//

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld?

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sebdude Ja zeker, een sms telt ook mee. Congrats man... @Anfroy, wanneer heb je iPhone 3GS besteld bij de t-shop... En ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Voor de statistieken; Hoe is je reservering voor de 3GS gegaan?

Ik heb gereserveerd en ben gebeld voor ophalen vanaf 26/6 21 37,50%
Ik heb gereserveerd maar ben nog niet gebeld 23 41,07%
Ik heb gereserveerd en IK HEB HEM! 10 17,86%
Ik heb gereserveerd en krijg hem later dan 26 of 27 juni 4 7,14%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 25-06-09, 11:57
Anfroy Anfroy is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sebdude Bekijk bericht
Ja zeker, een sms telt ook mee. Congrats man... @Anfroy, wanneer heb je iPhone 3GS besteld bij de t-shop... En als jouw was, zou ná 12 uur gaan.. Dan is meest van drukte wel voorbij denk ik, schat ik in, hoop ik...


Heb hem op de dag dat de voorinschrijving van start ging in de morgen gereserveerd. Er waren al wel mensen voor mij maar was wel de eerste op de lijst voor een witte 32gb 3gs. Het hangt er dus ook vanaf welk toestel het meest gevraagd is in jouw lokale winkel en welke jij en op welke tijd hebt gereserveerd.

Zo rond het middaguur klinkt ook wel logisch. Nu maar hopen dat anderen niet precies hetzelfde denken haha
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 25-06-09, 11:57
aidacra aidacra is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 14
Standaard

Een sms zou ik ook dolgelukkig mee zijn! Spannend!
  #143  
Oud 25-06-09, 12:04
nerotje nerotje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anfroy Bekijk bericht


Heb hem op de dag dat de voorinschrijving van start ging in de morgen gereserveerd. Er waren al wel mensen voor mij maar was wel de eerste op de lijst voor een witte 32gb 3gs. Het hangt er dus ook vanaf welk toestel het meest gevraagd is in jouw lokale winkel en welke jij en op welke tijd hebt gereserveerd.

Zo rond het middaguur klinkt ook wel logisch. Nu maar hopen dat anderen niet precies hetzelfde denken haha
En bij welke winkel heb jij je iPhone besteld?
  #144  
Oud 25-06-09, 12:09
Anfroy Anfroy is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 99
Standaard

@Nerotje:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anfroy Bekijk bericht
.. Mvg T-mobile shop Almelo.
  #145  
Oud 25-06-09, 12:20
Brimme Brimme is offline
• iOS 4.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 279
Standaard

hier nog niks binnen van t-mobile shop Amsterdam rokin.
  #146  
Oud 25-06-09, 12:20
T1m's schermafbeelding
T1m T1m is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anfroy Bekijk bericht
Telt een sms ook mee?


Ben alleen nog aan het twijfelen of ik nu 's-morgens moet gaan of toch even wachten tot de eerste grote drukte voorbij is

Wat een luxe positie
  #147  
Oud 25-06-09, 12:20
nerotje nerotje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anfroy Bekijk bericht
@Nerotje:


Lol
Bedankt Anfroy!
Ben benieuwd of andere zaken van T-mobile snel volgen met een zelfde mededeling
  #148  
Oud 25-06-09, 12:24
Sebdude Sebdude is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 29
Stuur een bericht via ICQ naar Sebdude
Standaard

Ik heb 'em besteld bij de T-shop in Den Haag aan het Spui.. Ik heb tot op heden nog niks gehoord.. maar ik heb zeker ook nog niet als eerste besteld. Ik ga voor de 32GB in het wit.. Dus, afwachten maar...
  #149  
Oud 25-06-09, 12:28
DKKKK DKKKK is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 102
Standaard

Ik heb gister pas besteld in een T-Mobile shop in Groningen. Er zitten er twee vlak bij elkaar en heb uiteraard de minst drukke gekozen. De verkoper daar gaf aan dat ze al een flinke lijst hadden en dat ik waarschijnlijk over een week of twee aan de beurt ben. Ik hoop natuurlijk dat het wat sneller zal gaan maar ik heb geen idee hoeveel die winkels krijgen aangeleverd en of het uitmaakt dat ik een 32 ipv 16GB (zwart) heb gekozen.

