//

T-Mobile BELSTATUS HELP!

T-Mobile BELSTATUS HELP! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Vanx Je kan onderaan je factuur zien wat je nog "over" hebt, dus je belminuten kun je gewoon handmatig bij houden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 09-01-10, 17:16
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vanx Bekijk bericht
Je kan onderaan je factuur zien wat je nog "over" hebt, dus je belminuten kun je gewoon handmatig bij houden (instellingen-->algemeen-->gebruik). Je sms'jes kun je niet bijhouden, omdat je er (ik iig) soms meerdere tegelijk stuurt. De iphone heeft geen tekenteller en er is nog geen betrouwbare (ook niet in cydia) app die je aantal verstuurde smsjes bijhoudt. De enige oplossing is BiteSMS, maar dat kost meteen weer geld...

In plaats van nutteloos zeiken moet je gewoon oplossingen zoeken. Iemand nog een tip om je smsjes bij te houden? (ja er is wel een smsteller in cydia, maar die is niet zo betrouwbaar en houdt volgens mij geen rekeningen met "dubbele" smsjes)
BiteSMS kun je ook credits voor kopen (die gebruik ik voor smsjes in of naar het buitenland, die anders buiten mijn normale abo vallen en dus 0,25 per sms, nu maar 6 a 8ct) en vanaf de aankoop van credits krijg je een jaar gratis gebruik van BiteSMS (dus je hoeft het niet perse te kopen).
Wat betreft SMStellertje: sinds jouw posting is er in Cydia "SMS Helper" verschenen, die doet zijn werk goed (past de Zend-knop aan in de normale SMS.app met een tellertje en kan gereset worden op de dag dat je maandsaldo bij je provider vernieuwd wordt, etc.). Probeer die eens (is gratis)! In je iPhone Instellingen.app kun je de SMS Helper instellingen nog wat veranderen.

/edit:
Voor alle duidelijkheid: SMS Helper creeërt geen eigen icoontje of zo op het SpringBoard.
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!

Laatst gewijzigd door Buur; 09-01-10 om 17:24. Reden: typfout hersteld
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 11-01-10, 09:09
hanicole hanicole is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 16
Standaard

En het is weer zo ver..door onderhoud aan de webpage ishet weer niet mogelijk gegevens te downloaden. Hopelijk gaat het dit keer een beetje sneller als afgelopen zomer
  #103  
Oud 11-01-10, 15:49
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hanicole Bekijk bericht
En het is weer zo ver..door onderhoud aan de webpage ishet weer niet mogelijk gegevens te downloaden. Hopelijk gaat het dit keer een beetje sneller als afgelopen zomer
En hopelijk doen ze het ditmaal wel goed! Het was laatste maanden niet betrouwbaar, want hoe kan ik met mijn i-150 ineens meer dan 500 sms-tegoed hebben (als je het maar 1 maand mag "meenemen")??? Ook werden er smsjes afgeschreven waarvan ik zeker weet dat ik die niet verstuurd heb en zelfde met belminuten. Klopte dus hoedanook helemaal niks van.

P.S. Ik gebruik MobileLog2 (Cydia), eerst was het ter controle van de T-Mobile BelStatus, nu zelfs ter vervanging omdat dat hele belstatusgadget niet werkt.
  #104  
Oud 11-01-10, 16:19
Fleetwood's schermafbeelding
Fleetwood Fleetwood is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: thuis
Berichten: 117
Standaard

veel sneller, hij is alweer in de lucht,
en bijgewerkt tot en met vandaag zelfs
__________________
i4s - 6.1 * i4 - 6.1 * IPad 2 - iOS 6.1 * atv2 - 5.0.1 JB
  #105  
Oud 11-01-10, 16:31
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleetwood Bekijk bericht
veel sneller, hij is alweer in de lucht,
en bijgewerkt tot en met vandaag zelfs
Mijn saldo wordt vannacht gereset, ik ben benieuwd of het echt klopt ditmaal.
Wat ik zo zie in vergelijking met mijn MobileLog, zou het inderdaad eindelijk eens helemaal goed kunnen zijn! Maar ik blijf voorzichtig... Heb ik eerder gezegd en toen ging T-Mobile het toch weer veranderen, waarna het weer eens soep werd... Afblijven nu graag, als het werkt, werkt het!
  #106  
Oud 12-01-10, 10:25
hanicole hanicole is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 16
Standaard

Nou,bij mij werkte het precies 1dag.vandaag vloog mijn tegoed van 138 uur naar 0 min...en die 138 min klopte echt....wat een zooi die t-mobile

Laatst gewijzigd door hanicole; 12-01-10 om 14:11. Reden: Hij doet het weer
  #107  
Oud 12-01-10, 21:43
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hanicole Bekijk bericht
Nou,bij mij werkte het precies 1dag.vandaag vloog mijn tegoed van 138 uur naar 0 min...en die 138 min klopte echt....wat een zooi die t-mobile
Ongeveer hetzelfde gebeurde hier: mijn saldo zou vandaag vernieuwd worden; dat is ook gebeurd, maar exact naar 150 minuten (ik heb een i-150), terwijl ik toch echt over heb van vorige maandperiode! Idem voor smssaldo. En wat mij ook opviel: ze hebben de datum weer 2 dagen teruggeschroefd (dus werd het saldo van 10-01-2010 opgehaald). Balen!
  #108  
Oud 13-01-10, 00:43
Sebdude Sebdude is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar Sebdude
Standaard

Mijn belstatus ging dus ook van 270 m naar 0, terwijl ik vandaag hoog uit 3 min heb gebeld. Smsje kloppen nog wel. Effe snel gekeken op het forum van tmobile en er zijn meedere klanten met het zelfde probleem. Leuk is dat
  #109  
Oud 13-01-10, 11:12
Sebdude Sebdude is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar Sebdude
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sebdude Bekijk bericht
Mijn belstatus ging dus ook van 270 m naar 0, terwijl ik vandaag hoog uit 3 min heb gebeld. Smsje kloppen nog wel. Effe snel gekeken op het forum van tmobile en er zijn meedere klanten met het zelfde probleem. Leuk is dat
Mijn belstatus doet het weer goed. Denk gewoon een software glitch of zo, niks bijzonders
  #110  
Oud 13-01-10, 19:19
Fleetwood's schermafbeelding
Fleetwood Fleetwood is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: thuis
Berichten: 117
Standaard

ze zijn volgens mij alwel weer 2 dagen achter,
net als voor het onderhoud.
  #111  
Oud 13-01-10, 19:52
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Geen probleem hier
En de 2 dagen delay was al, maar is te verwaarlozen.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
Reageren

Labels
belstatus, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belstatus instellen via T mobile Annekes Archief 4 07-06-09 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.