//

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld?

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook al apps maar vanmiddag paar onnodige verwijderd omdat ik zowat echt alles wat gratis was downloadde. Heb nu deze over: - Fireball ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Voor de statistieken; Hoe is je reservering voor de 3GS gegaan?

Ik heb gereserveerd en ben gebeld voor ophalen vanaf 26/6 21 37,50%
Ik heb gereserveerd maar ben nog niet gebeld 23 41,07%
Ik heb gereserveerd en IK HEB HEM! 10 17,86%
Ik heb gereserveerd en krijg hem later dan 26 of 27 juni 4 7,14%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 24-06-09, 20:20
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik heb ook al apps maar vanmiddag paar onnodige verwijderd omdat ik zowat echt alles wat gratis was downloadde. Heb nu deze over:

- Fireball Lite
- Google Earth
- iTranslate
- Kenteken
- Kranten (Nederlands)
- NOS Journaal
- NU
- Paper Toss
- Payday
- Rollercoaster Rush FREE
- Skype
- Supermarket Mania FREE
- To Do's (met die rode achtergrond en dat goedgekeurd tekentje)
- Wapedia - Mobile Wiki
- World War (tijdelijk gratis jaja en ziet er nog goed uit ook)
- ZoekEnVind
- ZoekMarktplaats
- 1Password

Betalen doe ik waars. pas later als ik de iPhone heb
Als je nog leuke gratis apps kent hoor ik het graag. Mogen games zijn maar ook gewoon handige apps zoals 1Password.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 24-06-09, 20:34
bastos bastos is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard

Pff, nou ik heb dus mijn 3GS om 11:40 besteld op de 19e en kennelijk was dat al te laat. Mijn bestelstatus staat nog op 'Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien'. Met T-mobile gebeld omdat ik tot vandaag nog helemaal geen ordernummer had ontvangen. Ik vertel dat er al mensen zijn die hun order al op 'Order op transport' hebben staan, vertellen ze me doodleuk dat dat onmogelijk is. Over slecht geinformeerd personeel gesproken. Naja, maar afwachten. Hopelijk krijg ik hem niet al te laat. Ergens hoop ik nog op vrijdag maar dat is vrees ik erg onrealistisch.
  #123  
Oud 24-06-09, 20:52
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koenvisser Bekijk bericht
hahahaha, ja in het begin doe je inderdaad even veel gratis apps, maar al snel ga je naar de apps die wel wat geld kosten. ik heb er al 172 en 90% is betaald, dus let maar op je creditcard rekeningen. ^^

woei, nog anderhalve dag!

Haha! gekkenwerk dit eigenlijk

Maar hoe gaat dat met bijv. apps downloaden op je tel? hoe betaal je dan? heb je bijv een account op itunes en daarop de credits? En als je credit op is kan je dan via mobiel opwaarderen die itunes, of moet je echt achter pc om die code in te voeren in iTunes
  #124  
Oud 24-06-09, 21:18
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

Ik betaal met mijn Creditcard, bij aanschaf wordt 't meteen afgescherven van je card.. best chill..

Heb je geen creditcard dan koop je vouchers bij de MacHouse.
  #125  
Oud 24-06-09, 21:21
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ESO Bekijk bericht
Ik betaal met mijn Creditcard, bij aanschaf wordt 't meteen afgescherven van je card.. best chill..

Heb je geen creditcard dan koop je vouchers bij de MacHouse.
Dat was niet echt wat ik bedoelde maargoed we zien vanzelf
  #126  
Oud 24-06-09, 21:22
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Kon het weer eens niet laten en heb me dus vandaag ook maar ingeschreven. De T-Mobile Shop hier 2 straten verder is net nieuw (net 4 dagen open) en de lijst was nog klein zij de man die mijn hielp. Het is een gok of ik hem vrijdag heb....we hopen en we horen het van zelf als ze vrijdag bellen De man kon niet zeggen op welke plaats ik stond op de lijst, wel een beetje vaag vind ik. Hij kon wel zeggen dat de lijst nog klein was omdat ze net open waren maar mijn plaats kon hij niet zeggen Ik heb 50,00 euro aan moeten betalen en voor de rest zullen we het af moeten wachten. Het is een vrij kleine Shop, dus ga er van uit dat ze geen bergen iPhone's binnen krijgen.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #127  
Oud 24-06-09, 21:39
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Ben ik heel flauw bezig als ik zeg dat ik morgen middag uit werk met een witte 32 gb naar huis toe ga?

