//

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld?

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Jaja, Ik ben ook gebeld vanavond on 19:45 door de T-Shop in Den Haag, aan het Spui dat ik morgen vanaf 12 uur mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Voor de statistieken; Hoe is je reservering voor de 3GS gegaan?

Ik heb gereserveerd en ben gebeld voor ophalen vanaf 26/6 21 37,50%
Ik heb gereserveerd maar ben nog niet gebeld 23 41,07%
Ik heb gereserveerd en IK HEB HEM! 10 17,86%
Ik heb gereserveerd en krijg hem later dan 26 of 27 juni 4 7,14%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #261  
Oud 26-06-09, 01:02
Sebdude Sebdude is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar Sebdude
Standaard

Jaja, Ik ben ook gebeld vanavond on 19:45 door de T-Shop in Den Haag, aan het Spui dat ik morgen vanaf 12 uur mijn iPhone 32GB wit mag ophalen!!! Ik had niet durven dromen eigenlijk, aangezien ik pas on dinsdag met iPhone heb kunnen bestellen. Ik had hem eerste instatie via website besteld van T-mobile, maar dat ging niet helemaal goed. Blijkbaar heeft iedere T-shop toch een andere procedure. Nu hopen dat morgen de activering systemen niet plat liggen en geen rij van 50 meter staat..

zie trouwens dat mijn thread is gecomibineerd met andere, en pol is toegevoegd.. toch niet zo slecht voor mijn eerste thread op dit forum

Laatst gewijzigd door Sebdude; 26-06-09 om 01:03. Reden: stukje toevoegen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 26-06-09, 01:38
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nerotje Bekijk bericht
@john1979,
Ik ben toch maar even langs de T-mobile store geweest om het te vragen, en ik kan morgenochtend een telefoontje ontvangen dat ik de iPhone 3GS kan ophalen. Was dus inderdaad erg nuttig om even langs te gaan. De werknemer herkende me zelfs nog van bij de voorverkoop

Jij dus ook net als ik even de stoute schoenen aan getrokken TOP dat je hem morgen ook kan halen!

Inderdaad hopen dat het systeem het een beetje aan kan en het niet zo gaat als vorig jaar.

Ik sta morgen al vroeg voor de deur. Het is een kleine schop dus meters mensen hoef ik denk ik niet te verwachten. Mocht het toch wat druk gaan worden dan zorg ik in ieder geval dat ik een van de eerste ben

Iedereen, ook de mensen die nog niet gebeld zijn, veel succes morgen. Ik hoop dat iedereen hier op het forum een 3GS mee naar huis kan nemen!
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #263  
Oud 26-06-09, 02:06
GeneralA GeneralA is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 29
Standaard

ik word hier toch wel zo moe van he. heb als 3e besteld in leiden maar de hele dag niks ontvangen. Dus ik nog even langs net voor sluitingstijd (ging toch een filmpje pakken in de buurt). Wordt ik dus weer geholpen door zo'n verschrikkelijk lui wijf.

Ik leg haar uit dat ik hier al van verschillende mensen vernomen heb dat ze de telefoon morgen op kunnen halen. Waarna ik vraag of ze mij al iets over mijn reservering kunnen melden aangezien ik 3e op de lijst sta. Krijg ik als antwoord dat t veel te veel werk is om nu te gaan kijken hoe t met die wachtlijst staat (bestandje/lijst pakken en naar 3e persoon kijken is blijkbaar heel veel moeite) en dat ik gewoon moet wachten tot ik gebeld wordt. Waarop mijn vraag is of ze morgen dan wel met de verkoop starten. Hierop antwoordde zij positief. Dus ik zag de bui alweer hangen en ben de winkel maar uitgegaan voordat ik kwaad werd.

Lijkt me niet dat ze morgenochtend/middag wel tijd gaan hebben als ze de hele dag druk bezig zijn met (mijn) iphones verkopen aan klanten. Ik snap niet waarom ik dat ding niet gewoon op kan halen als ze hem wel kunnen verkopen aan klanten die niet hebben gereserveerd. Dan ben ik door te reserveren dus juist minder zeker geworden van een iphone op dag 1. Lekker is dat.

