//

26 juni bij T-Mobile in Almere in de rij staan?

26 juni bij T-Mobile in Almere in de rij staan? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Een beetje iPhone fan (gek?) gaat 26 juni natuurlijk in de rij staan! Wie is er niet benieuwd hoeveel mensen er in de rij gaan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Ik ga zeker 26 juni bij T-Mobile in Almere in de rij staan!

Ja 4 6,35%
Nee 59 93,65%
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-06-09, 19:31
syb03 syb03 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard 26 juni bij T-Mobile in Almere in de rij staan?

Een beetje iPhone fan (gek?) gaat 26 juni natuurlijk in de rij staan!
Wie is er niet benieuwd hoeveel mensen er in de rij gaan staan?

Laatst gewijzigd door syb03; 20-06-09 om 19:35.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-09, 19:37
youneedstyle youneedstyle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 9
Standaard

't feit dat ze het zo aankondigen en dus ook concentreren op een plek geeft al aan dat er 'iets' gaat gebeuren, maar wat voegt het toe om dan dáár in díe rij te gaan staan. 't Zal wel met geekness te maken hebben...
  #3  
Oud 20-06-09, 19:41
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Of je haalt je iPhone gewoon op bij de plek waar je hem hebt gereserveerd (niet in Almere dus )
  #4  
Oud 21-06-09, 00:48
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

ik heb nog zo goed als niks gehoord/gelezen over dat speciale launch event in almere.. ik neem aan dat het gewoon bij de t-mobile shop zal zijn ?

En moet ik dan eerst daarheen gaan om er 1 te reserveren of kan ik gewoon in de rij gaan staan?
  #5  
Oud 21-06-09, 09:24
Common.Sense's schermafbeelding
Common.Sense Common.Sense is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: de flevopolder
Berichten: 246
Standaard

Nou snap ik waarom die gozer in de winkel zei dat gereserveerde toestellen pas op 27 juni kunnen worden opgehaald in Almere en niet die 26ste... Rijen launch he...
  #6  
Oud 21-06-09, 09:33
Brimme Brimme is offline
• iOS 4.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 279
Standaard

ik ben nog steeds benieuwd wat er met de reserveringen gebeurd, kunnen we die nou metteen vrijdag ophalen of gaan ze de eerste toestelen verkopen aan de mensen die vroeg in de rij staan.
  #7  
Oud 21-06-09, 09:57
Common.Sense's schermafbeelding
Common.Sense Common.Sense is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: de flevopolder
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brimme Bekijk bericht
ik ben nog steeds benieuwd wat er met de reserveringen gebeurd, kunnen we die nou metteen vrijdag ophalen of gaan ze de eerste toestelen verkopen aan de mensen die vroeg in de rij staan.
In Almere worden de gereserveerde toestellen achter gehouden voor de personen die daar hebben gereserveerd, alleen mag je die pas zaterdag ophalen.

Je wordt trouwens gebeld.
  #8  
Oud 21-06-09, 10:01
Common.Sense's schermafbeelding
Common.Sense Common.Sense is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: de flevopolder
Berichten: 246
Standaard

Toch in Almere.....
Zie:

Citaat:
Start verkoop met 200 toestellen in Almere !
Op 26 juni 2009 start T-Mobile de verkoop van iPhone3G S met een speciaal evenement nabij de T-Mobile Shop in Almere. Hier zullen 200 toestellen voor de eerste kopers direct beschikbaar zijn. Meer details zullen in de loop van volgende week duidelijk worden. De iPhone is verder vanaf 26 juni 2009 in alle geautoriseerde verkooppunten verkrijgbaa
r.
  #9  
Oud 21-06-09, 10:15
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Ik ga echt niet de slechtste provider van NL nemen omdat ik de nieuwe iphone wil.
Ik ga lkkr naar Belgie
  #10  
Oud 21-06-09, 13:04
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

Ik vind 't een geweldig apparaat maar om daarvoor naar Almere te gaan, nee dat gaat me te ver.

  #11  
Oud 23-06-09, 02:57
Gerwin Gerwin is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 16
Standaard

Ik sta daar wel in de rij
Maar wacht nog op meer informatie hier over
  #12  
Oud 23-06-09, 08:47
iBrando iBrando is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ESO Bekijk bericht
Ik vind 't een geweldig apparaat maar om daarvoor naar Almere te gaan, nee dat gaat me te ver.

Ik hoop zo dat het mee valt. Ik heb het na gevraagd en gecheckt bij de T-mobile shop en ik heb het toch maar gedaan. Als ik thuis en op het werk geen 3G heb word ik gek. Ik heb nu Hi en daar heb is zelfs regelmatig 3.5G.

