//

Contract afkopen en door met 3G S

Contract afkopen en door met 3G S discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Het volgende heb ik naar T-Mobile gestuurd: Welke mogelijk is er om mijn huidig contract af te kopen en over te stappen op een iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-06-09, 11:29
partyfart partyfart is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: NL
Berichten: 87
Stuur een bericht via Instant Messenger naar partyfart
Standaard Contract afkopen en door met 3G S

Het volgende heb ik naar T-Mobile gestuurd:

Welke mogelijk is er om mijn huidig contract af te kopen en over te stappen op een iPhone 3G S met een i-150 abonnement met behoud of zonder behoud van nummer?

Ik wacht de reactie af. Veel hebben deze vraag.

Info van de T-Mobile site:
Hierbij brengt T-Mobile een afkoopsom in rekening, die bestaat uit de vaste maandelijkse kosten tot het eind van de contractperiode.
https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/...aspx?q=afkopen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-09, 11:56
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

De reactie lijkt me toch duidelijk. Je moet gewoon het resterende aantal maanden wat je nog te gaan hebt x je abbo prijs doen. Dat is je afkoop prijs. Maar dat wordt toch een vrij dure grap ben ik bang.
  #3  
Oud 18-06-09, 12:07
partyfart partyfart is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: NL
Berichten: 87
Stuur een bericht via Instant Messenger naar partyfart
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch Bekijk bericht
De reactie lijkt me toch duidelijk. Je moet gewoon het resterende aantal maanden wat je nog te gaan hebt x je abbo prijs doen. Dat is je afkoop prijs. Maar dat wordt toch een vrij dure grap ben ik bang.
Let wel, is geen reactie. Is een stuk text van de T-Mobile site. Ik heb nog geen reactie gehad.
  #4  
Oud 18-06-09, 12:52
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

Had het rekensommetje ook al zitten maken 13 Maanden *30 Prijspermaand = 390 euro

390 + 200 (32 GB 3g s) = 590

Dan koop ik hem liever los (en simlockvrij) zodat ik volgend jaar van t-mobile af ben en een aanbieder pak die wel fatsoenlijk 3g bereik heeft in het zuiden.
  #5  
Oud 18-06-09, 18:21
iMick's schermafbeelding
iMick iMick is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 303
Standaard

Ik vind het zo belachelijk dat ze niet net zoals in amerika ook een
retail versie aanbieden, zodat je zonder verlenging, subsidies, afkopen, etc
een iphone 3gs kunt kopen (599 en 699 euro voor de 16/32 gb).

Kan blijven hopen tot de dag van release maar aangezien dit niet amerika is,
maar nederland denk ik dat t-mobile de hype gaat uitmelken
  #6  
Oud 23-06-09, 22:00
partyfart partyfart is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: NL
Berichten: 87
Stuur een bericht via Instant Messenger naar partyfart
Standaard

T-Mobile reactie binnen met excuses voor late reactie:

U wilt weten of het mogelijk is om uw huidige contract af te kopen, daar u graag de nieuwe iPhone 3Gs wenst te verkrijgen. Dit is helaas niet mogelijk. Op 14 juli 2008 heeft u een T-Mobile contract afgesloten voor de duur van 24 maanden, wat betekent dat uw contract op dit moment nog niet is afgelopen. U kunt uw overeenkomst tussentijds uitsluitend opzeggen als u naar het buitenland verhuist. Een uitzondering kunnen wij hierop niet maken. Wij verwijzen u hiervoor naar artikel 10.1 van de algemene voorwaarden T-Mobile Abonnee.

U kunt er eventueel voor kiezen uw contract door iemand anders over te laten nemen. Het desbetreffende formulier kunt u zelf downloaden via onze website, T-Mobile.nl: Life is for sharing. Als u hier kiest voor 'Service & Contact', kunt u links in het scherm kiezen voor 'Formulieren'. U dient er dan wel rekening mee te houden dat het telefoonnummer verbonden is met het contract, dus bij een overname wordt dit telefoonnummer ook automatisch overgenomen.

Als u nu al een verzoek voor opzegging bij ons indient, zorgen wij ervoor dat het contract aan het eind van de contractperiode wordt stopgezet. Hiervoor kunt u telefonisch contact opnemen met T-Mobile Klantenservice via het gratis nummer 0800 - 7111.


Wat ik al dacht dus, er is geen mogelijkheid behalve bovenstaande...
  #7  
Oud 23-06-09, 22:11
kap kap is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Bij de Duitse T-mobile is het wel mogelijk met bijbetaling te upgraden van 3G naar 3G S:

citaat:
Wird T-Mobile seinen iPhone-Bestandskunden ein Upgrade auf das neue Modell ermöglichen? Falls ja, zu welchen Konditionen?
Ja, T-Mobile bietet iPhone Bestandskunden an, erstmalig nach 12 Monaten Vertragslaufzeit gegen einen Ablösebetrag von 25,- pro verbleibendem, vollem Monat Restlaufzeit vorzeitig den Vertrag zu beenden, wenn Sie gleichzeitig einen neuen 24 Monatsvertrag in den Complete Tarifen abschliessen. So erhalten Kunden die Möglichkeit das neue Apple iPhone 3G S zu den jeweils gültigen Konditionen zu erwerben. Die Abwicklung erfolgt über T-Mobile Kurzwahl vom Handy.
  #8  
Oud 23-06-09, 23:37
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Afkopen zou voor mij een goede optie zijn maar dat kan dan weer alleen als je naar het buitenland gaat voor een lange periode. Bij elke andere provider is het volgens mij wel gewoon mogelijk om af te kopen.. erg jammer weer

naja dan verkoop ik mijn 3G en dat geld hou ik apart, betaal ik gewoon rustig die 30 euro per maand tot volgend jaar juli als hij is afgelopen.. kost het me niks extra's voor de 3GS plus dat ik dan gewoon nog de minuten en smsjes heb van mijn i-150
  #9  
Oud 23-06-09, 23:43
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

