iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-Mobile BELSTATUS HELP! (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/35775-t-mobile-belstatus-help.html)

siefje 17-06-09 21:06

T-Mobile BELSTATUS HELP!
 
Hallo iedereen!

ik heb gister een iphone aangeschaft met t-mobile i-300
ik denk rond de 15 smsjes verstuurd, 3 minuutjes gebeld
en ik heb.... nog 4 smsjes over en 10 belminuten
tenminste, dat staat bij my t-mobile en als ik 1202 bel!

iemand ook zoiets gehad?

:confused::confused::eek:

iMario 17-06-09 21:10

Verplaatst naar T-Mobile.

blondie213 17-06-09 21:13

dat komt omdat je altijd eerst een overbruggingsperiode hebt en dus pro rata minuten en sms-jes hebt gekregen.
Waarschijnlijk krijg je snel de volledige bundel.

Scoes 17-06-09 22:19

Blondie is right.
Je krijgt nooit je he
bundel op
de dag dat je he contract afsluit. Een paar dagen later krijg je de hele bundel, en voor dat kleine stukje daartussen krijg je het dat gedeelte van de maand. Dit is ook waarvoor je betaald.

Richard_AFC 10-07-09 10:17

Ik dacht dat ook, maar na 2 weken heb ik toch echt nog steeds hetzelfde, de klantenservice zegt je moet wachten op je volgende factuur, tmobile shop zei dat het aan het onderhoud van tmobile website lag en dat het dinsdag nacht over zou zijn, terwijl het nu dus al vrijdag is..

Iemand ervaring?

Mmore 10-07-09 23:31

T-Mobile is weer lekker bezig de laatste tijd. Helaas kan je niets anders doen dan even afwachten tot de belstatus weer zichtbaar is op T-Mobile.nl: Life is for sharing. Je krijgt je nieuwe tegoed waarschijnlijk als je factuur wordt verstuurd.

Inyigo 14-07-09 17:29

Ik word langzamerhand ook ziek van T-Mobile eerst waren er tot 8 julie onderhoud dus niks beschikbaar toen 14 juli en nu is het weer 20 juli geworden word er gek van.

tommot 14-07-09 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inyigo (Bericht 324018)
Ik word langzamerhand ook ziek van T-Mobile eerst waren er tot 8 julie onderhoud dus niks beschikbaar toen 14 juli en nu is het weer 20 juli geworden word er gek van.

Belachelijk hè?
Elke keer schuiven ze de datum sneaky vooruit! Verre van klantvriendelijkheid! :mad:
Ik zou nu ook wel eens willen kijken hoeveel ik nog over heb. Gelukkig houdt de iphone zelf ook het aantal belminuten kwijt. Iemand enig idee hoe je kan kijken hoeveel smsjes je hebt gestuurd?

Inyigo 14-07-09 22:01

Kan geloof ik niet. Lijkt wel alsof t-mobile dit extra doet om de mensen het geld af te pakken omdat ze maar blijvenb bellen en smsen en ondertusse niet kunnen zien hoeveel belminuten/smsjes ze nog hebben

iBeertje 15-07-09 09:26

Je belstatus opvragen bij T-mobile via de iPhone belstatus gadget werkt op dit moment.

Inyigo 15-07-09 11:18

ligt belstatus eruit bij iTtunes of ben ik gek aan het worden? Heb extra gewacht van als ik weer me status kan opvrage koop ik de belstatus ligt hij eruit :mad: Ik word niet goed!!

iScorpio 15-07-09 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inyigo (Bericht 324394)
ligt belstatus eruit bij iTtunes of ben ik gek aan het worden? Heb extra gewacht van als ik weer me status kan opvrage koop ik de belstatus ligt hij eruit :mad: Ik word niet goed!!

Als je even had gezocht op dit forum was je er zelf achtergekomen dat belstatus is terug getrokken uit iTunes AppStore.

Inyigo 15-07-09 11:21

Zou je me ook kunnen vertellen hoezo?

tommot 15-07-09 11:28

Bij mij werkt belstatus nu ook weer volgens de iphone.
Je ziet op het scherm toch hoeveel minuten /sms je nog hebt? Of hoeveel je gebruikt hebt? :confused:

iScorpio 15-07-09 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inyigo (Bericht 324397)
Zou je me ook kunnen vertellen hoezo?

Wederom zelf even zoeken en je vindt het antwoord: linkje

Guest-20161107182859 15-07-09 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inyigo (Bericht 324397)
Zou je me ook kunnen vertellen hoezo?

Ligt voor de hand:
  • T-Mobile die hun belstatus op de website nog niet geregeld heeft.
  • Mensen die slechte rating gaven, en reviews op de store plaatsen terwijl duidelijk werd aangegeven op de T-mobile website and later in de omschrijving van Belstatus dat het aan T-Mobile lag.
Maar het is zoals scorpiosoft zegt, met een beetje zoeken was je er zo achter gekomen.

Guest-20161107182859 16-07-09 12:45

Let op
Je kunt op dit moment je belstatus weer inzien. Helaas wordt van een beperkt aantal 0900-nummers niet de correcte status weergegeven. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Excuses voor het ongemak.

EDIT: In het My-Mobile scherm ga neer 'Bekijk betalingstatus'
Rechs heb je een kolom, klik daar op belstatus bekijken
Je moet nu je gegevens kunnen zien

Hoop dat dit geholpen heeft.

Wildlake 16-07-09 14:43

werkt bij mij nog steeds niet :(

Harm133 16-07-09 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ves (Bericht 325020)
Let op
Je kunt op dit moment je belstatus weer inzien. Helaas wordt van een beperkt aantal 0900-nummers niet de correcte status weergegeven. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Excuses voor het ongemak.

EDIT: In het My-Mobile scherm ga neer 'Bekijk betalingstatus'
Rechs heb je een kolom, klik daar op belstatus bekijken
Je moet nu je gegevens kunnen zien

Hoop dat dit geholpen heeft.

Dankje! Ik was erg bezig of ik wel genoeg sms/bel minuutjes over had.
Nog 133 mins en 140 sms en geen xtra kosten ( sinds 16 juli ) 'K heb 3gs vorige week gekocht en gelijk aan laten sluiten. Dan kost internet tog geen xtra geld?

nielsr 17-07-09 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ves (Bericht 325020)
Let op
Je kunt op dit moment je belstatus weer inzien. Helaas wordt van een beperkt aantal 0900-nummers niet de correcte status weergegeven. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Excuses voor het ongemak.

EDIT: In het My-Mobile scherm ga neer 'Bekijk betalingstatus'
Rechs heb je een kolom, klik daar op belstatus bekijken
Je moet nu je gegevens kunnen zien

Hoop dat dit geholpen heeft.

Pin je zelf hier niet te veel op vast, via deze weg wordt mijn oude Relaxbundel nog aangeven terwijl ik nu de i150 heb. Dus erg actueel is dit niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:04.