//

T-Mobile BELSTATUS HELP!

T-Mobile BELSTATUS HELP! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij is de belstatus weer geupdate... Benieuwd hoe lang hij het blijft doen...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 04-08-09, 10:19
Leon_R Leon_R is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Bij mij is de belstatus weer geupdate...

Benieuwd hoe lang hij het blijft doen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 04-08-09, 10:21
jee_tee jee_tee is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Op de T-mobile website werkt-ie nog niet...
  #63  
Oud 04-08-09, 15:58
morpheus_at_work morpheus_at_work is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard

bij de laaste update vandaag heb ik 450 sms en 404 belminuten bij een i150
  #64  
Oud 04-08-09, 21:02
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Ik ben ook opeens van 80 naar 370 minuten gegaan.
Is dit de compensatie van T-Mobile wegens het ongemak
  #65  
Oud 04-08-09, 22:55
Antonio6 Antonio6 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Delft
Berichten: 45
Standaard

Mensen kijk uit. Niet zo blij zijn met ineens zo veeeeel minuten meer hebben. Zoals we allemaal wetten er gaat van alles fout nu bij T-Mobile.

Je denkt WOW lekker meer minuten. En ga je veel bellen. En dan komt de rekening en dan is de WOW veranderd in ...

HAAAAA!!!!

Laatst gewijzigd door Antonio6; 04-08-09 om 22:57.
  #66  
Oud 04-08-09, 23:39
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Bij mij werkt de T-Mobile gadget momenteel niet.

En de laatste update van de Belstatus van P-Edge media is dan wel 4-Aug-2009 23:38 (nu), maar met T-Mobile gegevens van 29-Jul-2009...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #67  
Oud 05-08-09, 01:25
Antonio6 Antonio6 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Delft
Berichten: 45
Standaard

De bestatus app (iphone) werkt momenteel voor geen meter. Ik heb paar sms'jes gestuurd en wat gebeld. Maar de beltijd en sms'jes worden niet eruitgehaald uit het totale sms/belminuten die al voor het sms'en en bellen stonden.

WOW wat een uitleg. Zo lang voor zo iets simpels

Gewoon afwachten mensen. Er zit verder niks meer op. We kunnen reageren hier en speculieren. Maar is heel duidelijk. De site Mijn T-Mobile + Belstatus app + de heeeele site van T-Mobile en het heeeele bedrijf. Alles moet gewoon ''weer'' goed gaan werken.

Afwachten

(((NIET OP JE BELSTATUS APP VERTROUWEN. WERKT NIET GOED. HIJ STAAT WEL AAN, MET GETALLETJES EN ALLES MAAR DE INFORMATIE EROP KLOPT GEWOON NIET)))

Laatst gewijzigd door Antonio6; 05-08-09 om 01:28.
  #68  
Oud 05-08-09, 09:02
beakerflo beakerflo is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Voorburg
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar beakerflo
Standaard

Belstatus is nog steeds betrouwbaar hoor, want het laat zien wat er op T-mobile-site staat. Alleen T-mobile heeft nog wat problemen met de updates van je belstatus. Dit kan je ook in de app terugzien, daar staat een datum waarin Belstatus voor het laatst ge-update heeft + een datum dat T-mobile de belstatus heeft ge-update. Als deze twee data ver uit elkaar gaan liggen (een dag of meer) dan kan je er vanuit gaan dat de gegevens niet kloppen.

Dus ligt niet aan belstatus, maar aan t-mobile.

Vandaar dat je voorganger het ook zo omschrijft:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
En de laatste update van de Belstatus van P-Edge media is dan wel 4-Aug-2009 23:38 (nu), maar met T-Mobile gegevens van 29-Jul-2009...
  #69  
Oud 05-08-09, 21:46
Antonio6 Antonio6 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Delft
Berichten: 45
Standaard

Belstatus kan geupdate zijn en alles, maar de belminuten en sms klopen niet.

Probeer 1 sms te sturen, wordt niet uit je totale sms bundel er af gehaald, hetzelfde met de belminuten.

Met andere worden het werkt dus niet goed.

Wat heb je er aan aan een app, dat wel de goeje datum van vandaag geeft en geupdate is.

Maar dat het alle belangrijkste, en dat is waarom we allemaal belstatus app op onze iphone hebben. Dat dus ... je belminuten en sms'en aantal niet kloppen.

Dussss...het werkt niet goed belstatus. Tenminste voorloppig niet.

Dus is nu absoluut niet te vertrouwen omdat het niet goed werkt. Het geeft de onjuiste informatie. Iedereen kan dit begrijpen zelf een kind.

Ik zeg niet dat belstatus een slechte app is. Nee, is een super app, maar werkt op dit moment niet.

