//

iphone kan je al voorbestellen

iphone kan je al voorbestellen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net t-mobiele gebeld en daar was het al mogelijk om de iphone 3gs te bestellen ik heb hem nu dus al besteld gewoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-09, 16:45
pupil pupil is offline
• iOS 3.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 20
Standaard iphone kan je al voorbestellen

Ik heb net t-mobiele gebeld en daar was het al mogelijk om de iphone 3gs te bestellen ik heb hem nu dus al besteld
gewoon 08007123 gebeld en de juiste medewerker krijgen en je kan hem al voorbestellen

ik heb een 16 gig zwart besteld
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik checken of mijn 3G simlock vrij kan maken andre-nl Odido (T-Mobile) 5 28-06-10 23:48
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' Denneke iTunes 2 23-01-10 12:41
Iphone 3gs jailbreak, kan het of kan het niet Jorissje Archief 3 02-12-09 17:57
app waarmee je kan opnemen en tegelijkertijd ook instrumentale) achtergrondmuziek kan bilal2307 iPhone Apps 0 17-08-09 18:42
Is er een hack zodat je een Xcode project kan compilen en op je iPhone kan zetten? MacorgaZ Ontwikkelen voor iOS 1 13-02-09 20:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:33.