//

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld?

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ESO Ik heb zo mijn vermoedes dat ze echt weer een lullig aantal iPhones zullen uitsturen naar de T-Shops, dan is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Voor de statistieken; Hoe is je reservering voor de 3GS gegaan?

Ik heb gereserveerd en ben gebeld voor ophalen vanaf 26/6 21 37,50%
Ik heb gereserveerd maar ben nog niet gebeld 23 41,07%
Ik heb gereserveerd en IK HEB HEM! 10 17,86%
Ik heb gereserveerd en krijg hem later dan 26 of 27 juni 4 7,14%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 21-06-09, 14:05
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ESO Bekijk bericht
Ik heb zo mijn vermoedes dat ze echt weer een lullig aantal iPhones zullen uitsturen naar de T-Shops, dan is 't toestel weer ''uitverkocht'' hé

Ik heb zowiezo bij t-mobile als 1e gereserveerd op de lijst! was dr al bij openingstijd hehe.

En had hiervoor ook bij mac zelf gereserveerd (vrijblijvend) en volgens die meneer was ik wel bij de 1e levering dus.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 21-06-09, 14:10
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Volgens mij kijken ze op bijvoorbeeld woensdag of dinsdag hoeveel reserveringen er al zijn geplaatst (dan zullen de meeste mensen wel gereserveerd hebben) en dat ze vandaar uit een bepaald aantal iPhone's sturen.

Bijvoorbeeld er zijn 20 reserveringen. Dan zullen ze misschien 40 iPhone's sturen i.v.m. met extra reserveringen en gewoon nog voor mensen die een gokje willen wagen.

Natuurlijk zal het ook wel per stad verschillen. Een stad van 100.000 inwoners zal minder iPhone's ontvangen dan een stad van 500.000 inwoners.

Volgens mij was ik trouwens ook een van de eerste, ik kwam in de winkel en ze zeiden dat ze net een fax hadden ontvangen dat er vanaf toen gereserveerd kon worden.
  #63  
Oud 21-06-09, 14:18
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Volgens mij kijken ze op bijvoorbeeld woensdag of dinsdag hoeveel reserveringen er al zijn geplaatst (dan zullen de meeste mensen wel gereserveerd hebben) en dat ze vandaar uit een bepaald aantal iPhone's sturen.

Bijvoorbeeld er zijn 20 reserveringen. Dan zullen ze misschien 40 iPhone's sturen i.v.m. met extra reserveringen en gewoon nog voor mensen die een gokje willen wagen.

Natuurlijk zal het ook wel per stad verschillen. Een stad van 100.000 inwoners zal minder iPhone's ontvangen dan een stad van 500.000 inwoners.

Volgens mij was ik trouwens ook een van de eerste, ik kwam in de winkel en ze zeiden dat ze net een fax hadden ontvangen dat er vanaf toen gereserveerd kon worden.
Volgens mij is het niet zo hoor, want hier konden ze niet gokken hoeveel ze er kregen, this net geluk
  #64  
Oud 21-06-09, 14:37
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

Ik denk ook niet dat 't op die manieer gaat. Pff als ik ;m maar vrijdag krijg.. Ben wel benieuwd of ze echt op vrijdag pas die toestellen krijgen :S ?? Zal toch niet?
  #65  
Oud 21-06-09, 14:54
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Laten we hopen dat apple er genoeg maakt om nu serieuze aantallen uit te kunnen leveren
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #66  
Oud 21-06-09, 17:48
Jidie Jidie is offline
• iOS 7.0
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie Bekijk bericht
Laten we hopen dat apple er genoeg maakt om nu serieuze aantallen uit te kunnen leveren
Prachtig te lezen, iedereen gist maar naar het moment van vrijdag! Apple kennende; wat ze beloven, komt goed.
  #67  
Oud 21-06-09, 23:08
Guest-20161107182859
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Volgens mij kijken ze op bijvoorbeeld woensdag of dinsdag hoeveel reserveringen er al zijn geplaatst (dan zullen de meeste mensen wel gereserveerd hebben) en dat ze vandaar uit een bepaald aantal iPhone's sturen.
Ik denk dat het belangrijker is om te weten hoeveel er naar Nederland worden gestuurd. Dan kan je ongeveer rekenen hoeveel iedere T-Mobile winkel kan krijgen.

Persoonlijk ga ik er van uit dat elke winkel niet meer dan 30 krijgt, gezien in amerika een winkel als Best Buy maar ongeveer 30 per filiaal kreeg.
  #68  
Oud 21-06-09, 23:17
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ves Bekijk bericht
Ik denk dat het belangrijker is om te weten hoeveel er naar Nederland worden gestuurd. Dan kan je ongeveer rekenen hoeveel iedere T-Mobile winkel kan krijgen.

Persoonlijk ga ik er van uit dat elke winkel niet meer dan 30 krijgt, gezien in amerika een winkel als Best Buy maar ongeveer 30 per filiaal kreeg.
Niet te vergeten dat daar veel meer winkels zijn die hem verkopen (in combinatie met AT&T abonnement). Verder is Nederland ook een stuk kleiner als Amerika.

In Amerika gaan ze de iPhone 3G S in een keer introduceren in alle staten... poeh poeh.
  #69  
Oud 21-06-09, 23:44
Guest-20161107182859
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Vind net weer een oud artikel.