Als jij bijv. 50 sms en 100 belminuten nog heb. En belstatus zegt dat je nog 75 sms en 150 belminuten heb. Dat klopt toch niet. Dus dat is toch niet te vertrouwen (op dit moment tenminste, tot dat de problemen bij T-Mobile zijn verholpen).

Dat kan je toch niet als ''VERTROUWEN'' noemen. Is juist het tegenovergestelde. Ga lekker bellen terwijl je belstatus geloof. Je denkt bijv. dat je 150 belminuten nog heb, terwijl de waarheid is dat je nog voor deze maand 100 belminuten heb.

Dan zal je niet blij zijn als de factuur komt.

Toch?

Laatst gewijzigd door Antonio6; 05-08-09 om 21:53.
  #70  
Oud 05-08-09, 23:22
beakerflo beakerflo is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Voorburg
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar beakerflo
Standaard

Ik blijf bij mijn eerder gestuurde post.
  #71  
Oud 06-08-09, 14:59
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Heeft iemand al een factuur ontvangen van de maand Juli/Aug het geeft niks hoor dat ik nog geen facturen hebt weten te ontvangen maar goed het is achteraf gezien best wel naar om het niet te betalen en achteraf alles in 1x te moeten gaan betalen zoveel verdien ik nu ook al niet met me minimale loon.

Ik zal ook een even op de site kijken want deze vertraging vindt ik wel wat te ver gegrepen dit heb ik nog niet gehad bij T-Mobile (ben 3 jaar eruit geweest nu weer terug bij T-Mobile toen ong 4 jaar een abbo gehad en altijd alvanaf ben prepaid gebeld)
  #72  
Oud 06-08-09, 17:52
Antonio6 Antonio6 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Delft
Berichten: 45
Standaard

T-Mobile zou mooi gebaar voor zijn klanten moeten doen. Om hun vertrouwen weer terug te winnen. Door deze werkzaamheden en onzekere tijden voor de T-mobile klanten.

Een maand is misschien te veel. Maar zeg maar half maand gratis geven van wat iedereen heeft gemaakt kwa telefoon kosten.

Wat denken jullie hierover.

Door te geven en goed SERVICE te hebben. Verdien je veel meer terug, als bedrijf. T-Mobile moet laten zien dat ze ''GROOT'' zijn en niet GIERIG.
  #73  
Oud 06-08-09, 20:06
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

en toen werd je wakker............

Een bedrijf word meestal niet voor niks groot
Ik las op tweakers.net dat ze iets van 5,4 miljoen klanten hebben. Dus ze gaan zich vast niet druk maken om een paar iphone gebruikers.

Helaas
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #74  
Oud 06-08-09, 23:18
Antonio6 Antonio6 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Delft
Berichten: 45
Standaard

Een paar? heel nederland. Ok maar als voorbeeld. Voor mij is de beste service ooit van het bedrijf APPLE (ooit van gehoord ).

Zij doen echt alles om de klanten geil, sorry ik bedoel ...tevreden te houden.

Tuurlijk zijn er mensen die wel genaaid worden. Maar heel nederland zal apple nooit toelaten, maaaaaaaaarrrr T-Mobile laat het weeeeeeel tooooeeeeeeeee.

Snap jeeeeeeee. Dus de EEENIGE oplossing om boze mensen BLIJ te maken is cadeutjes geven.

(SIGOLOGIES (fout geschreven niet waar? maak niet houd. SIGOLOGIES DUS is dat bekend, dat bozen mensen je blij maakt met cadeutjesssss. Staat in de dikke boek van vandalen ook pagina 2334.233543432)

GR, Ik +++
  #75  
Oud 07-08-09, 07:16
iMakkie iMakkie is offline
• iOS 10.3.1
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Maasland
Berichten: 13
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iMakkie Stuur een bericht via MSN naar iMakkie
Standaard

Hi,

als ik via mijn iphone probeer in te loggen op my t-mobile crasht safari de hele tijd. Heeft iemand een tip om dit op te lossen. Ik kom simpelweg niet voorbij het inlogscherm en kan dus de webapp niet activeren.

Thanx
iMakkie
  #76  
Oud 07-08-09, 09:12
MenaceD MenaceD is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMakkie Bekijk bericht
Hi,

als ik via mijn iphone probeer in te loggen op my t-mobile crasht safari de hele tijd. Heeft iemand een tip om dit op te lossen. Ik kom simpelweg niet voorbij het inlogscherm en kan dus de webapp niet activeren.

