//

3.0 MMS met Tmobile

3.0 MMS met Tmobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice @Bomans: Hoe kan iemand dan de hele MMS optie missen? Ik had die na een fresh install ook niet, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 19-06-09, 17:01
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
@Bomans: Hoe kan iemand dan de hele MMS optie missen?
Ik had die na een fresh install ook niet, maar als ik mijn tel. nummer ingaf kwam het tevoorschijn.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 19-06-09, 17:07
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Onder Instellingen --> Telefoon --> Mijn nummer

@libia: heb je dit al geprobeerd?
__________________
Hacking the iPhone since 07-09-'07
  #43  
Oud 19-06-09, 17:13
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Onder Instellingen --> Telefoon --> Mijn nummer

@libia: heb je dit al geprobeerd?
Ja, deed helaas ook niets

op die site waar je ook die profiles kunt downloaden voor tethering staat ook iets over apn instellingen voor mms, moet ik daar niet iets mee?
  #44  
Oud 19-06-09, 17:23
vlinderbloem vlinderbloem is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 25
Standaard

Grrrr!

Bluevoice heb ik gedaan, iphone hersteld, na herstellen niet de reservekopie teruggezet maar laten installeren als een nieuwe iphone, helemaal leeg dus. Geprobeerd te mms'en, niks nakkes nada nop.

Denk dat ik inderdaad maar eens langs de tmobile shop ga, want ik vind het eigenlijk gewoon niet kunnen. Apple brengt een nieuwe software uit waarin je zou moeten kunnen mmsen, en dan werkt het gewoon niet! Vind dat heel raar, en een beetje een aanfluiting.

Maar goed, mensen allemaal heel erg bedankt voor de hulp! Ik ga mn iphone'tje nu maar wat rust gunnen whaha.
  #45  
Oud 19-06-09, 17:50
roger63 roger63 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

Hallo Vlinderbloem,

Ik heb vanmorgen de oplossing van TinyBas geinstalleerd en daarna even een reboot en alles draait "PerfettoMundo!!. Behalve Visual Voicemail dat dan weer wel maar ja...dat had ik al nooit ..!!

Succes.
  #46  
Oud 19-06-09, 18:03
vlinderbloem vlinderbloem is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 25
Standaard

Roger63 waar vind ik die?
  #47  
Oud 19-06-09, 18:46
freedox freedox is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 25
Standaard

http://basvanderploeg.nl/uploads/nl_tmob.mobileconfig

ik ga hem zo ff proberen.

maar ik denk niet dat het hier aan ligt.
volgensmij zijn het enkel de mensen met tmobile die hier last van hebben. ze hebben ook nog niks bekend gemaakt over mms tarieven voor de iphone dus officieel zullen ze het wel niet ondersteunen?

hoe hebben mensen het telefoonnummer ingevoerd om die mms optie te krijgen? 06 of met +31 ervoor?

ook denk ik niet dat het aan de tethering instellingen ligt aangezien mijn mms ook niet werkte voordat ik dit heb geinstalleerd.

ik draai wel op de gold master maar is in principe dezelfde versie. misschien heeft het hier ook nog mee te maken?
  #48  
Oud 19-06-09, 18:55
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

Sinds 17 juni ondersteunen ze officieel mms voor zover ik weet. Het kost 50 cent per mms EXTRA (dus buiten de bundel)

dit is hoe ik het heb gehoord
  #49  
Oud 19-06-09, 19:24
freedox freedox is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 25
Standaard

