.
Nooit van gehoord. En dat wil ik zo houden. Boeit me namelijk niet techniek. Moet gewoon werken.
En dat doet het hier niet. Geen problemen mee trouwens. Heb een iPhone die het wel doet.
Iedereen blij
  #50  
Oud 16-08-09, 22:55
ASS-Ware ASS-Ware is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie Bekijk bericht
Nooit van gehoord. En dat wil ik zo houden. Boeit me namelijk niet techniek. Moet gewoon werken.
En dat doet het hier niet. Geen problemen mee trouwens. Heb een iPhone die het wel doet.
Iedereen blij
Je reageert met "Nooit van gehoord. En dat wil ik zo houden. Boeit me namelijk niet techniek.".
Maar klaag dan ook niet als iets niet werkt.

QOS = Quality Of Service, hiermee kun je protocollen als VOIP een gegarandeerde minimale bandbreedte geven, de betere routers ondersteunen dit.

Het resulaat is dat mijn download snelheid een tikkie omlaag gaat als ik ga bellen over VOIP (gratis bellen naar vele landen).
Reageren

Labels
abonnementsvoorwaarden, duur, sucks, t-mobile, tethering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen internet met Iphone 3.0 [It] T-Mobile flex Web&Walk hb88xx Odido (T-Mobile) 3 07-08-09 11:41
Kosten iPhone i.c.m. T-Mobile Relax/Flex svenssonn Odido (T-Mobile) 0 10-07-08 20:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10.