//

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld?

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door damphy Ik heb gistermorgen telefonisch een iphone 3gs besteld. Mijn oude abonnement mocht ik verlengen. Nu lees ik over bevestigingsmails. Heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Voor de statistieken; Hoe is je reservering voor de 3GS gegaan?

Ik heb gereserveerd en ben gebeld voor ophalen vanaf 26/6 21 37,50%
Ik heb gereserveerd maar ben nog niet gebeld 23 41,07%
Ik heb gereserveerd en IK HEB HEM! 10 17,86%
Ik heb gereserveerd en krijg hem later dan 26 of 27 juni 4 7,14%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 20-06-09, 16:56
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door damphy Bekijk bericht
Ik heb gistermorgen telefonisch een iphone 3gs besteld. Mijn oude abonnement mocht ik verlengen. Nu lees ik over bevestigingsmails. Heeft iedereen die ontvangen of is dat alleen als je online hebt besteld? De dame aan de telefoon had het namelijk over een bevestiginsbrief.
Ik heb een bevestigingsbrief maar ik kreeg die dan ook in de T-Mobile Shop.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 20-06-09, 16:59
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Ja geniet inderdaad Maar tegenwoordig heb je ook draadloze opladers, dus dan is het aan het opladen zonder een kabeltje. Ik snap ook nog niet precies hoe het werkt, en ze zijn ook best wel duur (als je een goede wilt dan) maar dan doe je bijvoorbeeld zo'n ding in het stopcontact en via een speciaal signaal kan je een apart 'aanduiden' waar de stroom naartoe moet.

Dus dan kan je je iPhone aan de andere kant van de kamer leggen, en het laad toch op...
Ook even snel als via een kabeltje? of veeeeel langzamer? want dan heb je er niet veel aan..
  #43  
Oud 20-06-09, 17:04
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Ook even snel als via een kabeltje? of veeeeel langzamer? want dan heb je er niet veel aan..
Werkt misschien ietsjes langzamer als een kabeltje, maar niet veel langzamer. Maar het zou handig zijn op plekken waar je geen hele oplader bij de hand hebt.
  #44  
Oud 20-06-09, 17:25
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Werkt misschien ietsjes langzamer als een kabeltje, maar niet veel langzamer. Maar het zou handig zijn op plekken waar je geen hele oplader bij de hand hebt.
T zou wel handig zijn ja, ik ga dr is naar op zoek
  #45  
Oud 20-06-09, 20:33
youneedstyle youneedstyle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 9
Standaard

Vandaag in de shop in Eindhoven een reservering geplaatst. Ben benieuwd wanneer ik aan de iPhone mag (de eerste). Zit nog wel met de overname van een vodafone nummer, wat schijnbaar zo'n 2 weken zou gaan kosten.
  #46  
Oud 20-06-09, 22:59
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Ik heb vrijdagmiddag gebelt met T-mobile om te reserveren. Die jongen heeft het alleen nooit gehad over 50 euro aanbetaling. Alleen over de 30 euro voor de telefoon die ik aan de postbode moet betalen.

Hoe zit dit?

Zou het ook kunnen dat mijn iPhone de 25e verstuurd word? Ik hoop het wel, anders had ik net zo goed langs de winkel kunnen gaan.
  #47  
Oud 20-06-09, 23:07
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door generator Bekijk bericht
Ik heb vrijdagmiddag gebelt met T-mobile om te reserveren. Die jongen heeft het alleen nooit gehad over 50 euro aanbetaling. Alleen over de 30 euro voor de telefoon die ik aan de postbode moet betalen.

Hoe zit dit?

Zou het ook kunnen dat mijn iPhone de 25e verstuurd word? Ik hoop het wel, anders had ik net zo goed langs de winkel kunnen gaan.
Word pas de 26e verstuurd, en als je niet snapt hoe het zit kan je beter nog even terugbellen zodat je 100% zeker weet hoe het werkt.
  #48  
Oud 20-06-09, 23:18
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Ja dat lijkt me inderdaad een goed idee. Maar hoe is dat bij anderen gegaan die telefonisch hebben gereserveerd? Wanneer en hoe moet je die 50 euro betalen?
  #49  
Oud 20-06-09, 23:26
jeroenjansen80 jeroenjansen80 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door generator Bekijk bericht
Ja dat lijkt me inderdaad een goed idee. Maar hoe is dat bij anderen gegaan die telefonisch hebben gereserveerd? Wanneer en hoe moet je die 50 euro betalen?

Die 50 euro moet je alleen betalen als je een 3GS besteld in de winkel.