Kan je beter gebruik maken van 'vroegtijdig verlengen' ofwel 'Lost & Stolen' .
  #10  
Oud 23-06-09, 23:48
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Nee want dan zit ik nog 3 jaar aan T-Mobile en dat hoeft van mij nou ook weer niet

En ik neem nu de i-300 ipv de i-150 omdat ik altijd boven mn sms bundel zit.. anders moet ik wachten tot volgend jaar voordat de i-300 in gaat..
  #11  
Oud 24-06-09, 11:05
Waus Waus is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
En ik neem nu de i-300 ipv de i-150 omdat ik altijd boven mn sms bundel zit.. anders moet ik wachten tot volgend jaar voordat de i-300 in gaat..
Je hoeft daarvoor niet te wachten. Je kan ALTIJD je abonnement hoger zetten.

Wat is trouwens het e-mail adres van t-mobile?
  #12  
Oud 24-06-09, 14:11
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waus Bekijk bericht
Je hoeft daarvoor niet te wachten. Je kan ALTIJD je abonnement hoger zetten.

Wat is trouwens het e-mail adres van t-mobile?
Ik weet dat je je abo altijd kan verhogen maar als ik mijn huidige abo upgrade naar i-300 dan neem ik bij mijn 3GS de i-150 en dan moet ik weer 200 bijbetalen en dat wil ik niet..
  #13  
Oud 24-06-09, 14:58
Waus Waus is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
Ik weet dat je je abo altijd kan verhogen maar als ik mijn huidige abo upgrade naar i-300 dan neem ik bij mijn 3GS de i-150 en dan moet ik weer 200 bijbetalen en dat wil ik niet..
He, ik volg je even niet. Je hebt nu een i-150, maar graag zou je de i-300 willen hebben.
Dan zeg je dat als je nu een i-300 haalt, dan krijg je bij de 3Gs een i-150 en moet je bijbetalen??

Waarom verhoog je dan niet je abbo naar i-300, en als het contract van je 3Gs begint, dan gaat je contract toch verder met i-300?
  #14  
Oud 24-06-09, 15:11
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Dat klopt maar luister: ik heb nu een 3G met i-150 wat nog een jaar loopt. Deze betaal ik zelf af met de opbrengst van de 3G die ik aan een vriend verkoop maar ik blijf dit abo wel gebruiken tot hij afloopt.. Stel ik verhoog nu naar i-300 dan moet ik vrijdag de i-150 nemen bij de 3GS en dus 200 euro bijbetalen waar ik geen zin in heb..

Vrijdag sluit ik dus een 2e contract af voor de 3GS met i-300 waarbij ik maar 30 euro bij hoef te betalen..

Dan heb ik dus 2 contracten lopen, de ene is de lopende i-150 die ik zelf afbetaal met de opbrengst van mijn 3G. De ander is het nieuwe i-300 contract met de 3GS die ik alvast kan gebruiken in het geval dat ik over mijn bundel zit met de i-150..
  #15  
Oud 24-06-09, 15:25
Waus Waus is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 21
Standaard

Jemig zeg, je kan het jezelf wel heel moeilijk maken he
Maar omdat je nog 2 dagen hoeft met de i-150, kan je geen geduld hebben? Ik bedoel, hij is zo afgelopen?
  #16  
Oud 24-06-09, 15:29
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

zo moeilijk is het niet eens.. de i-150 loopt nog een jaar en die blijf ik gewoon gebruiken, als die is afgelopen moet ik nog een jaar met de i-300 die ik vrijdag afsluit.. En de lopende i-150 betaal ik gewoon van de opbrengst van mijn 3G..

Nog 2 dagen met de i-150 ? Ik moet nog 13 maanden met m'n i-150.. En een jaar geduld heb ik niet nee
  #17  
Oud 24-06-09, 15:43
Waus Waus is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 21
Standaard

Nee, maat ik snap het probleem niet. Je hebt vanaf vrijdag een i-150+i-300 = i-450.
  #18  
Oud 24-06-09, 15:47
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Haha er is ook helemaal geen probleem hoor

Voor mij is dit de enige manier om aan een 3GS te komen behalve lost & stolen maar dat is geen optie voor mij.. (3 jaar t-mobile)

Ik haal gewoon een i-300 met een 3GS vrijdag.. En mijn lopende abo koop ik zelf af zegmaar met de verkoop van mijn 3G. Zo simpel is 't ..

Laatst gewijzigd door Benny; 24-06-09 om 15:56.
  #19  
Oud 24-06-09, 15:51
Waus Waus is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 21
Standaard

Aahh .
Ja, ik had dat probleem, ik heb nog een lost & sloten lopen, en ik was het helemaal vergeten. En ik wil er vanaf . In tegendeel tot de meeste die het gebruikt hebben, was ik ook echt een telefoon verloren
  #20  
Oud 24-06-09, 15:52
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik zou gewoon je iPhone aan een vriend van je verkopen met het abonnement erbij en dat je dan zelf een nieuwe koopt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met T-mobile bij afkopen abo ivm buitenland verhuizing JoostBoZ Odido (T-Mobile) 1 18-06-10 15:13
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
contract apple met T-Mobile wil Odido (T-Mobile) 11 31-08-08 10:27
Contract afkopen na 1 jaar morpho Odido (T-Mobile) 4 14-08-08 18:47
vodafone abonnement afkopen RHochstenbach Archief 4 07-07-08 20:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:54.