//

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld?

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Gaan jullie hem ook jailbreaken? of gaan jullie alles ''officieel'' gebruiken? Ik denk dat ik het niet ga doen, danmaar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Voor de statistieken; Hoe is je reservering voor de 3GS gegaan?

Ik heb gereserveerd en ben gebeld voor ophalen vanaf 26/6 21 37,50%
Ik heb gereserveerd maar ben nog niet gebeld 23 41,07%
Ik heb gereserveerd en IK HEB HEM! 10 17,86%
Ik heb gereserveerd en krijg hem later dan 26 of 27 juni 4 7,14%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 23-06-09, 12:23
Sebdude Sebdude is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar Sebdude
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Gaan jullie hem ook jailbreaken? of gaan jullie alles ''officieel'' gebruiken?
Ik denk dat ik het niet ga doen, danmaar via iTunes kopen, zo duur zijn de spelletjes, programma's niet, alleen met navigatie is wel duur maargoed die betaal je ook maar eenmalig..
Ik toen d'r tijd mijn iPod Touch gejailbreakd, was nogal nuttig met de eerste jailbreak apps, zeker toen er nog geen app store was. Nu zie ik er echt het nut niet meer van in. Behalve als je telefoon eerder simlock vrij wil krijgen, binnen het eerste jaar (daarna unlockt T-mobile hem voor je, gratis). Maar anders ga ik niet aan beginnen. Lekker zo houden als is..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 23-06-09, 12:33
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door engeluh Bekijk bericht
Ga ik zeker niet doen. Die Apps zijn inderdaad niet zo duur en Navigon heb ik samen met een andere iPhone gebruiker gekocht. Ik heb nu nog de 3G en deze ook een tijdje gejailbreaked gehad, maar vind hem origineel toch fijner. Helemaal omdat je hem dan zonder problemen kan updaten.
Kijk dit lijkt me wel ff interessant om te weten, dus je kunt ook 1 app kopen en met meerdere iphone gebruikers gebruiken?
  #103  
Oud 23-06-09, 15:58
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Net ff nagevraagt en ik ben de enige die gereserveerd heeft bij Belcompany Lelystad dus ik heb vrijdag de 3GS

Voor mensen uit Flevoland die de iphone zeker aankomende vrijdag willen hebben raad ik aan om het in lelystad te proberen want volgens mij is het animo voor de 3GS erg laag daar..
  #104  
Oud 23-06-09, 20:16
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Ik krijg hem 2 juli.
32GB zwart, besteld via t-mobile op vrijdag telefonisch

Schilt de aansluitkosten.
Abbo van mij loopt tot 8 juli bij vodafone dus dan gaat hij over
  #105  
Oud 23-06-09, 20:28
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Heb mij net op de lijst bij The Phonehouse laten zetten bij mij in het dorp en ik sta nummer 1 op de lijst Kan dus vrijdag al beschikken over de 16GB zwarte 3GS

Natuurlijk gaat de eerste keus natuurlijk uit naar een simlock vrije 3GS. Even afwachten dus.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #106  
Oud 23-06-09, 23:41
hakkatjai hakkatjai is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tqam Bekijk bericht
Ik krijg hem 2 juli.
32GB zwart, besteld via t-mobile op vrijdag telefonisch

Schilt de aansluitkosten.
Abbo van mij loopt tot 8 juli bij vodafone dus dan gaat hij over
Hoe ben je op de hoogte gesteld dat jij hem 2 juli binnen krijgt? Via de mail, tel etc...
  #107  
Oud 24-06-09, 09:17
erwinKrol erwinKrol is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 39
Standaard

hoe zit het met kortingen als je al een tijd tmobile abonnee bent en nog geen iphone hebt? Ik wil overstappen en hoop dat ik een korting kan krijgen op de telefoon. Ik hoorde dat je voor de 3G niets meer bij hoefde te betalen als je overging naar een iphone. Hoe is dit nu met de twee nieuwe modellen?
  #108  
Oud 24-06-09, 10:38
Chilli dude Chilli dude is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard


Nou ik ben benieuwd wanneer ik gebeld wordt!
  #109  
Oud 24-06-09, 11:00
Guest-20161107182859
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb ook de zelfde status Chili dude met precies de zelfde bestelling als jij (kwa telefoon).

Weet alleen niet als gebeld word omdat ik al een T-Mobile abo heb lopen. Merk het vrijdag wel.
  #110  
Oud 24-06-09, 11:10
buiz buiz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 6
Standaard

Is iemand al gebeld door een koerier? Mijn status staat ook op:

'Order op transport De bestelling ligt bij de koerier. Voor nieuwe klanten geldt dat er een afleverafspraak is gemaakt. Indien u heeft verlengd, dan wordt de bestelling zonder afspraak toegezonden.

Ben benieuwd wanneer de eesrte mensen gebeld worden.
  #111  
Oud 24-06-09, 11:57
Leijer Leijer is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

Zeker allemaal nieuwe abbonnementen of niet?
  #112  
Oud 24-06-09, 11:58
Chilli dude Chilli dude is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Jep, ik heb met nieuw abonnement.
  #113  
Oud 24-06-09, 14:29
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Blijkbaar gaan dr geen mensen 's ochtends vroeg voor de winkels liggen, want heeft geen zin.