Thanx
iMakkie
Ik weet dat als je je inlog-gegevens hebt ingevuld dat je niet de 'Go' knop moet gebruiken, maar op gereed klikken en dan op de login knop op het scherm gebruiken.
  #77  
Oud 07-08-09, 09:27
Nielsracing's schermafbeelding
Nielsracing Nielsracing is offline
• iOS 4.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antonio6 Bekijk bericht
Een paar? heel nederland. Ok maar als voorbeeld. Voor mij is de beste service ooit van het bedrijf APPLE (ooit van gehoord ).

Zij doen echt alles om de klanten geil, sorry ik bedoel ...tevreden te houden.

Tuurlijk zijn er mensen die wel genaaid worden. Maar heel nederland zal apple nooit toelaten, maaaaaaaaarrrr T-Mobile laat het weeeeeeel tooooeeeeeeeee.

Snap jeeeeeeee. Dus de EEENIGE oplossing om boze mensen BLIJ te maken is cadeutjes geven.

(SIGOLOGIES (fout geschreven niet waar? maak niet houd. SIGOLOGIES DUS is dat bekend, dat bozen mensen je blij maakt met cadeutjesssss. Staat in de dikke boek van vandalen ook pagina 2334.233543432)

GR, Ik +++
Dude, datttttttt lllllllleest erg irritantttttttt metttttt allllllll die leeeeetttttttttters.
  #78  
Oud 07-08-09, 19:49
Antoon 62 Antoon 62 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Veldhoven
Berichten: 14
Standaard

Ja mensen,T-mobile heeft ons mooi bij de neus genomen,ze trekken zich van al de klachten niets aan,en gaan rustig verder met telkens de datum op te schuiven,en.....wat denk je van de exstra kosten welke ze dadelijk zeker bij ons gaan declareren? alles kunnen ze ons wijs maken, ik begin me steeds meer te realiseren dat dit de bedoeling is,zelfs de
telecom zaken spreken hun verondwaardiging uit.....
  #79  
Oud 08-08-09, 02:42
Antonio6 Antonio6 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Delft
Berichten: 45
Standaard

Natuurlijk is niet de bedoeling dat de werkzaamheden zijn verzonnen om geld te verdienen.

Ze zijn gewoon bezig. En ze zullen nemen de tijd die ze nodig hebben om het af te maken. Je gaat geen gebouw bouwen en stoppen halfwegen?

Deze forum heeft geen zijn. Ja nee ja nee Belstatus staat aan ja nee ja nee. Gewoon wachten klaar. Heb geen zin ja vandaag te zeggen en morgen nee en de dag erop ja weer. Doe iets beters op de dag.

Zorg gewoon op deze periode maand of zo dat je iets minder belt is toch niet zo moeilijk. Is jouw mobiel, jouw verantwoordelijkheid. Bel iets minder dit maand, je zal toch de belminuten meenemen naar volgende maand.
  #80  
Oud 08-08-09, 12:40
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antonio6 Bekijk bericht
Ze zijn gewoon bezig. En ze zullen nemen de tijd die ze nodig hebben om het af te maken. Je gaat geen gebouw bouwen en stoppen halfwegen?
Dit slaat natuurlijk nergens op, maar als je het zo wil stellen....

Je gaat toch ook geen gebouw bouwen zonder bouwtekening zodat de hele boel iedere keer opnieuw instort als je denk klaar te zijn, en je weer opnieuw gebreken op moet lossen zodat het daarna hopelijk niet meer in stort!

Kortom:
Zorg dat je weet waar je mee bezig bent en het niet eerder in gebruik neemt voor het goed werkt.

Wat t-mobile nu doet slaat nergens op, zelf de rekeningen worden niet van mijn rekening getrokken! Ik zeur niet snel maar waar ze nu mee bezig zijn kan in mijn ogen echt niet meer naar de klant toe. Een brief naar de klant zou het minst zijn wat ze hadden kunnen doen. Als je naar T-Mobile belt is het enige dat je te horen krijgt: ''Sorry mijnheer we kunnen niets voor u doen, wij kunnen ook niets zien en weten niet wanneer dit verholpen is....het spijt me. Kan ik verder nog iets voor u doen mijnheer''.......tja daar kom je natuurlijk ook niets verder mee. Niet dat de T-Mobile medewerkers aan de telefoon er iets aan kunnen doen hoor, maar de hoge heren van T-Mobile mogen wel eens van hun kont af komen om actie te ondernemen......hun medewerkers staan keer op keer voor schut tegenover de klant!

Mijn rekeningen zal ik netjes betalen (als T-Mobile ze van mijn rekening af trekt ;-) ) Maar zo lang ik niet weet waar de overige kosten vandaan komen en T-Mobile mij dit niet kan laten zien betaal ik geen overige kosten.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 08-08-09 om 12:45. Reden: Kleine toevoeging.
Reageren

Labels
belstatus, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belstatus instellen via T mobile Annekes Archief 4 07-06-09 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:22.