Weet je zeker dat je de iPhone gelijk krijgt? Een vriend van mij heeft ook een iPhone telefonisch bij T-Mobile besteld. Daar vertelden ze dat het ongeveer 2 weken kan gaan duren voordat hij de iPhone krijgt.

Laatst gewijzigd door jeroenjansen80; 21-06-09 om 12:17. Reden: Typo
  #50  
Oud 20-06-09, 23:28
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Dat ga ik dan morgen maar even vragen. Ik ging er vanuit dat het niet zoveel uitmaakte of je het telefonisch of in de winkel bestelde.
  #51  
Oud 20-06-09, 23:35
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Telefonisch word het opgestuurd, bij de winkel bellen ze je op als ze hem hebben en dan kan je hem zelf gelijk gaan halen.
  #52  
Oud 21-06-09, 10:42
chipbroker chipbroker is offline
• iOS 10.0.3
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: hengelo
Berichten: 67
Standaard

Ik heb hem ook telefonisch besteld maar de dame wilde geen levertijd bevestigen, maximaal 6 weken zei ze maar als u geluk hebt eerder. Duimen dus maar 
  #53  
Oud 21-06-09, 12:53
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chipbroker Bekijk bericht
Ik heb hem ook telefonisch besteld maar de dame wilde geen levertijd bevestigen, maximaal 6 weken zei ze maar als u geluk hebt eerder. Duimen dus maar 

Ben eigenlijk wel benieuwd of jullie een bestaande iPhone gebruikers zijn en jullie contracten verlengen van de 3g ? of allemaal nieuwe?
  #54  
Oud 21-06-09, 13:08
youneedstyle youneedstyle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 9
Standaard

Zoals ik al schreef wordt dit mijn eerste iPhone, wel al jaren apple gebruiker, dus ik verwacht er veel van.
  #55  
Oud 21-06-09, 13:36
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Ben eigenlijk wel benieuwd of jullie een bestaande iPhone gebruikers zijn en jullie contracten verlengen van de 3g ? of allemaal nieuwe?
Ik verkoop mijn 3G die ik sinds 11 juli 2008 heb voor 350 euro en daar betaal ik de resterende contractperiode 13x30 euro (I-150) = 390 euro van.

En dan kan ik vrijdag gewoon een nieuw abo afsluiten (I-300) met een 16gb iPhone 3GS

eigenlijk belachelijk maar je moet er wat voor over hebben he
  #56  
Oud 21-06-09, 13:38
wolfNL wolfNL is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb hem besteld in een T-Mobile winkel in Leeuwarden ik was daar om 17:30 en stond nr 10 op de lijst, de verkoper zei dat het vorig jaar drukker was.
Bij thuis komst moest ik nog even met Orange bellen voor mijn vriendin we hadden zo een praatje over de Iphone hij zei dat ik ook de Iphone bij hem had kunnen bestellen want hij vertelde dat Orange / T-Mobile ze al binnen hebben. Zou dat echt zo zijn?
  #57  
Oud 21-06-09, 13:39
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

Yep heb een 16 GB hier in A'dam Kinkerstraat besteld..

Hopeliijkkk heb ik 'm snellll
  #58  
Oud 21-06-09, 13:58
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Vriendin in t-mobile shop op nr 15 zo uit het hoofd. Dus maar hopen voor d'r dat ze er meer dan 15 binnen krijgen
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #59  
Oud 21-06-09, 14:01
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benny Bekijk bericht
Ik verkoop mijn 3G die ik sinds 11 juli 2008 heb voor 350 euro en daar betaal ik de resterende contractperiode 13x30 euro (I-150) = 390 euro van.

En dan kan ik vrijdag gewoon een nieuw abo afsluiten (I-300) met een 16gb iPhone 3GS

eigenlijk belachelijk maar je moet er wat voor over hebben he
Nee hoor this alleen maar slim, je hebt geen dubbel abo, je hoeft niks simlock vrij te halen, en hebt maar 1 abo straks, en je krijgt de 3GS straks.. duss waarom niet?
  #60  
Oud 21-06-09, 14:03
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

Ik heb zo mijn vermoedes dat ze echt weer een lullig aantal iPhones zullen uitsturen naar de T-Shops, dan is 't toestel weer ''uitverkocht'' hé

Reageren

Labels
t-shop besteld iphone 3gs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
The Phone House of T-mobile Shop JelmerJ. Koopinformatie Nederland 5 02-10-10 20:02
T mobile shop Arnhem tomtom Koopinformatie Nederland 85 19-08-10 19:54
T-mobile Shop Gouda Aeros Koopinformatie Nederland 0 29-07-10 13:06
T-Mobile shop of PDA-Shop?? Randy_Orton1986 Odido (T-Mobile) 16 16-02-10 22:06
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.