Na herstellen van mijn Iphone met de officiele firmware 3.0 (dus niet de gold master) doet ie het wel. Ik ga nu proberen het tethering profiel te installeren! (dit was een volledige restore zonder reserve kopie). ik heb ook met telefoonnummer opgegeven met 06 enkel. MMS provider instellingen zijn er echter nogsteeds niet!
  #50  
Oud 19-06-09, 19:33
L4R5 L4R5 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Hier hetzelfde probleem, ik heb wel de functie 'MMS' in de instellingen staan en deze staat ook aan. Ook heb ik wel een cameraatje dus ik kan aan berichten een afbeelding toevoegen. Echter wanneer ik zend blijft ie bij zo'n 90% hangen en na enkele minuten geeft ie aan dat het niet gelukt is het bericht te verzenden. Ik heb maar een de klantenservice van t-mobile gebeld. Nadat een keer of 3 de haak erop gegooid werd eindelijk een vriendelijke dame aan de telefoon. Maar helaas kon ze niet al te veel voor me doen, ze werd plat gebeld met dit verhaal en het is dus een bekend probleem... Volgens haar lag de fout aan het systeem van t-mobile en niet aan de telefoon of de firmware. Volgens haar ging de technische afdeling het afhandelen en moest het binnen 24 toch wel verholpen zijn, nu inmiddels 24 uur laten werkt het nog steeds niet en ik vraag me af ze me niet gewoon afgescheept hebben. Heb in de tussen tijd allelei instellingen op het internet geprobeerd, verschillende APN instellingen met als gevolg dat ik op het laatst geen internet geen sms en visual voicemail meer had. Toen maar even een herstel gedaan en alles is weer bij het oude, maar nog steeds geen MMS. Ik twijfel of ik die n00bs van t-mobile weer moet gaan bellen of geduldig moet afwachten. Op zich kan me die mms functie niets eens schelen, ik ga het waarschijnlijk nooit gebruiken, zeker niet om het ,50ct buiten je bundel kost. Maar heb er een hekel aan als dingen niet werken die het wel moeten doen. Ditzelfde geld voor tethering. Iemand daar ervaring mee? Ik heb het al wel even aan de praat gehad maar dan werkt visual voicemail niet meer... iets wat ik persoonlijk erg handig vind...

Iemand oplossingen dan hoor ik die graag!!

NIEUWE INFO: HEB TOCH MAAR EVEN MET T-MOBILE GEBELD, ER ZIT EEN PROBLEEM IN HET NETWERK. BEPAALDE TELEFOONS ERVAREN PROBLEMEN MET MMS OMDAT DIE OVER EEN SERVER GAAN WAAR EEN FOUT IN ZIT, TERWIJL ANDERE NIKS MERKEN OMDAT DIE OVER EEN GOED WERKENDE SERVER GAAT. SERVER WORDT NU AANGEPAST EN DIT KAN VOLGENS DE T-MOBILE N00B ENKELE WERKDAGEN DUREN. IEDEREEN KRIJGT EEN SMS ALS HET PROBLEEM IS OPGELOST. NU ALLEMAAL NOG EVEN PROBEREN EEN TEGEMOETKOMING LOS TE PEUTEREN BIJ T-MOBILE VOOR DIT PROBLEEM... 10EURO EXTRA BUNDELTEGOED OFZO...

Laatst gewijzigd door L4R5; 19-06-09 om 19:44. Reden: nieuwe info
  #51  
Oud 19-06-09, 20:46
freedox freedox is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 25
Standaard

bij mij werkt tethering en visual voicemail gewoon samen hoor? je kan nu ook custom ipcc's maken op die site die gelinkt is in de blogpost over tethering op de site. daar kan je ook visual voicemail instellingen opgegeven. echter geen id wat deze zijn

ik heb nu nog niet geprobeert of mms werkt aangezien het me dan weer 50 cent kost als het wel werkt
  #52  
Oud 19-06-09, 20:54
L4R5 L4R5 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Bij mij werkte het eerst ook, maar nadat ik mijn telefoon een keer herstart had niet meer... Misschien wel daarom!?
  #53  
Oud 19-06-09, 22:22
vlinderbloem vlinderbloem is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 25
Standaard

L4R5 thanks voor deze info! Ligt het dus toch niet aan ons, of aan de iphone. Ik snapte al niet waarom het bij sommige mensen gewoon wel werkt en bij andere niet, dat is toch hoogstens vreemd.
Nu dus gewoon maar even afwachten.
  #54  
Oud 19-06-09, 22:34
L4R5 L4R5 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Graag gedaan! Ik ergerde me er zelf aan dat ik nergens een antwoord kon vinden vandaar... Dat ik het hier maar even gedropt heb nadat ik iets wijzer geworden was...

'Patience is the magic word '
Reageren

Labels
mms, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tmobile Iplan of Relex met internet angelique100 Odido (T-Mobile) 3 04-03-11 20:54
hotmail met iphone 3gs tmobile lvddoel Odido (T-Mobile) 3 07-02-11 23:25
tmobile iPhone abo met nokia mafkaan Odido (T-Mobile) 0 14-08-10 11:26
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart Momentum Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 23:17
iPhone 3G (TMobile) met O²? iGregor Archief 1 01-10-08 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:29.