//

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld?

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hem ook in eindhoven gereserveerd, 16gb zwart ben geloof ik nummer 10 op totale lijst en 5 voor 16gb zwart hoop dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Voor de statistieken; Hoe is je reservering voor de 3GS gegaan?

Ik heb gereserveerd en ben gebeld voor ophalen vanaf 26/6 21 37,50%
Ik heb gereserveerd maar ben nog niet gebeld 23 41,07%
Ik heb gereserveerd en IK HEB HEM! 10 17,86%
Ik heb gereserveerd en krijg hem later dan 26 of 27 juni 4 7,14%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 22-06-09, 18:03
Dirk1987 Dirk1987 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 16
Standaard

Ik heb hem ook in eindhoven gereserveerd, 16gb zwart

ben geloof ik nummer 10 op totale lijst en 5 voor 16gb zwart

hoop dat ik hem vrijdag heb, maja is afwachten!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 22-06-09, 18:05
iBrando iBrando is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard

Besteld bij T-Mobile als eerste in Ede. Nu maar hopen dat ze vrijdag ook een witte 16Gb geleverd krijgen. Ik had het gevoel dat bestellen in de T-mobile winkel de grootste kans had om ook op vrijdag geleverd te worden.
  #83  
Oud 22-06-09, 22:27
Steelduines Steelduines is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 4
Standaard Lost and found

Ik heb mijn contract 5 maanden vroeger weten te verlengen dmv een "lost and found" procedure op 19 juni om 13.00. Ik ga van een Nokia E71 naar de 3G S. Ik heb dit telefonisch kunnen regelen met de tmobile klanten service. Ik heb alleen geen aanbetaling hoeven doen. Denken jullie dat ik dan toch misschien rond zaterdag ofzo mijn iphone kan verwachten. Of val ik nu niet onder "pre-order"?Omdat ik geen aanbetaling heb gedaan.
  #84  
Oud 22-06-09, 23:10
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

Ik denk dat via de Klantenservice best veel bestellingen binnen komen waardoor het toch zo kan zijn dat je iets langer moet wachten op je toestel..
  #85  
Oud 22-06-09, 23:32
msunique msunique is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 201
Standaard

hoelang duurde het vorig jaar dan ongeveer? had je toen ook de mogelijkheid om via internet vooraf te reserveren?
  #86  
Oud 23-06-09, 00:00
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

Nee dat kon pas op de dag van lancering, 11 juli dus

Toen was levertijd meteeeen in begin 6 weken
  #87  
Oud 23-06-09, 00:47
engeluh engeluh is offline
• iOS 5.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Ede
Berichten: 20
Standaard

Ik heb de witte 32 gb besteld in Ede. Aardige lui daar! Ik ben alleen een beetje bang dat de ontvangst met T-mobile een beetje tegen gaat vallen. 2 jaar geleden moest ik nog naar buiten om de telefoon op te nemen...
  #88  
Oud 23-06-09, 00:56
Anth Anth is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Heb een witte 16 GB op internet besteld, netjes ordernummer gehad en dergelijke. Nu blijkt mijn ordernummer niet te werken als ik de status opvraag
  #89  
Oud 23-06-09, 00:58
Dyna20 Dyna20 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 114
Standaard

Ik heb hem bij de Belcompany gereserveerd, hoop dat ze hem binnenkrijgen vrijdag. Was 2e op de lijst, eigenlijk eerste want die gene die boven mij stond had een 16 gb besteld en ik wil een 32 gb. Mooie is dat Belcompany een inruil actie heeft. Krijg gewoon 60 euro voor mijn oude Samsung D900, kost de Iphone me nog maar 140.
  #90  
Oud 23-06-09, 01:01
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dyna20 Bekijk bericht
Ik heb hem bij de Belcompany gereserveerd, hoop dat ze hem binnenkrijgen vrijdag. Was 2e op de lijst, eigenlijk eerste want die gene die boven mij stond had een 16 gb besteld en ik wil een 32 gb. Mooie is dat Belcompany een inruil actie heeft. Krijg gewoon 60 euro voor mijn oude Samsung D900, kost de Iphone me nog maar 140.

