//

1 jarig abbo

1 jarig abbo discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit te twijfelen of ik een iphone wil, ik zat op de site van t-mobile te kijken. Maar ik kon nergens vinden of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-09, 13:01
michaelbrouwer michaelbrouwer is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard 1 jarig abbo

Hallo,

Ik zit te twijfelen of ik een iphone wil, ik zat op de site van t-mobile te kijken. Maar ik kon nergens vinden of je ook een 1 jarig abbo kunt afsluiten. Weet iemand of dit mogelijk is?

Bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-09, 15:25
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

nee, maar met een beetje zoeken had je dat wel kunnen vinden toch?
  #3  
Oud 19-06-09, 16:08
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Die vraag heb ik al aan TMobile gesteld. Dat kon volgens de dame niet. Later had ze het over een Relax Abonnement wat wel op 1 jaar zou kunnen. Maar daar zou dan een belachelijk hoge prijs (bijna nieuwwaarde) voor de telefoon bij komen.
Dat is dus geen optie.
TMobile wil iedereen in een 2 jaars Iphoneabonnement duwen.
  #4  
Oud 19-06-09, 16:42
midon's schermafbeelding
midon midon is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 337
Stuur een bericht via MSN naar midon Stuur een bericht via Yahoo naar midon
Standaard

Ja, Zolang de Nederlandse consument niet wil betalen voor los toestel , zijn de providers genoodzaakt op een andere manier abbo te verkopen. En als je een Iphone weg geeft lukt dat niet om het in jaar terug te verdienen. Want eigenlijk betaal je het toestel zelf. Maar dar weet iedereen toch? "Hollandse zuinigheid"
  #5  
Oud 19-06-09, 16:54
michaelbrouwer michaelbrouwer is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Het maakt mij normaal niet zoveel uit om bij te betalen, maar als ik bijna de nieuwwaarde moet bijbetalen, dan neem ik wel een 2 jarige abbo, vind het alleen nooit makkelijk, als je het naar een ajar niet mee rbevalt, zit je er wel aan vast
  #6  
Oud 19-06-09, 17:03
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Als het je niet meer bevalt kan je proberen het door te verkopen aan je vriend en laat je de gegevens van het abonnement veranderen.

Natuurlijk zal je er nooit de hele prijs voor terug kunnen krijgen die je hebt betaald maar stel je hebt na een jaar 500 euro betaald met het toestel erbij en je kan het dan verkopen voor 349 euro. Dan heb je wel 150 euro verlies, maar je hebt wel een mooi jaartje je iPhone kunnen gebruiken met alles erop en eraan.

Sommige mensen kopen elk jaar een nieuwe mobiel van een paar honderd euro, en zelfs om het half jaar...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gewoon tmobile abbo omzetten in iPhone abbo Guest-20201028093429 Odido (T-Mobile) 4 19-01-10 22:26
In plaats van iphone abbo - sim only abbo taipie Odido (T-Mobile) 1 14-08-08 10:51
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? Duivenman Odido (T-Mobile) 15 18-07-08 19:47
iPhone 16gb + 1 jarig vodafone sim only abbo. Zeer voordelig!! Laurensk Koopinformatie Nederland 12 10-07-08 22:00
Fresh is jarig! sjowol Chat en geruchten 28 03-07-08 00:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.