Klinkt een beetje als 'ahjoh, die klant hebben we toch al binnen en die gaat toch wel betalen. klanten die nog niet overtuigd zijn gaan voor.'

nouja we wachten maar af. morgen begin van de middag begint mijn vakantie dus alle tijd van de wereld om hen te irriteren.
  #264  
Oud 26-06-09, 02:09
ErikCreative ErikCreative is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 105
Standaard

Voor mensen morgen in T-Shop Leeuwarden: De koffie staat klaar
  #265  
Oud 26-06-09, 02:22
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Weet dr iemand als je een bestaande t-mobile klant bent en haalt morgen nog een abo er bij dus de iphone moet je dan die 1 cent alsnog pinnen? want ik kwam erachter dat mn pasje kapot is ik kan niet pinnen!!

Ik heb zowiezo een rekeningoverzicht uitgeprint en neem deze ook mee, en zij kunnen ook zien toch in het systeem dat ik altijd al heb betaald ?
  #266  
Oud 26-06-09, 02:28
ErikCreative ErikCreative is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Weet dr iemand als je een bestaande t-mobile klant bent en haalt morgen nog een abo er bij dus de iphone moet je dan die 1 cent alsnog pinnen? want ik kwam erachter dat mn pasje kapot is ik kan niet pinnen!!

Ik heb zowiezo een rekeningoverzicht uitgeprint en neem deze ook mee, en zij kunnen ook zien toch in het systeem dat ik altijd al heb betaald ?
Hoeft allemaal niet Een legitimatie is als bestaande klant voldoende.
  #267  
Oud 26-06-09, 02:33
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ErikCreative Bekijk bericht
Hoeft allemaal niet Een legitimatie is als bestaande klant voldoende.
Weet je t zeker? ik stress me helemaal hier want mijn vriendin heeft haar abo ook verlengt maar dan via een "tussenbedrijf"(telefoonkopen.nl) niet direct via t-mobile zij moest t wel betalen? komt dit omdat ze via tussenbedrijf eerste keer heeft gehaald? dus als ze via tmobile shop had verlengt hoefte dat niet?
  #268  
Oud 26-06-09, 02:34
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Het gaat er bij het pinnen om dat de T-Mobile shop kan zien dat het echt jou rekening is (door die ene cent te pinnen) en je niet zo maar een pasje heb dat misschien wel helemaal niet van jou is. Ik heb zelf nog nooit bij het verlangen van een contract moeten pinnen. Wel als ik ergens als nieuwe klant kom maar niet bij verlangen als bestaande klant.

Denk dus dat dit ook niet nodig is voor je als bestaande klant. Ze hebben je rekeningnummer al en daar schijven ze het gewoon van af. Zo lang je je zelf maar wel kan legitimeren.
  #269  
Oud 26-06-09, 02:36
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Weet je t zeker? ik stress me helemaal hier want mijn vriendin heeft haar abo ook verlengt maar dan via een "tussenbedrijf"(telefoonkopen.nl) niet direct via t-mobile zij moest t wel betalen? komt dit omdat ze via tussenbedrijf eerste keer heeft gehaald? dus als ze via tmobile shop had verlengt hoefte dat niet?
Een tussenbedrijf kan niet in het systeem van T-Mobile kijken. Dus ja dat is anders. Dat tussenbedrijf ziet jou als nieuwe klant. T-Mobile kan je wel in het systeem zien.

(Sorry voor mijn dubbele post).
  #270  
Oud 26-06-09, 02:37
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Het gaat er bij het pinnen om dat de T-Mobile shop kan zien dat het echt jou rekening is (door die ene cent te pinnen) en je niet zo maar een pasje heb dat misschien wel helemaal niet van jou is. Ik heb zelf nog nooit bij het verlangen van een contract moeten pinnen. Wel als ik ergens als nieuwe klant kom maar niet bij verlangen als bestaande klant.

Denk dus dat dit ook niet nodig is voor je als bestaande klant. Ze hebben je rekeningnummer al en daar schijven ze het gewoon van af. Zo lang je je zelf maar wel kan legitimeren.
mooi zo, maar ik ga niet verlengen maar een 2e abo nemen is t ook het zelfde?
  #271  
Oud 26-06-09, 02:38
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Een tussenbedrijf kan niet in het systeem van T-Mobile kijken. Dus ja dat is anders. Dat tussenbedrijf ziet jou als nieuwe klant. T-Mobile kan je wel in het systeem zien.