Zoja, sorry

Ik sluit me trouwens bij koen aan over de kosten die je kunt maken in de itunes store.
Naar mijn inzien viel te mee, maar kwam er laatst achter dat ik al op de 150 aangeschafte mp3's zit. Tel hier nog eens een zooi met apps bij op, en ik zit zo op de 350-400 eu in een jaar thuis. Let dus even op.
  #128  
Oud 24-06-09, 22:18
Guest-20161107182859
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaa Bekijk bericht
Ik heb ook al mijn eerste 20 (free) apps uitgezocht deze week. Dus als ze mijn schatje vrijdag brengen dan kan ik metteen aan de slag
Ik was afgelopen weekend al begonnen, meteen ook accesoires besteld. Wallpaper en ringtones staan ook al klaar.

Bring on Friday!
  #129  
Oud 24-06-09, 22:21
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ves Bekijk bericht
Ik was afgelopen weekend al begonnen, meteen ook accesoires besteld. Wallpaper en ringtones staan ook al klaar.

Bring on Friday!
Ja ik heb ookal accessoires gekocht en apps uitgezocht.
Heb de:
- Xtand bureauhouder
- InvisibleShield Full Body
- Belkin Leren hoesje
gekocht.

**Edit** en een Siliconen hoesje besteld die komt nog
  #130  
Oud 25-06-09, 08:15
tipex tipex is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 26
Standaard

Het is hier nog steeds afwachten of we morgen de 3gs krijgen. Afgelopen vrijdag telefonisch besteld om 9:30 en nog geen telefoontje gekregen. Het betrof in ons geval een prepaid -> abo. Kan helaas nergens de status opvragen.
  #131  
Oud 25-06-09, 08:59
Chilli dude Chilli dude is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chilli dude Bekijk bericht

Nou ik ben benieuwd wanneer ik gebeld wordt!
Ik ben gisteravond om uurtje of 8 gebeld, dat ze hem dinsdag tussen 8:30 en 18:00 komen bezorgen!

Echter kan ik maandag na 21:00 kijken op Aflevertijd.nl | AMP logistics hoe laat ze komen!

Edit:
Ik heb vorige week vrijdag rond 9:15 ofzo online besteld bij t-mobile webshop.

Laatst gewijzigd door Chilli dude; 25-06-09 om 09:01.
  #132  
Oud 25-06-09, 11:42
Sebdude Sebdude is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar Sebdude
Standaard

Mischien is het wel handig om dadelijke een thread aan te maken voor alle mensen die de iPhone 3GS in de winkel hebben besteld, en die gebeld zijn door T-mobile dat ze vrijdag, of later mogen afhalen.. Ik ben namelijk wel erg benieuwd. Zie dat er genoeg mensen al zijn gebeld die hebben besteld via de webshop van T-mobile.. hoe zit het dan met de voor inschrijvers via de shop?
  #133  
Oud 25-06-09, 11:48
aidacra aidacra is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sebdude Bekijk bericht
Mischien is het wel handig om dadelijke een thread aan te maken voor alle mensen die de iPhone 3GS in de winkel hebben besteld, en die gebeld zijn door T-mobile dat ze vrijdag, of later mogen afhalen.. Ik ben namelijk wel erg benieuwd. Zie dat er genoeg mensen al zijn gebeld die hebben besteld via de webshop van T-mobile.. hoe zit het dan met de voor inschrijvers via de shop?
Dit lijkt me een goed idee! Ik heb nl vorige week ook besteld in de T-Mobile Shop en wacht met smart op een telefoontje!
Als de koeriers al toestellen hebben ontvangen dan zouden de winkels toch ook al wel iets binnen moet krijgen vandaag!
  #134  
Oud 25-06-09, 11:50
Sebdude Sebdude is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar Sebdude
Standaard

Ok, dan ga ik dat maar is doen..
  #135  
Oud 25-06-09, 11:56
Sebdude Sebdude is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar Sebdude
Standaard Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld?