Laatst gewijzigd door iBrando; 23-06-09 om 08:49.
  #13  
Oud 23-06-09, 09:28
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

De verkoper in Almere wist me te vertellen dat reserveren niet betekend dat je de iphone als eerste hebt. Op vrijdag wordt er alleen aan mensen verkocht die in de rij staan. Er worden geen toestellen achter gehouden voor de reserveringen. Reserveringen worden uitgeleverd zodra de nieuwe lichting binnen is. Dit kan tot 6 weken duren, aldus de verkoper. Voor mij een reden om nog even te wachten. Veel te vaag allemaal.
  #14  
Oud 23-06-09, 09:30
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Hebben vorig jaar in de rij gestaan uren en uren.. Wel gezellig trouwes.
m'n vriendin heeft daar geen zin in, dus hebben we hem gereserveerd bij een t-mobile shop
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #15  
Oud 23-06-09, 10:32
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingster Bekijk bericht
De verkoper in Almere wist me te vertellen dat reserveren niet betekend dat je de iphone als eerste hebt. Op vrijdag wordt er alleen aan mensen verkocht die in de rij staan. Er worden geen toestellen achter gehouden voor de reserveringen. Reserveringen worden uitgeleverd zodra de nieuwe lichting binnen is. Dit kan tot 6 weken duren, aldus de verkoper. Voor mij een reden om nog even te wachten. Veel te vaag allemaal.
Dit heeft de medewerker hier in deventer ook tegen mij gezegt, maar ik probeerde te vertellen dat t-mobile officieel bekend heeft gemaakt dat je vanaf vrijdag mag reserveren, (dus lijkt mij logisch dat de mensen die NIET reserveren en toch WEL voor de deur slapen bij t-mobile gewoon PECH hebben), na dit heeft hij gebeld met hier en daar (klantenservice volgens mij) toen kwamen we overheen. Dus hij gaat het toch wel achterhouden voor mij en voor andere klanten, en de klanten die voor de deur gaan wachten hebben dan gewoon pech die niet hebben gereserveerd!

Hierop vroeg ik nog voor de zekeheid van; Mocht t-mobile van gedachten veranderen en zeggen : Eerste dag voor de mensen die voor de deur slapen! dan pas bij de 2e levering voor de mensen die hebben gereserveerd, wat gebeurt er dan? Hij zei; we hebben het nu met je afgesproken dus ik hou het voor je achter! dus ik ga dr vrijdag heen met de opening
  #16  
Oud 23-06-09, 10:44
GeneralA GeneralA is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 29
Standaard

Wat een vage stuff allemaal met die reserveringen. Ik betaal toch niet voor niks 50 euro? Dan ga je toch niet die telefoon die eigenlijk gereserveerd is (bij welke reservering dan ook die worden altijd als eerste uitgeleverd) weggeven aan iemand anders die toevallig voor de winkel ligt. Oke dat ik hem pas maandag ofzo kan ophalen maar ik ga echt geen 2 weken wachten.

Als ik bij een restaurant reserveer gaan ze mijn tafel toch ook niet alvast weggeven als ik niet meteen bij openingstijd aanwezig ben. En daarvoor betaal je niet eens.
  #17  
Oud 23-06-09, 10:46
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeneralA Bekijk bericht
Wat een vage stuff allemaal met die reserveringen. Ik betaal toch niet voor niks 50 euro? Dan ga je toch niet die telefoon die eigenlijk gereserveerd is (bij welke reservering dan ook die worden altijd als eerste uitgeleverd) weggeven aan iemand anders die toevallig voor de winkel ligt. Oke dat ik hem pas maandag ofzo kan ophalen maar ik ga echt geen 2 weken wachten.

Als ik bij een restaurant reserveer gaan ze mijn tafel toch ook niet alvast weggeven als ik niet meteen bij openingstijd aanwezig ben. En daarvoor betaal je niet eens.
Juist!, hierna zijn wij ook overeengekomen met de medewerker

Als ik niet verder had "gezeurd" zou het ook zo zijn dat ik het niet vrijdag op kon halen.
  #18  
Oud 23-06-09, 10:48
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeneralA Bekijk bericht
Wat een vage stuff allemaal met die reserveringen. Ik betaal toch niet voor niks 50 euro? Dan ga je toch niet die telefoon die eigenlijk gereserveerd is (bij welke reservering dan ook die worden altijd als eerste uitgeleverd) weggeven aan iemand anders die toevallig voor de winkel ligt. Oke dat ik hem pas maandag ofzo kan ophalen maar ik ga echt geen 2 weken wachten.

Als ik bij een restaurant reserveer gaan ze mijn tafel toch ook niet alvast weggeven als ik niet meteen bij openingstijd aanwezig ben. En daarvoor betaal je niet eens.

Ben nieuwsgierig, wat ga je doen als je wel 2 weken moet wachten ? De 50 euro terug halen ?
  #19  
Oud 23-06-09, 10:51
GeneralA GeneralA is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 29
Standaard

mmh, ik heb em in leiden besteld. Dus ik hoop maar dat ze em in leiden gewoon standaard eerst aan de reserveerders uitleveren. Heb namelijk geen zin om weer langs die winkel te gaan. Ga niet lopen leuren voor een telefoon terwijl ik ook al 50 pietermannen heb betaald. Beetje service mag ook wel eens.

Edit @ hierboven: Geen idee wat ik dan ga doen. Even verhaal halen dat zeker en anders inderdaad dat geld terugvragen. Dan haal ik hem over 3 maanden wel als m'n orange/t-mobile abbo echt is afgelopen. (Vorige week een brief gehad dat ik hem per direct op mag zeggen als ik t niet eens ben met de overstap.)

Laatst gewijzigd door GeneralA; 23-06-09 om 10:54.
  #20  
Oud 23-06-09, 10:56
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Ik kan me ook niet voorstellen dat de reserveringen achteraan komen. Net wat je eerder schetst. Wat heeft dan de zin van Reserveren voor de klant..
Reageren

Labels
almere, iphone 3gs, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Microsim verkrijgbaar vanaf 25 juni bij Mobile Vikings wvy iPad algemeen 0 17-06-10 07:13
zwarte rij pixels bij opladen peanut iPhone algemeen 7 05-01-09 00:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:13.