En gaan jullie hem ook verzekeren ofniet?
  #91  
Oud 23-06-09, 01:01
Dyna20 Dyna20 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door engeluh Bekijk bericht
Ik heb de witte 32 gb besteld in Ede. Aardige lui daar! Ik ben alleen een beetje bang dat de ontvangst met T-mobile een beetje tegen gaat vallen. 2 jaar geleden moest ik nog naar buiten om de telefoon op te nemen...
Wist echt niet dat T-mobile zoveel problemen had in sommige delen van het land. Hier is de randstad vind ik het beter dan Kpn. En echt altijd goed bereik. Waarom toch de gok nemen? dalijk heb je een 2 jarig abbo met slecht bereik. Ik zou gek worden als ik naar buiten zou moeten om mijn tel op te nemen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
En gaan jullie hem ook verzekeren ofniet?
Nee vind 10 euro per maand veel geld, neem de gok wel. Ga er wel een goed hoesje voor kopen. Zag van de week bij een vriend van mij een mooi sterk hoesje en de Iphone werd er nauwelijks groter van.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-06-09 om 01:04.
  #92  
Oud 23-06-09, 01:09
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dyna20 Bekijk bericht
Nee vind 10 euro per maand veel geld, neem de gok wel. Ga er wel een goed hoesje voor kopen. Zag van de week bij een vriend van mij een mooi sterk hoesje en de Iphone werd er nauwelijks groter van.
Ik heb nu al een InvisibleShield en een leren hoesje gehaald voor mn toekomstige iPhone.
Maar ik denk dat ik em ook ga verzekeren, en hij kost 6,95 p/m bij t-mobile
  #93  
Oud 23-06-09, 01:10
engeluh engeluh is offline
• iOS 5.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Ede
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dyna20 Bekijk bericht
Wist echt niet dat T-mobile zoveel problemen had in sommige delen van het land. Hier is de randstad vind ik het beter dan Kpn. En echt altijd goed bereik. Waarom toch de gok nemen? dalijk heb je een 2 jarig abbo met slecht bereik. Ik zou gek worden als ik naar buiten zou moeten om mijn tel op te nemen.
In het ergste geval heb ik 3 maanden binnen geen beste ontvangst, want dan verhuis ik toch naar Ede. Daar is de ontvangst sowieso goed. Verder moet de ontvangst hier in Wageningen flink verbeterd zijn.
  #94  
Oud 23-06-09, 01:20
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Kan ik mijn mobiele telefoon bij T-Mobile laten verzekeren?

Ja, je kunt je mobiele telefoon voor € 5,95 per maand laten verzekeren tegen val-, stoot- en waterschade. Je defecte toestel wordt binnen vier uur opgehaald op elke gewenste locatie in de Benelux en je krijgt direct een leentoestel. Voor € 1,- extra per maand is ook schade als gevolg van diefstal gedekt.
De verzekering kan alleen worden afgesloten in de T-Mobile Shops. Vergeet bij het afsluiten van de verzekering niet je toestel en een factuur mee te nemen.
Heb je je toestel via een ander kanaal, bijvoorbeeld onze website, aangeschaft? Dan kun je het alsnog verzekeren in de T-Mobile Shop, maar alleen als je toestel nog in nieuwstaat verkeert en niet meer dan veertien dagen geleden is aangeschaft.

bron: klik hier
  #95  
Oud 23-06-09, 10:50
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Heb hem zelf niet verzekerd. Ik zelf genoeg aan de apparaat garantie.
Als je er voorzichtig mee bent spaar je 6 euro per maand.
Hier heb ik hem bijna 1 jaar, en nog geen kras.
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #96  
Oud 23-06-09, 11:01
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie Bekijk bericht
Heb hem zelf niet verzekerd. Ik zelf genoeg aan de apparaat garantie.
Als je er voorzichtig mee bent spaar je 6 euro per maand.
Hier heb ik hem bijna 1 jaar, en nog geen kras.
Daar heb je wel gelijk in maar je weet een ongeluk gebeurt niet met je eigen wil. Dus als dr iets gebeurt krijg je wel een nieuwe iphone twv 800 euro +/- terug voor die 6 euro p/m.
  #97  
Oud 23-06-09, 12:47
Sebdude Sebdude is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar Sebdude
Standaard

