//

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld?

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Mij werd gezegd dat ze zouden bellen als ze binnen waren op vrijdag en dat ik het dan gewoon kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Voor de statistieken; Hoe is je reservering voor de 3GS gegaan?

Ik heb gereserveerd en ben gebeld voor ophalen vanaf 26/6 21 37,50%
Ik heb gereserveerd maar ben nog niet gebeld 23 41,07%
Ik heb gereserveerd en IK HEB HEM! 10 17,86%
Ik heb gereserveerd en krijg hem later dan 26 of 27 juni 4 7,14%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-06-09, 11:03
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Mij werd gezegd dat ze zouden bellen als ze binnen waren op vrijdag en dat ik het dan gewoon kon ophalen...
Raar tegen iedereen wordt er iets anders gezegd
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 20-06-09, 11:29
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Raar tegen iedereen wordt er iets anders gezegd
Per plek verschilt het volgens mij ook wel. In een stad van bijvoorbeeld 600.000 inwoners zal er meer vraag naar zijn dan in een stad van 300.000 inwoners.

Grotere kans dat hij in de 1e stad eerder weg is dan in de 2e stad.
  #23  
Oud 20-06-09, 13:48
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Per plek verschilt het volgens mij ook wel. In een stad van bijvoorbeeld 600.000 inwoners zal er meer vraag naar zijn dan in een stad van 300.000 inwoners.

Grotere kans dat hij in de 1e stad eerder weg is dan in de 2e stad.
Ik ben de 1e op de reserveringslijst in deventer t-mobile shop maar toch ga ik er as vr op de openingstijd daar heen, want je weet maar nooit..
  #24  
Oud 20-06-09, 14:00
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Ik ben de 1e op de reserveringslijst in deventer t-mobile shop maar toch ga ik er as vr op de openingstijd daar heen, want je weet maar nooit..
Inderdaad, maar ik heb vooral gereserveerd omdat ik niet in de winkel kan zijn als de winkel opent en ik wil dan niet weken wachten tot de nieuwe lading
  #25  
Oud 20-06-09, 14:04
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Inderdaad, maar ik heb vooral gereserveerd omdat ik niet in de winkel kan zijn als de winkel opent en ik wil dan niet weken wachten tot de nieuwe lading
Juist ik wil ook niet wachten want ik ga ook op vakantie op 5 augustus

Maar ik heb nog een vraag is wel Offtopic, zit er op je iPhone de t-mobile software troep op? als je het bij t-mobile haalt? want dit zie je wel vaker dat ze telefoons veranderen ook softwarematig zn tmobile logo etc etc.
en dat we het beter bij apple zelf kunnen halen ofzo?
  #26  
Oud 20-06-09, 14:52
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Juist ik wil ook niet wachten want ik ga ook op vakantie op 5 augustus

Maar ik heb nog een vraag is wel Offtopic, zit er op je iPhone de t-mobile software troep op? als je het bij t-mobile haalt? want dit zie je wel vaker dat ze telefoons veranderen ook softwarematig zn tmobile logo etc etc.
en dat we het beter bij apple zelf kunnen halen ofzo?
Volgens mij niet, maar dat weet ik niet zeker want ik krijg hem ook pas voor de eerste keer. En als het zo is, dan kan je toch gewoon opnieuw iPhone OS 3.0 downloaden?

Laatst gewijzigd door S¡mon; 20-06-09 om 15:31. Reden: typte "opnieuw iPhone OS 3.0 opnieuw"
  #27  
Oud 20-06-09, 15:01
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Volgens mij niet, maar dat weet ik niet zeker want ik krijg hem ook pas voor de eerste keer. En als het zo is, dan kan je toch gewoon opnieuw iPhone OS 3.0 opnieuw downloaden?
Das waar ja, ik krijg em ook voor t eerst vandaar . En dit is ook gewoon legaal dus kan altijd wat je zegt klopt!
  #28  
Oud 20-06-09, 15:43
msunique msunique is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 201
Standaard

kheb gisteravond via internet besteld... gaat het echt zo lang duren voor dat ik hem krijg? want ik ga 24 juli op vakantie... ben ik dan de ***?

als ik nu mijn bestelling wil annuleren en via de winkel bestel, moet ik wachten op een brief van t-mobile, hierna kan ik mijn bestelling pas annuleren en daarna kan ik dus een nieuwe in winkel bestellen.... dit gaat zeker een weekje of 2 duren in totaal dus het heeft niet echt zin meer... dan maar wachten op bezorgertje die 't langs komt brenge... hopelijk in juni al
  #29  
Oud 20-06-09, 15:46
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door msunique Bekijk bericht
kheb gisteravond via internet besteld... gaat het echt zo lang duren voor dat ik hem krijg? want ik ga 24 juli op vakantie... ben ik dan de ***?

