//

iPhone 3GS met korting via Orange transitie-team

iPhone 3GS met korting via Orange transitie-team discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hetzelfde topic geopend op het T-Mobile forum, maar ik verwacht hier meer reacties... Mijn Orange abonnement loopt al 4 maanden stilzwijgend door omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-09, 12:19
Vuurie Vuurie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard iPhone 3GS met korting via Orange transitie-team

Ik heb hetzelfde topic geopend op het T-Mobile forum, maar ik verwacht hier meer reacties...

Mijn Orange abonnement loopt al 4 maanden stilzwijgend door omdat ik wachtte op de iPhone 3GS. Heb de afgelopen week het transitie-team van Orange plat gebeld voor meer info. Hierbij ben ik verschrikkelijk veel tegenstrijdige informatie tegengekomen! Hieruit maak ik op, dat de interne communicatie van T-Mobile niet helemaal lekker loopt...

Vanochtend meteen om 8.00 gebeld met het transitie-team gebeld. De medewerker uit Breda aan de lijn, wist eerst "100% zeker" dat mensen die hun abo verlengen of overstappen van Orange, nog niet konden inschrijven voor de iPhone 3GS en moesten wachten tot de 26e. Hij zij dat hij er gisteravond nog een training voor heeft gekregen... Na (gelukkig) wat aandringen van mijn kant keek hij toch in zijn systeem. Helemaal verbaasd zei hij opeens dat hij de iPhone 3GS toch wel voor me kon bestellen.

Heb toen een zwarte 16GB genomen met het i150 abonnement. Ik wou eigenlijk de 32GB versie maar dan moest ik er wel korting op krijgen. De medewerker beweerde echter dat hij nergens een korting op kon geven! Niet op het abo en ook niet op de telefoon.

Dit vind ik persoonlijk echt belachelijk! Afgelopen week is mij namelijk door meerdere transitie-team medewerkers verteld dat ik een goede (hoge) klantwaarde heb opgebouwd. Andere smartphones zou ik zo gratis kunnen krijgen of met een andere korting. Zij gingen er dan ook vanuit dat ik de 32GB versie zelfs gratis zou krijgen.

Pure speculatie natuurlijk, dat begrijp ik ook wel. Maar als je via een speciaal team wordt geholpen, dat extra kortingen kan en mag geven, dan verwacht ik niet dat ik de volle mep hoef te betalen. De medewerker waarmee ik sprak vond dit ook erg raar en oneerlijk. Hij heeft mij dan ook gezegd dat als ik iemand tegenkom die wel korting heeft gekregen, ik hem terug moet bellen.

Dus bij deze: Als je de iPhone 3GS met korting hebt gekocht/besteld/gereserveerd, MELD DIT DAN VOORAL IN DIT TOPIC!!! meld ook het type iPhone en abonnement.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-09, 13:03
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Ik ben met mijn Orange-abonnement ook wachtende.
Het is natuurlijk onze (wij en de media) eigen schuld. Doordat we met z'n allen dit apparaat zo aan het hypen zijn komt er een enorme run op.
Dan gaat een bedrijf natuurlijk niet nog hogere kortingen geven. Ze zijn er tenslotte om geld te verdienen.
Gewoon even wachten. Op dit moment verdienen ze dik aan de Orangeabonnees omdat die de subsidietarieven nog betalen. Ze betalen nog voor een toestel wat al afbetaald is. Anders hadden ze wel sim-only genomen.
Vanaf juli kan je per maand opzeggen, en misschien moeten de Orange abonnees maar eens een hint gaan geven dat een overstap naar Vodafone of een ander snel gemaakt is.
Ik ben toen de actie met thet Relaxabonnement met gratis internet er was wel een keer of 10 door het transitieteam gebeld met de mededeling dat ik ivm mijn klantwaarde hogere kortingen kon krijgen. Ik heb ze toen verteld dat ik nog even op de nieuwe toestellen wacht.

T-Mobile gaat de Iphone nu eerst uitleveren aan de mensen die nu over elkaar heen rollen om het toestel als eerste te krijgen. Daar verdienen ze het meest op. Zodra die run over is zullen ze wel weer een actie gaan doen om meer Orange abonnees over de streep te trekken.
  #3  
Oud 19-06-09, 17:28
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Het is natuurlijk rot, maar als jij zelf een bedrijf had en daarmee veel geld kon verdienen dan zou jij zelf waarschijnlijk ook geen korting geven (of gratis weggeven) want dan loop je gewoon veel geld mis. Daarnaast een beetje oneerlijk, als jij de iPhone 3G S gratis zou krijgen en wij er voor moesten betalen.
  #4  
Oud 19-06-09, 18:30
Vuurie Vuurie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik zou niet begrijpen waarom dat oneerlijk zou zijn. Ik heb als Orange klant een bepaalde waarde voor mezelf gecreëerd door buiten mijn bundel te bellen. Op een manier kun je dus zeggen dat ik op deze manier heb betaald voor de iPhone.
Als dan ook nog door elke werknemer die je erover spreek wordt verteld dat klantwaarde zo belangrijk is bla, bla, bla. Dan ga je er vanuit dat ze je in elkgeval op iets een voordeel zullen geven.
  #5  
Oud 19-06-09, 19:42
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Daar heb je wel gelijk in, maar of zij het nou als extra waarde zien dat jij buiten je bundel belt. Die zien het ook alleen maar als extra geld.
  #6  
Oud 21-06-09, 10:58
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Bij andere telefoons krijg ik wél extra korting. Waarom dan niet voor de Iphone.
  #7  
Oud 21-06-09, 14:01
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

iPhone is exclusief te verkrijgen bij T-Mobile, als je dat toestel wil neem je 'm sowieso wel. Dus is het logisch dat ze dan geen kortingen aanbieden etc etc, zou stom zijn toch, je zal dat toestel toch wel nemen? Ja oke, mss 10% niet omdat ze 't dus nog te duur vinden.



Tja..
  #8  
Oud 16-07-09, 12:45
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Heb toevallig vandaag nog met het transitieteam gesproken. Heb ze herinnerd aan het feit dat een medewerker in november 08 tegen mij had verteld dat als de niuwe Iphone uit kwam ik hem ook wel gratis zou krijgen. Ze kunnen in hun systeem wel zien wanneer ik met hun mensen heb gesproken maar natuurlijk niet hun toezeggingen.
De dame vond het heel vervelend dat ze de toezegging niet waar kon maken.

Zelfs nadat ik haar vertelde dat ik dan maar 2 nokia E71's (het gaat om 2 abonnementen) maar bij de concurrent zou gaan halen en dan dus de abonnementen op zou zeggen bleek ze onvermurwbaar.

De Iphone is nergens anders te halen en daardoor gaan ze er geen aanbiedingen mee doen. Ik snap nog steeds niet dat mevr Neelie Smit Kroes hier niets aan doet. Een Iphone via Vodafone lijkt me wel wat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Officiële unlock iPhone 3gs Orange (UK) faldera Unlock 22 22-05-12 02:18
Activeren iPhone 3GS Orange mahdi1203 iPhone algemeen 1 19-02-10 23:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:17.