Ben erg jaloers op de mensen die hem morgen al kunnen ophalen. Snap niet helemaal waarom je dat pas in de middag zou doen, zoveel telefoons krijgen de winkels toch niet aangeleverd? Of zouden er veel mensen zijn die zonder dat ze gereserveerd hebben een exemplaar proberen te halen?
  #150  
Oud 25-06-09, 12:30
Dyna20 Dyna20 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 114
Standaard

Ik heb hem besteld bij Belcompany, belde net zelf om te vragen of ze al wisten hoeveel ze er binnen kregen. Dit kon nog niet verteld worden, en waarschijnlijk kwamen ze ook pas morgen na 3 uur binnen. Beetje apart vind ik. Had wel verwacht dat je ze minimaal een dag van te voren binnen kreeg zodat mensen gelijk de 26e s'ochtends voor de deur kunnen staan.

Dus nu weet ik nog niet of ik morgen mijn 32 gb Iphone 3GS heb.
  #151  
Oud 25-06-09, 12:36
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DKKKK Bekijk bericht
Ik heb gister pas besteld in een T-Mobile shop in Groningen. Er zitten er twee vlak bij elkaar en heb uiteraard de minst drukke gekozen. De verkoper daar gaf aan dat ze al een flinke lijst hadden en dat ik waarschijnlijk over een week of twee aan de beurt ben. Ik hoop natuurlijk dat het wat sneller zal gaan maar ik heb geen idee hoeveel die winkels krijgen aangeleverd en of het uitmaakt dat ik een 32 ipv 16GB (zwart) heb gekozen.

Ben erg jaloers op de mensen die hem morgen al kunnen ophalen. Snap niet helemaal waarom je dat pas in de middag zou doen, zoveel telefoons krijgen de winkels toch niet aangeleverd? Of zouden er veel mensen zijn die zonder dat ze gereserveerd hebben een exemplaar proberen te halen?
Als je op de lijst staat houden ze je iPhone achter voor je. Ze geven je iPhone dus niet aan een ander mee, vandaar dat je rustig kan wachten tot de ergste gekte over is. Dat is het voordeel van je zelf op de lijst laten zetten en 50,00 euro aanbetalen, dan heb je de garantie dat ze je iPhone voor je achter houden.

PS. Ik sta op de lijst hier in Haarlem. De nieuwe Shop hier in de Generaal Cronjéstraat was pas 4 dagen open omdat ze hier nieuw zijn. De lijst was nog klein volgens de medewerker maar heb hier ook nog niets gekregen.....we wachten rustig af ;-)
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #152  
Oud 25-06-09, 12:47
DKKKK DKKKK is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Als je op de lijst staat houden ze je iPhone achter voor je. Ze geven je iPhone dus niet aan een ander mee, vandaar dat je rustig kan wachten tot de ergste gekte over is. Dat is het voordeel van je zelf op de lijst laten zetten en 50,00 euro aanbetalen, dan heb je de garantie dat ze je iPhone voor je achter houden.
Weet ik, heb zelf ook gereserveerd. Maar dan moet de gekte dus grootendeels bestaan uit mensen die niet reserveren en toch proberen er 1 te halen, wat volgens mij nergens kan. Lijkt me dus niet dat die gekte lang kan aanhouden (mensen horen gelijk al dat het 'uitverkocht' is) en mensen die weten dat de verkoop 26 juni begint weten over het algemeen ook wel dat je kunt reserveren. Maar ik filosofeer ook maar wat hoor, er zijn misschien ook wel een hoop mensen die er niet zo bij nadenken
  #153  
Oud 25-06-09, 12:57
AppleHarry AppleHarry is offline
• iOS 14.0
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 86
Standaard

Vrijdag 19 juni als 1e de 32gig wit gereserveerd in T-Mobile shop te Roosendaal . Tot op heden nog niks gehoord..........pfff......lekker spannend.........
  #154  
Oud 25-06-09, 12:57
jemoer jemoer is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 72
Standaard