als ik nu mijn bestelling wil annuleren en via de winkel bestel, moet ik wachten op een brief van t-mobile, hierna kan ik mijn bestelling pas annuleren en daarna kan ik dus een nieuwe in winkel bestellen.... dit gaat zeker een weekje of 2 duren in totaal dus het heeft niet echt zin meer... dan maar wachten op bezorgertje die 't langs komt brenge... hopelijk in juni al
Als je een van de eerste bent wordt t denk ik meteen het 26e opgestuurd dus zou je het of de 27e hebben of paar dagen later
  #30  
Oud 20-06-09, 15:54
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door msunique Bekijk bericht
kheb gisteravond via internet besteld... gaat het echt zo lang duren voor dat ik hem krijg? want ik ga 24 juli op vakantie... ben ik dan de ***?

als ik nu mijn bestelling wil annuleren en via de winkel bestel, moet ik wachten op een brief van t-mobile, hierna kan ik mijn bestelling pas annuleren en daarna kan ik dus een nieuwe in winkel bestellen.... dit gaat zeker een weekje of 2 duren in totaal dus het heeft niet echt zin meer... dan maar wachten op bezorgertje die 't langs komt brenge... hopelijk in juni al
Duurt maximaal 6 weken, maar het zal vast niet zo lang duren - alleen bij extreem veel aanvragen denk ik. Ligt eraan of je een van de eerste was of niet. Hoe eerder je was, hoe eerder je hem ontvangt. Er zit precies een maand tussen jou bestelling en de dag dat je op vakantie gaat dus ik denk dat ze het wel in een paar weken kunnen leveren.

Je kan hem ook gewoon volgende week vrijdag proberen te halen in de T-Mobile Shop en dan laat je daar je bestelling van internet annuleren.
  #31  
Oud 20-06-09, 15:55
msunique msunique is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Als je een van de eerste bent wordt t denk ik meteen het 26e opgestuurd dus zou je het of de 27e hebben of paar dagen later
oh ik hoop het maar!!! kben nu al 1 weekje iphoneloos en begin mijn 2G echt te missen hoe kunnen mensen zonder?:-o
  #32  
Oud 20-06-09, 15:58
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door msunique Bekijk bericht
oh ik hoop het maar!!! kben nu al 1 weekje iphoneloos en begin mijn 2G echt te missen hoe kunnen mensen zonder?:-o
ik heb dr nog nooit eentje gehad dus wordt mijn eerste en ben ook erg benieuwd naar hoe en wat!
  #33  
Oud 20-06-09, 16:03
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
ik heb dr nog nooit eentje gehad dus wordt mijn eerste en ben ook erg benieuwd naar hoe en wat!
Hier zit nog iemand die het zelfde denkt als jij
  #34  
Oud 20-06-09, 16:15
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Hier zit nog iemand die het zelfde denkt als jij
Ja ik heb gister al;
- invisibleShield
- Leren hoesje
- Xtand bureauhouder
besteld, en vandaag binnengekregen via iPhoneCentre.nl
  #35  
Oud 20-06-09, 16:19
knappekloon knappekloon is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zutphen
Berichten: 25
Standaard

heb ook de 3gs besteld.
ik heb er een brief bij gekregen, waarin staat dat de levering gaat plaats vinden op basis van beschikbaarheid en volgens registratie van reservering. en als het toestel voor jou binnen is, dat ik dan gebeld word.
dus het heeft echt geen zin om vrijdagmorgen voor openingstijd bij een t-mobile winkel te gaan liggen, want je moet gewoon wachten totdat je gebeld word.

ik heb wel gehoord dat ergens in nederland er een winkel opengaat om 12 uur snachts die zonder reserveringen de nieuwe iphones gaat verkopen.
__________________
smile
  #36  
Oud 20-06-09, 16:25
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knappekloon Bekijk bericht
heb ook de 3gs besteld.
ik heb er een brief bij gekregen, waarin staat dat de levering gaat plaats vinden op basis van beschikbaarheid en volgens registratie van reservering. en als het toestel voor jou binnen is, dat ik dan gebeld word.
dus het heeft echt geen zin om vrijdagmorgen voor openingstijd bij een t-mobile winkel te gaan liggen, want je moet gewoon wachten totdat je gebeld word.

ik heb wel gehoord dat ergens in nederland er een winkel opengaat om 12 uur snachts die zonder reserveringen de nieuwe iphones gaat verkopen.
Het heeft geen zin als je niks reserveerd. want hier in deventer t-mobile gaat het alsvolgt;
Eerst de reserveringen, dus als er 20 aankomen en er zijn 17 reserveringen, eerst die 17 dan pas die 3 voor de mensen die zonder reserveringen gaan of voor de winkel liggen.
  #37  
Oud 20-06-09, 16:39
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ah, deze brief kreeg ik mee:

Citaat:
(T-Mobile logo)
----bonnetje opgeplakt----
Betreft: Reservering en vooruitbetaling Nieuwe iPhone

Geachte meneer/mevrouw,

Zojuist heeft u gebruik gemaakt van de mogelijkheid Apple iPhone in combinatie met een T-Mobile abonnement te reserveren. Het betreft het volgende model:.......................

