iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Geweldige service (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/35789-geweldige-service.html)

S¡mon 17-06-09 22:56

Geweldige service
 
Vandaag ben ik naar de T-Mobile winkel gegaan om daar toch wat info over de iPhone 3G S te vragen, verzekering en hoe laat de winkel 26 juni open gaat etc.

Vaak hoor je verhalen over medewerkers die dingen fout vertellen, maar ik had geluk want naast dat deze persoon alles goed en duidelijk uitlegde had hij zelf ook de iPhone. Heel mooi liet hij zien hoe alles werkte (met zijn eigen iPhone) en legde er van alles over uit.

Kortom, het werd geweldig uitgelegd. Volgende week zeker terug voor de iPhone 3G S.
Voor sommige is de iPhone 3G S een wat mindere update, maar ik heb nog nooit een smartphone gehad o.i.d. dus het is voor mij weer erg speciaal :)

Ik hoop dat ik, als ik de iPhone 3G S ga bestellen, dezelfde support krijg :)

sossienl 17-06-09 22:59

Mooie ervaring, mag ook wel eens wat positiefs gezegd worden over T-mobile!

Scoes 17-06-09 23:13

In welke stad was je?

Groeten

synthic 18-06-09 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 298672)
Vandaag ben ik naar de T-Mobile winkel gegaan om daar toch wat info over de iPhone 3G S te vragen, verzekering en hoe laat de winkel 26 juni open gaat etc.

Vaak hoor je verhalen over medewerkers die dingen fout vertellen, maar ik had geluk want naast dat deze persoon alles goed en duidelijk uitlegde had hij zelf ook de iPhone. Heel mooi liet hij zien hoe alles werkte (met zijn eigen iPhone) en legde er van alles over uit.

Kortom, het werd geweldig uitgelegd. Volgende week zeker terug voor de iPhone 3G S.
Voor sommige is de iPhone 3G S een wat mindere update, maar ik heb nog nooit een smartphone gehad o.i.d. dus het is voor mij weer erg speciaal :)

Ik hoop dat ik, als ik de iPhone 3G S ga bestellen, dezelfde support krijg :)

Dat hangt er meestal vanaf naar welke T-Mobile winkel je gaat. Niet elke T-Mobile winkel beschikt over goede personeel.

Leonk 18-06-09 09:50

Fijn voor je dat je in de winkel geweldige service hebt gehad dat heb je niet overal.Maar ik ben benieuwd of je ook zo positief zal zijn over het netwerk als je eenmaal een abo hebt daar.

seminifeer 18-06-09 10:30

Och...als ik op andere spmartphone forums lees wordt er over alle providers geklaagd.
Het is nu eenmaal zo dat positieve ervaringen niet zo snel in een forum opgetekend worden als een negatieve ervaring.
En Ihone gebruikers zitten voornamelijk bij T-Mobile.

S¡mon 18-06-09 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door seminifeer (Bericht 299677)
Och...als ik op andere spmartphone forums lees wordt er over alle providers geklaagd.
Het is nu eenmaal zo dat positieve ervaringen niet zo snel in een forum opgetekend worden als een negatieve ervaring.
En Ihone gebruikers zitten voornamelijk bij T-Mobile.

Meestal werkt het T-Mobile netwerk hier wel goed en fijn, ligt soms toch echt aan de plek waar je bent. En met de prijs van het abonnement, tja... als je iets leuks wilt moet je er geld voor over hebben... je kan wel denken 'dat is toch veelste duur' o.i.d. maar het veranderd toch niet van de eene op de andere dag. Ik kan wel wachten tot 2011 voordat dit verbeterd, maar ik wil iets waar ik nu iets mee kan doen - niet over 2 jaar.

S¡mon 19-06-09 16:44

En heb hem vandaag dus gereserveerd, verliep zonder problemen :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:10.