  • Media Markt: 8x per filiaal per toestel
  • Belcompany: 10x per filiaal per toestel
  • TPH: 10x per filiaal per toestel
  • T-mobile: 80-100 per filiaal per toestel
  • Webshops: onbekend

Mocht het echt net als vorig jaar zijn is er genoeg hoop voor de mensen die het in de winkel hebben besteld.
  #70  
Oud 21-06-09, 23:48
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ves Bekijk bericht
Vind net weer een oud artikel.

  • Media Markt: 8x per filiaal per toestel
  • Belcompany: 10x per filiaal per toestel
  • TPH: 10x per filiaal per toestel
  • T-mobile: 80-100 per filiaal per toestel
  • Webshops: onbekend

Mocht het echt net als vorig jaar zijn is er genoeg hoop voor de mensen die het in de winkel hebben besteld.
Interessante nummers. Er zijn maar 65 T-Mobile Shops, wat uitkomt op maximaal 6500 iPhone's voor T-Mobile (als de nummers ook dit jaar zo zullen zijn). Zo zo.
  #71  
Oud 22-06-09, 02:52
Sebdude Sebdude is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar Sebdude
Standaard

Vraagje bij het voorinschrijven in de winkel, doen ze dan ook meteen een kredietwaardigheids check of niet, of doen ze dat pas bij afhalen van je iPhone 3GS? en, waar kan me het beste inschrijven, in Tilburg, Den Haag, of Leidshendam?? Ik ga voor de witte 32GB.. thanx..
  #72  
Oud 22-06-09, 10:27
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

Hey, die check wordt pas gedaan bij het afsluiten van ;t contract! Dus wanneer je je toestel mag komen ophalen.

Van te voren zou je al rekening mee kunnen houden, heb je een BKR en /of Previtel zou ik zeggen doe geen moeite, daar wordt namelijk een check gedaan, bij een positief terugkoppeling is het dus een no go.
  #73  
Oud 22-06-09, 11:03
Sebdude Sebdude is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar Sebdude
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ESO Bekijk bericht
Hey, die check wordt pas gedaan bij het afsluiten van ;t contract! Dus wanneer je je toestel mag komen ophalen.

Van te voren zou je al rekening mee kunnen houden, heb je een BKR en /of Previtel zou ik zeggen doe geen moeite, daar wordt namelijk een check gedaan, bij een positief terugkoppeling is het dus een no go.
Ik wou hem namelijk via T-mobile.nl mijn iPhone bestellen, maar kwam niet door kredietwaardigheid test. Onzin, want ik betaal al weer jaren netjes me rekeningen. Geen achterstand of zo... Bleek achteraf dat ene bank was vergeten om een herstel melding door te geven van 4 jaar geleden aan BKR. Lekker, maar zou nu hersteld moeten zijn.. Thanx for the info... Dus het zou nu wel moeten lukken...
  #74  
Oud 22-06-09, 11:15
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

Voor zekerheid kan je BKR vragen of ze kunnen checken of je daar een registratie heb staan, ik geloof dat ze daar wel een bijdrage voor vragen, maar dan weet je iig 100% zeker dat je ''clean'' bent
  #75  
Oud 22-06-09, 13:03
pauls pauls is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 8
Standaard

De brief die sommigen aan hun bon geniet hebben gekregen heb ik niet. Ik heb alleen de bon. Nou ja, hij zal het wel vergeten zijn. Ik was in Utrecht tussen 12 en 1, geen idee hoeveelste ik was. Hopelijk mag ik hem vrijdag/zaterdag ophalen
  #76  
Oud 22-06-09, 13:12
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

In eindhoven kreeg je ook alleen een bon mee.
  #77  
Oud 22-06-09, 13:22
Robbee Robbee is offline
• iOS 13.1
• 12.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard

Ik heb in Eindhoven ook alleen de bon gekregen.
Ben nr.9 op de lijst en kan niet wachten !
  #78  
Oud 22-06-09, 14:36
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Ik heb gister bij Belcompany gereserveerd en gek genoeg moest ik ook bankpas en rijbewijs of ID kaart laten zien, misschien dat ze alles alvast invullen voor extra snelle afhandeling vrijdag ofzo ?

Ze kon me niet zeggen hoeveelste ik op de lijst sta.. Ik wil er zeker van zijn dat ik vrijdag de 3GS heb dus ik twijfel of ik zometeen nog ff moet gaan reserveren bij T-Mobile shop, wat zouden jullie doen ?

En moet er nou 50 euro betaald worden bij reservering bij T-Mobile shop of niet ?
  #79  
Oud 22-06-09, 14:55
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Bij t-mobile mag je 50 euri overleggen. Vind ik wel goed ook. Anders heb je idioten die zich dalijk bij tig winkels laten inschrijven.
  #80  
Oud 22-06-09, 15:58
generator generator is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Nou, net met T-mobile gebeld. Bij een reservering via de telefoon moet je rekenen op een levertijd van maximaal 2 weken! Maar ze verwacht dat ik hem binnen 5 dagen na de 26e heb.

Beetje balen, had gehoopt dat ik hem de 26e of de 27e binnen zou hebben.
Reageren

Labels
t-shop besteld iphone 3gs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
The Phone House of T-mobile Shop JelmerJ. Koopinformatie Nederland 5 02-10-10 20:02
T mobile shop Arnhem tomtom Koopinformatie Nederland 85 19-08-10 19:54
T-mobile Shop Gouda Aeros Koopinformatie Nederland 0 29-07-10 13:06
T-Mobile shop of PDA-Shop?? Randy_Orton1986 Odido (T-Mobile) 16 16-02-10 22:06
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:10.