Wij willen u hartelijk danken voor de door u getoonde interesse in ons product.

Vanwege overweldigende interesse voor dit toestel, bent u met deze reservering verzekerd van de levering van één (1) stuks iPhone in combinatie met een voor u passend T-Mobile abonnement. De levering zal zo snel als mogelijk plaatsvinden, op basis van beschikbaarheid en volgorde van registratie van de reservering. Op het moment dat uw iPhone bij ons binnen is, zullen wij contact met u opnemen.

Voor de reservering van iPhone vragen wij een eenmalige vooruitbetaling van €50,-. Dit bedrag zal met u worden verrekend op het moment van levering van het toestel en de afrekening daarvan in de winkel. Aan de levering gaat mogelijk een kredietwaardigheidonderzoek vooraf (conform artikel 3.3 van onze Algemene Voorwaarden Abonnee). Bij een negatieve uitslag zal het volledige bedrag van €50,- aan u worden terugbetaald. Wij zullen geen administratiekosten in rekening brengen.

Mocht u vanaf het moment van registratie tot het moment van levering van uw iPhone onverhoopt willen afzien van de reservering dan kunt u deze annuleren, maar alleen in de T-Mobile winkel waar u de reservering heeft geplaatst. Bij annulering van de reservering zijn wij genoodzaakt €4,95 administratiekosten in rekening te brengen. Let op, uw annulering kan alleen worden verwerkt op vertoon van de originele T-Mobile kassabon: bewaar de kassabon daarom goed.

Met vriendenlijke groet,


Pieter Verburgghe
Directeur Direct Sales & Retail
En het klopt inderdaad dat je gebeld word en dat je hem dan kunt gaan ophalen. Ik heb nog geen accessoires besteld, ik zal eens gaan kijken op www.iphonecentre.nl - maar ik heb het daar nog niet zo op want er staat wel specifiek iPhone 3G of iPhone 2G en ik weet wel dat het design van de iPhone 3G het zelfde is, maar toch maar voor de zekerheid even wachten

EDIT: Is er al iets van een draadloze oplader voor de iPhone?

Laatst gewijzigd door S¡mon; 20-06-09 om 16:44.
  #38  
Oud 20-06-09, 16:49
damphy damphy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik heb gistermorgen telefonisch een iphone 3gs besteld. Mijn oude abonnement mocht ik verlengen. Nu lees ik over bevestigingsmails. Heeft iedereen die ontvangen of is dat alleen als je online hebt besteld? De dame aan de telefoon had het namelijk over een bevestiginsbrief.
  #39  
Oud 20-06-09, 16:52
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Ah, deze brief kreeg ik mee:

En het klopt inderdaad dat je gebeld word en dat je hem dan kunt gaan ophalen. Ik heb nog geen accessoires besteld, ik zal eens gaan kijken op www.iphonecentre.nl - maar ik heb het daar nog niet zo op want er staat wel specifiek iPhone 3G of iPhone 2G en ik weet wel dat het design van de iPhone 3G het zelfde is, maar toch maar voor de zekerheid even wachten

EDIT: Is er al iets van een draadloze oplader voor de iPhone?
Op de website van invisibleShields zelf staat wel 3g/3gs dus vandaar dat ik het heb besteld.

Wat bedoel je precies met draadloze oplader?

**EDIT** ik heb die brief ook meegekregen met de bon erop ge-niet
  #40  
Oud 20-06-09, 16:55
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Op de website van invisibleShields zelf staat wel 3g/3gs dus vandaar dat ik het heb besteld.

Wat bedoel je precies met draadloze oplader?

**EDIT** ik heb die brief ook meegekregen met de bon erop ge-niet
Ja geniet inderdaad Maar tegenwoordig heb je ook draadloze opladers, dus dan is het aan het opladen zonder een kabeltje. Ik snap ook nog niet precies hoe het werkt, en ze zijn ook best wel duur (als je een goede wilt dan) maar dan doe je bijvoorbeeld zo'n ding in het stopcontact en via een speciaal signaal kan je een apart 'aanduiden' waar de stroom naartoe moet.

Dus dan kan je je iPhone aan de andere kant van de kamer leggen, en het laad toch op...
Reageren

Labels
t-shop besteld iphone 3gs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
The Phone House of T-mobile Shop JelmerJ. Koopinformatie Nederland 5 02-10-10 20:02
T mobile shop Arnhem tomtom Koopinformatie Nederland 85 19-08-10 19:54
T-mobile Shop Gouda Aeros Koopinformatie Nederland 0 29-07-10 13:06
T-Mobile shop of PDA-Shop?? Randy_Orton1986 Odido (T-Mobile) 16 16-02-10 22:06
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:10.