T-Mobile tethering werkt niet op Mac
Hallo allemaal, tethering werkt bij mij met T-Mobile niet. Ik heb de gids op deze pagina gevolgd, netjes T-Mobile geselecteerd op de pagina, en in het menu Instellingen > Algemeen > Netwerk > Tethering tethering aangezet en het werkt niet! Op mijn Mac verschijnt er een venster om het netwerk te configureren ofzo, en er staat:
Kabel losgekoppeld De kabel voor <Bluetooth Pan of Ethernet (eo2)> is losgekoppeld. Oja, ik heb T-Mobile Zakelijk. |
Officieel word het niet ondersteund, dus helaas.
|
Het lijkt erop dat je via Bluetooth probeerd te verbinden, heb je het ook via de USB kabel geprobeerd? Via de kabel werkt het gewoon bij mij, Bluetooth geeft echter hier ook problemen. Hiervoor hoop ik nog een fix te vinden.
|
Na een reboot van zowel de telefoon als de laptop werkt ook gewoon bluetooth tethering.
|
Werkt allebei bij mij
|
Bij mij werkt het ook niet, via alle 2 de manieren. Telefoon geeft wel aan dat hij aan het tetheren is maar kan geen webpagina open...
|
Ik heb de aanwijzingen vanuit de gids gevolgd en heb de keuze voor USB gemaakt. Getuige dit bericht, is het gelukt. De optie voor bluetooth heb ik nog niet geprobeerd omdat ik al vrees dat het niet werkt, want ik heb sowieso al problemen met BlueTooth op de iPhone. In de Apple winkel kregen ze de iPhone ook al niet gekoppeld. Maar dat is een ander verhaal dat thuishoort in een ander topic.
In ieder geval ben ik blij dat het mij nu wel gelukt is en wel met een niet ge-jailbreaked apparaat. In aanvulling op mijn eerder bericht: Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en toch BlueTooth gebruikt. En wat schetst mijn verbazing ???? Ook dit blijkt te werken. Ongelooflijk toch ??? |
ook geen problemen mee zowel via kabel als bluetooth werkt het.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:07. |