Ik dacht, start apart thread op voor mensen die hun nieuwe iPhone 3GS hebben besteld in de winkel. Ik ben namelijk zelf erg benieuwt of iemand vandaag al gebeld is door hun lokale T-mobile shop dat je iPhone mag ophalen. Er zijn namelijk genoeg mensen die al gebeld zijn dat hun internet bestelling van hun iPhone morgen of overmogen wordt afgeleverd. Dus daarom...

Dus gebeld door een T-shop, even melden hier beneden svp
  #136  
Oud 25-06-09, 12:02
tiimbz tiimbz is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 10
Standaard

nope nog niet gebeld.. ik verwacht wel vandaag gebeld te worden.
  #137  
Oud 25-06-09, 12:07
aidacra aidacra is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik ben nog niet gebeld. Maar iemand op het T-Mobile forum schreef dat ze bij de shop in Delft vandaag de toestellen binnen kregen en ze dan ook gingen bellen. Deze persoon is werkzaam in deze winkel.

Dus ik heb hoop! Ik MOET morgen gewoon mijn iPhone hebben! Heb er speciaal vrij voor genomen
  #138  
Oud 25-06-09, 12:47
Anfroy Anfroy is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 99
Standaard

Telt een sms ook mee?

ongeveer een half uurtje geleden de volgende sms ontvangen:

"U heeft een iPhone 3gs gereserveerd. Deze kunt u vanaf morgen VRIJDAG 26-06-2009 ophalen. Vergeet niet een legitimatie + Bankpas. Mvg T-mobile shop Almelo."

Ben alleen nog aan het twijfelen of ik nu 's-morgens moet gaan of toch even wachten tot de eerste grote drukte voorbij is
  #139  
Oud 25-06-09, 12:51
Sebdude Sebdude is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar Sebdude
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anfroy Bekijk bericht
Telt een sms ook mee?

ongeveer een half uurtje geleden de volgende sms ontvangen:

"U heeft een iPhone 3gs gereserveerd. Deze kunt u vanaf morgen VRIJDAG 26-06-2009 ophalen. Vergeet niet een legitimatie + Bankpas. Mvg T-mobile shop Almelo."

Ben alleen nog aan het twijfelen of ik nu 's-morgens moet gaan of toch even wachten tot de eerste grote drukte voorbij is
Ja zeker, een sms telt ook mee. Congrats man... @Anfroy, wanneer heb je iPhone 3GS besteld bij de t-shop... En als jouw was, zou ná 12 uur gaan.. Dan is meest van drukte wel voorbij denk ik, schat ik in, hoop ik...
  #140  
Oud 25-06-09, 12:55
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ik denk dat ze met bellen ook een sms bedoelen. Ben nog nooit gebeld door een Shop, heb altijd een sms gekregen. Andere wel eens gebeld door een Shop of ook alleen een sms?

Citaat:
Telt een sms ook mee?

ongeveer een half uurtje geleden de volgende sms ontvangen:

"U heeft een iPhone 3gs gereserveerd. Deze kunt u vanaf morgen VRIJDAG 26-06-2009 ophalen. Vergeet niet een legitimatie + Bankpas. Mvg T-mobile shop Almelo."

Ben alleen nog aan het twijfelen of ik nu 's-morgens moet gaan of toch even wachten tot de eerste grote drukte voorbij is
Ik zou wachten tot de ergste storm is gaan liggen ;-) Gewoon rond de middag gaan, ze houden je iPhone toch voor je vast

Laatst gewijzigd door john1979; 25-06-09 om 12:58.
Reageren

Labels
t-shop besteld iphone 3gs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
The Phone House of T-mobile Shop JelmerJ. Koopinformatie Nederland 5 02-10-10 20:02
T mobile shop Arnhem tomtom Koopinformatie Nederland 85 19-08-10 19:54
T-mobile Shop Gouda Aeros Koopinformatie Nederland 0 29-07-10 13:06
T-Mobile shop of PDA-Shop?? Randy_Orton1986 Odido (T-Mobile) 16 16-02-10 22:06
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:12.