(Sorry voor mijn dubbele post).
dankje voorje snelle reactie, ben gerust gesteld
  #272  
Oud 26-06-09, 02:43
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Gelukkig Rustig slapen en morgen die 3GS ophalen

Citaat:
mooi zo, maar ik ga niet verlengen maar een 2e abo nemen is t ook het zelfde?
Ja is het zelfde, je bent en blijft een bestaande klant. Verlengen of abbo er naast maakt niet uit. (zo lang je maar niet niet een ander rekeningnummer gaat gebruiken). Ik heb bij verlengen of abbo er naast ook nooit hoeven pinnen, gebruikte ook altijd het zelfde rekeningnummer.

Bij bijvoorbeel Belcompany is het wel anders, daar kunnen ze niet zien dat je een bestaande klant van T-Mobile bent.

Laatst gewijzigd door john1979; 26-06-09 om 02:47. Reden: toevoeging
  #273  
Oud 26-06-09, 02:47
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Gelukkig Rustig slapen en morgen die 3GS ophalen



Ja is het zelfde, je bent en blijft een bestaande klant. Verlengen of abbo er naast maakt niet uit. (zo lang je maar niet niet een ander rekeningnummer gaat gebruiken). Ik heb bij verlengen of abbo er naast ook nooit hoeven pinnen, gebruikte ook altijd het zelfde rekeningnummer.
Perfect! moet vroeg op maar kan niet slapen
  #274  
Oud 26-06-09, 02:50
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ik sta er ook vroeg maar ben ook nog wakker. Komt denk ik door het
BREAKING NEWS op CNN Maar de tijd gaat zo wel lekker snel. Nog 7 uur en 10 minuten voor de verkoop gaat starten, dus we schieten al lekker op
  #275  
Oud 26-06-09, 02:52
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Gelukkig Rustig slapen en morgen die 3GS ophalen



Ja is het zelfde, je bent en blijft een bestaande klant. Verlengen of abbo er naast maakt niet uit. (zo lang je maar niet niet een ander rekeningnummer gaat gebruiken). Ik heb bij verlengen of abbo er naast ook nooit hoeven pinnen, gebruikte ook altijd het zelfde rekeningnummer.

Bij bijvoorbeel Belcompany is het wel anders, daar kunnen ze niet zien dat je een bestaande klant van T-Mobile bent.
Ik ga mijn 3GS morgen halen bij de Belcompany.. ook ik ga een 2e abbo afsluiten.. ik moet dus wel bankpas meenemen?
  #276  
Oud 26-06-09, 02:52
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Ik sta er ook vroeg maar ben ook nog wakker. Komt denk ik door het
BREAKING NEWS op CNN Maar de tijd gaat zo wel lekker snel. Nog 7 uur en 10 minuten voor de verkoop gaat starten, dus we schieten al lekker op
7 uur en 40 minuten 9.30 gaan ze open
  #277  
Oud 26-06-09, 02:54
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
Ik ga mijn 3GS morgen halen bij de Belcompany.. ook ik ga een 2e abbo afsluiten.. ik moet dus wel bankpas meenemen?
wel als je nieuwe klant bent bij hun
  #278  
Oud 26-06-09, 02:55
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
wel als je nieuwe klant bent bij hun
ik zit al bij t-mobile..
  #279  
Oud 26-06-09, 02:57
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
ik zit al bij t-mobile..
als je bij de tm shop zou halen hoefde het niet, bij belcompany ben je nieuw. tenminste waar heb je je abo aangesloten?
  #280  
Oud 26-06-09, 02:58
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Bij the phone house.. thanks ! ik weet genoeg
Reageren

Labels
t-shop besteld iphone 3gs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
The Phone House of T-mobile Shop JelmerJ. Koopinformatie Nederland 5 02-10-10 20:02
T mobile shop Arnhem tomtom Koopinformatie Nederland 85 19-08-10 19:54
T-mobile Shop Gouda Aeros Koopinformatie Nederland 0 29-07-10 13:06
T-Mobile shop of PDA-Shop?? Randy_Orton1986 Odido (T-Mobile) 16 16-02-10 22:06
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.