Ja ik ben net gebeld dat mijn iphone morgen klaar ligt bij de bel company
  #155  
Oud 25-06-09, 13:00
aidacra aidacra is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AppleHarry Bekijk bericht
Vrijdag 19 juni als 1e de 32gig wit gereserveerd in T-Mobile shop te Roosendaal . Tot op heden nog niks gehoord..........pfff......lekker spannend.........
Hé! Was jj degene die eerste was vorige week met voorinschrijven?? Ik was derde, heb gekozen voor de 32GB zwart.
Ik ga er toch wel vanuit dat we hem morgenochtend op kunnen halen!
  #156  
Oud 25-06-09, 13:01
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

DKKKK
Citaat:
Weet ik, heb zelf ook gereserveerd. Maar dan moet de gekte dus grootendeels bestaan uit mensen die niet reserveren en toch proberen er 1 te halen, wat volgens mij nergens kan. Lijkt me dus niet dat die gekte lang kan aanhouden (mensen horen gelijk al dat het 'uitverkocht' is) en mensen die weten dat de verkoop 26 juni begint weten over het algemeen ook wel dat je kunt reserveren. Maar ik filosofeer ook maar wat hoor, er zijn misschien ook wel een hoop mensen die er niet zo bij nadenken
Dat ben ik met je eens. Helaas sta je vaak nog wel eens te kijken hoe veel mensen het toch gaan proberen Ik denk ook wel dat de ergste drukte 's morgens vroeg is, als de shop net open is. De mensen zullen inderdaad wel weer snel weg zijn als te horen krijgen dat de shops niets meer hebben en ze zich zelf op de lijst kunnen laten zetten voor de volgende lading iPhone's.

Gelukkig hebben de mensen die op de lijst staan een redelijke zekerheid als ze een beetje boven aan de lijst staan. Sta je wat verder op de lijst....tja, dan zal je denk ik bij de 2e levering zitten als er een beetje een redelijk aantal iPhone's geleverd gaat worden, en geen 3 of 4 per shop zoals we dat hebben gehad met de 3G bij sommige shops. Maar goed, hier kan T-Mobile dan niets aan doen, dit is dan de schuld van Apple.
  #157  
Oud 25-06-09, 13:10
Hobao Hobao is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 46
Standaard

Hmmmzzzz nog geen SMS of belletje gehad (Tmobile shop Utrecht/Overvecht)

Maar ja ben ook zo stom geweest mijn GSM te vergeten thuis hahahahaha dus nu maar op een update van thuis wachten.
  #158  
Oud 25-06-09, 13:16
RobinvD RobinvD is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 44
Standaard

Besteld op 19 juni en als 3e op de lijst. Nog niets gehoord van de T-Mobile in zeist.. bel wel even als ik vanmiddag rond 4 niks gehoord heb. Ben benieuwd morgen!!!
  #159  
Oud 25-06-09, 13:30
DutchWolf DutchWolf is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Hengelo OV
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar DutchWolf
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anfroy Bekijk bericht
Telt een sms ook mee?

ongeveer een half uurtje geleden de volgende sms ontvangen:

"U heeft een iPhone 3gs gereserveerd. Deze kunt u vanaf morgen VRIJDAG 26-06-2009 ophalen. Vergeet niet een legitimatie + Bankpas. Mvg T-mobile shop Almelo."

Ben alleen nog aan het twijfelen of ik nu 's-morgens moet gaan of toch even wachten tot de eerste grote drukte voorbij is
Ah, Almelo.....
Dan moet Hengelo OV ook zo aan de beurt zijn...
"... wacht met spanning af.... "

enneh, het maakt me niet uit, hoe druk het wordt... rond half tien ben ik daar (moet ook het abo voor elkaar krijgen)

Laatst gewijzigd door DutchWolf; 25-06-09 om 13:33. Reden: toevoeging
  #160  
Oud 25-06-09, 13:31
Natural High Natural High is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik was vorige week de 1e, maar heb ook nog niks gehoord. We wachten rustig af...
Reageren

Labels
t-shop besteld iphone 3gs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
The Phone House of T-mobile Shop JelmerJ. Koopinformatie Nederland 5 02-10-10 19:02
T mobile shop Arnhem tomtom Koopinformatie Nederland 85 19-08-10 18:54
T-mobile Shop Gouda Aeros Koopinformatie Nederland 0 29-07-10 12:06
T-Mobile shop of PDA-Shop?? Randy_Orton1986 Odido (T-Mobile) 16 16-02-10 21:06
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:44.