Nu zojuist op de website van t-mobile gelezen:


Beschikbaarheid
T-Mobile verdeelt de eerste levering iPhones over alle distributie kanalen. Dat betekent dat we het beschikbaar aantal iPhones zullen verdelen over alle T-Mobile shops, de T-Mobile online shop, ons telesales kanaal en de overige verkooppunten.Gezien de grote vraag naar de iPhone 3GS verwachten we bij de start verkoop op 26 juni 2009 niet voldoende toestellen te hebben om aan iedere koper direct uit te leveren. Daarom zal uitlevering aan de klant vanaf de 26ste plaatsvinden in volgorde van bestelling bij het betreffende verkooppunt. Houdt rekening met een levertijd van 2-4 weken voor bestellingen die niet direct op voorraad zijn.
Het uitleveren aan de klant is afhankelijk van hoe je de nieuwe iPhone hebt besteld:
Besteld via de online shop van T-Mobile of telefonisch
- Bestellingen via onze online shop zullen op volgorde van binnengekomen bestelling worden uitgeleverd. Het kan zijn dat het aantal bestellingen groter is dan het aantal beschikbare iPhones.
- Bestaande T-Mobile klanten krijgen de nieuwe iPhone direct opgestuurd zodra deze beschikbaar is.
- Nieuwe klanten worden gebeld voor het maken van een afspraak voor bezorging.
- Een bestelling via de Online shop van T-Mobile of via de telefoon kan niet worden opgehaald bij een ander verkooppunt.
Besteld via voorinschrijving in de T-Mobile shop
- Bestellingen via onze T-Mobile shops zullen op volgorde van binnengekomen bestelling in de betreffende shop worden uitgeleverd.
- Zodra de iPhones kunnen worden uitgeleverd zal de betreffende T-Mobile shop contact met je opnemen om een afspraak te maken voor het ophalen van je nieuwe iPhone
Besteld via een Telecom dealer
- T-Mobile levert iPhones aan de verschillende verkooppunten. Hoe deze verkooppunten hun iPhones aan de klanten uitleveren is de verantwoordelijkheid van het betreffende verkooppunt.

Bron: Klik hier
  #114  
Oud 24-06-09, 14:33
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik was volgens mij een van de eerste hier, want ik kwam toen net de winkel in en toen ik naar vroeg of je al kon reserveren zeiden ze 'Ah, daar hebben we net een fax voor binnengekregen!'

Als hij er niet op vrijdag is ben ik denk ik wel erg teleurgesteld dat ik nog langer moet wachten omdat ik al serieus iedereen hier thuis zit te irriteren met "Nog 7 dagen" "Nog 6 dagen" "Nog 5 dagen" "Nog 4 dagen" "Nog 3 dagen" en vandaag dus "Nog 2 dagen"
  #115  
Oud 24-06-09, 14:36
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Ik was volgens mij een van de eerste hier, want ik kwam toen net de winkel in en toen ik naar vroeg of je al kon reserveren zeiden ze 'Ah, daar hebben we net een fax voor binnengekregen!'

Als hij er niet op vrijdag is ben ik denk ik wel erg teleurgesteld dat ik nog langer moet wachten omdat ik al serieus iedereen hier thuis zit te irriteren met "Nog 7 dagen" "Nog 6 dagen" "Nog 5 dagen" "Nog 4 dagen" "Nog 3 dagen" en vandaag dus "Nog 2 dagen"

haha ja echt fanatiekbezig
  #116  
Oud 24-06-09, 17:37
jaa jaa is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik ben vanmiddag gebeld, vrijdag wordt hij bezorgd (mijn 1e Iphone). Donderdagavond krijg ik een sms hoe laat. Ik heb hem via internet besteld.
  #117  
Oud 24-06-09, 17:39
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaa Bekijk bericht
Ik ben vanmiddag gebeld, vrijdag wordt hij bezorgd (mijn 1e Iphone). Donderdagavond krijg ik een sms hoe laat. Ik heb hem via internet besteld.
Ik mag hem in de store ophalen hoe laat ik het wil, ook mijn eerste iPhone!
  #118  
Oud 24-06-09, 18:02
Jidie Jidie is offline
• iOS 7.0
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Ik mag hem in de store ophalen hoe laat ik het wil, ook mijn eerste iPhone!
Jaa! Rep & roer! Countdown...
  #119  
Oud 24-06-09, 18:12
jaa jaa is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb ook al mijn eerste 20 (free) apps uitgezocht deze week. Dus als ze mijn schatje vrijdag brengen dan kan ik metteen aan de slag
  #120  
Oud 24-06-09, 18:14
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaa Bekijk bericht
Ik heb ook al mijn eerste 20 (free) apps uitgezocht deze week. Dus als ze mijn schatje vrijdag brengen dan kan ik metteen aan de slag
Ja ik heb dr ook al 29! paar hiervan zijn wel betaald.
Endan wachten op TomTom en die aanschaffen!
Reageren

Labels
t-shop besteld iphone 3gs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
The Phone House of T-mobile Shop JelmerJ. Koopinformatie Nederland 5 02-10-10 19:02
T mobile shop Arnhem tomtom Koopinformatie Nederland 85 19-08-10 18:54
T-mobile Shop Gouda Aeros Koopinformatie Nederland 0 29-07-10 12:06
T-Mobile shop of PDA-Shop?? Randy_Orton1986 Odido (T-Mobile) 16 16-02-10 21:06
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.