iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Vreemd bericht van TMobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/36625-vreemd-bericht-tmobile.html)

Graaf 23-06-09 12:01

Vreemd bericht van TMobile
 
Ik zit te werken in het midden van het land, krijg ik inneens een Text from TMobile:

"Beste klant, uw mobiele telefonie abonnement is inclusief mobiel internet in Nederland. Voor gebruik in het buitenland gelden extra kosten. Groet, T-Mobile"

Iemand enig idee waarom ik dit krijg?
Heb gewoon officiele iPhone 3G van T-Mobile, met originele 3.0 firmware.
Niks raars mee gedaan whatsoever.

Chrisl 23-06-09 12:23

Misschien als tip voor de aankomende vakantie periode.

Of ben je over duitsland gevlogen naar je werk??? :D

eraybayrak 23-06-09 12:33

Dat kreeg ik dus ook!! Volgens mij is het een herrinering aan vakantiegangers die hun telefoon meenemen naar het buitenland.

Nikooos 23-06-09 12:47

Ik kreeg het ook. Gewoone extra service. Geen big deal van maken.

Je moeder zei vroeger ook regelmatig "Goed uitkijken met oversteken" terwijl je dat al lang wist.

phoontje 23-06-09 12:49

Ja ik kreeg ook dit bericht!
Fijn maar dat weten we toch wel!
Of hebben ze ons snel op een buitenlands netwerk gezet??
hahaha

thijsvgelder 23-06-09 13:00

Ja, en als ze het niet zouden hebben gestuurd... en er komen mensen terug van vakantie, gaan ze zeuren dat ze een hoge rekening hebben door data verbruik... nu weten ze dat mooi

libia 23-06-09 13:45

Waarom krijg ik nou weer geen sms? Ik krijg eigenlijk nooit een sms van t-mobile als ze een groepssms sturen!!

Twigg 23-06-09 13:50

Wow, dat wil ik ook! ik heb die niet gekregen! en ik woon nog wel op de grens!

Boy van Baal 23-06-09 19:53

Ik wou net een topic starten over dit staat er al een! Ik kreeg dit bericht ook maar dit was na het gebruik van tethering heeft dit er wat mee te maken?

Nikooos 23-06-09 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boy van Baal (Bericht 308210)
Ik wou net een topic starten over dit staat er al een! Ik kreeg dit bericht ook maar dit was na het gebruik van tethering heeft dit er wat mee te maken?

nee.. anders hadden meer mensen dat wel gehad denk ik.

Timmeh_ 23-06-09 19:57

Zie dit nieuwsbericht: Opluchting: mobiel internet valt onder iPhone-abonnement > Nieuws > iPhoneclub.nl
Blijkbaar was er eerder een bericht verstuurd wat voor onduidelijkheid heeft gezorgd.

MrFrankly 24-06-09 06:10

Ik begon me al even zorgen te maken. Ik zit op het moment in Zuid-Korea, waar ze geen GSM maar een CDMA netwerk hebben. M'n iPhone werkt dus alleen over 3G. Enige tijd, na ontvangen van dit SMSje, was ik bang dat T-Mobile me een waarschuwing stuurde dat ik constant dataverkeer in het buitenland aan het verbruiken was (a 10 euro per MB).

Kishan 25-06-09 13:49

Ik heb dit bericht ook gehad....ik heb tot nu op dit moment geen tethering gebruikt, dus het heeft daar niks mee te maken.

ik denk gewoon uit voorzorg dat ze dat doen.....mensen denken vaak dat als ze over de grens zijn dat het nederlands netwerk nog functioneert. En om dan ervoor te zorgen dat de schuld van een hoge rekening t-mobile niet ten laste komt of aangerekend kan worden, hebben ze dus juridisch gezien hun plicht voldaan door te melden dat de kosten hoger zijn bij gebruik in het buitenland.

Slimme zet van T-mobile. Verder hoef je je er geen zorgen om te maken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:04.