//

3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement

3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn huidige T-Mobile Relax abonnement wat ik gebruik in combinatie met mijn 2G iPhone loopt 23 september af. In theorie zou ik dus met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-06-09, 21:22
mac-fan mac-fan is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 25
Standaard 3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement

Mijn huidige T-Mobile Relax abonnement wat ik gebruik in combinatie met mijn 2G iPhone loopt 23 september af. In theorie zou ik dus met de lancering van de iPhone 3G S mijn abonnement kunnen verlengen met een i-abonnement inclusief de iPhone 3G S. Nu maak ik met mijn huidige Relax abonnement gebruik van web 'n walk standard (GPRS). De iPhone 3G S ondersteunt natuurlijk HSDPA 3G, is het mogelijk om tot de tijd dat Relax nog actief is (23-09-09) toch gebruik te maken van het 3G netwerk? Zo niet, is het dan mogelijk om alleen gebruik te maken van GPRS zodat er geen kosten berekent worden voor 3G datagebruik.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-09, 21:40
joeblack2k joeblack2k is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

data is data het is volgens mij een limit van je telefoon dat hij geen 3g ondersteund

web and walk is gewoon 3g
  #3  
Oud 14-06-09, 21:49
mac-fan mac-fan is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 25
Standaard

Geeft dit dan geen problemen aangezien het T-Mobile 3G netwerk als een apart netwerk wordt gezien?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verlenging abonnement t-mobile wegens uitstel iphone 5 MyIphone24 Odido (T-Mobile) 16 14-09-12 01:12
3GS dataverbruik bij overgang flex naar i-abonnement Mo-phone Odido (T-Mobile) 1 30-08-10 15:00
Abonnement verlenging bij phonehouse? 276159 Koopinformatie Nederland 2 05-08-10 23:48
Verlenging T-Mobile Abonnement en wachten op volgende iPhone lyndon Odido (T-Mobile) 6 20-01-10 20:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:43.