//

had sim only

had sim only discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) vraagje: ik heb sim only, al jaren (sinds Ben), en ben nu geïnteresseerd in iphone. Krijg je als oude vaste klant een soort van korting ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-09, 21:29
rolfhendriksen rolfhendriksen is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard had sim only

vraagje: ik heb sim only, al jaren (sinds Ben), en ben nu geïnteresseerd in iphone.
Krijg je als oude vaste klant een soort van korting als je je abonnement omzet naar een iphone 300?
En hoe pak je dat dan aan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-09, 21:32
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ja als het goed is krijg je wel korting bij een nieuwe abbo. Bel de klantenservice of doe het online: http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/h...igibility.aspx (je hebt voor online wel een my t-mobile account nodig)
  #3  
Oud 23-06-09, 21:39
rolfhendriksen rolfhendriksen is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

vreemd, want ik heb gebeld naar tmobile, en de dame verzekerde mij dat ik geen korting kon krijgen als vaste klant. ik hoefde enkel niet de € 25,- opstart kosten te betalen. maar wel € 119,- bij betalen voor een i-300.
Ben ik als vaste klant niet netjes geïnformeerd?
  #4  
Oud 23-06-09, 21:42
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Tja, als je het zeker wilt weten kan je nog een keer bellen of via internet doen. Het zou kunnen dat je geen korting krijgt omdat je sim-only hebt gehad. Heb volgensmij wel is een verhaal gehoord dat ze daar geen korting meer geven voor contractvernieuwing omdat simonly zonder toestel en vrij lage prijs etc is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Iphone 2g no sim alleen met vodafone wel sim timarea51 Unlock 5 20-01-11 23:03
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? s.keesen Odido (T-Mobile) 10 01-08-10 02:12
iPhone 3G: Unlock sim voor vodafone besteld bij rebel-sim.nl iPhone3G-er Unlock 7 16-06-09 21:58
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 22:46
Incorrect SIM na upgrade zonder AT&T SIM fritspits Unlock [archief] 19 14-01-08 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:39.