Uiteindelijk vandaag bestelt in de T-Shop in Den Haag, een iPhone 3GS 32GB in wit.. Ik ben vergeten te vragen hoeveelste ik was op de lijst. Ik ben benieuwd of ik hem deze week nog op kan halen, denk het niet. Ik ga hem wel verzekeren, uiteindelijk wil er toch nog twee jaar mee doen. @SPehlivan mee eens, nieuwe kopen kost altijd meer... En neem aan de het ontvangst in Tilburg en Den Haag wel goed is.. Ik heb 3 jaar geleden ook T-Mobile gehad, toen woonde ik rotterdam en had verder prima denking. Alleen was netwerk soms wel is bezet... maar dat is jaren geleden.
  #98  
Oud 23-06-09, 12:53
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sebdude Bekijk bericht
Uiteindelijk vandaag bestelt in de T-Shop in Den Haag, een iPhone 3GS 32GB in wit.. Ik ben vergeten te vragen hoeveelste ik was op de lijst. Ik ben benieuwd of ik hem deze week nog op kan halen, denk het niet. Ik ga hem wel verzekeren, uiteindelijk wil er toch nog twee jaar mee doen. @SPehlivan mee eens, nieuwe kopen kost altijd meer... En neem aan de het ontvangst in Tilburg en Den Haag wel goed is.. Ik heb 3 jaar geleden ook T-Mobile gehad, toen woonde ik rotterdam en had verder prima denking. Alleen was netwerk soms wel is bezet... maar dat is jaren geleden.
Gaan jullie hem ook jailbreaken? of gaan jullie alles ''officieel'' gebruiken?
Ik denk dat ik het niet ga doen, danmaar via iTunes kopen, zo duur zijn de spelletjes, programma's niet, alleen met navigatie is wel duur maargoed die betaal je ook maar eenmalig..
  #99  
Oud 23-06-09, 13:04
engeluh engeluh is offline
• iOS 5.1
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Ede
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Gaan jullie hem ook jailbreaken? of gaan jullie alles ''officieel'' gebruiken?
Ik denk dat ik het niet ga doen, danmaar via iTunes kopen, zo duur zijn de spelletjes, programma's niet, alleen met navigatie is wel duur maargoed die betaal je ook maar eenmalig..
Ga ik zeker niet doen. Die Apps zijn inderdaad niet zo duur en Navigon heb ik samen met een andere iPhone gebruiker gekocht. Ik heb nu nog de 3G en deze ook een tijdje gejailbreaked gehad, maar vind hem origineel toch fijner. Helemaal omdat je hem dan zonder problemen kan updaten.
  #100  
Oud 23-06-09, 13:04
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Ik heb de 3g ooit 1 keer gejailbreaked Wilde het toch eens proberen... Ik heb nog nooit zoveel zeik gehad met het toestel.. Dus dat was met een paar dagen weer terug in de originele staat.
Ongetwijfeld dat ik iets niet goed heb gedaan.. Toen besefte ik ook weer waarom ik Mac en iphone heb... Ik wil niet bang zijn dat ik iets niet goed heb gedaan.. het ding moet gewoon werken
En zo uit de doos doet ie het PERFECT
Reageren

Labels
t-shop besteld iphone 3gs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
The Phone House of T-mobile Shop JelmerJ. Koopinformatie Nederland 5 02-10-10 20:02
T mobile shop Arnhem tomtom Koopinformatie Nederland 85 19-08-10 19:54
T-mobile Shop Gouda Aeros Koopinformatie Nederland 0 29-07-10 13:06
T-Mobile shop of PDA-Shop?? Randy_Orton1986 Odido (T-Mobile) 16 16-02-10 22:06
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.