//

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld?

Vooringeschreven @ de T-mobile shop, al gebeld? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was eergisteren bij een T-mobile shop en kon mijn interesse voor de 3GS 32gb kenbaar maken op een lijst. Ik was de 1e! Vandaag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Voor de statistieken; Hoe is je reservering voor de 3GS gegaan?

Ik heb gereserveerd en ben gebeld voor ophalen vanaf 26/6 21 37,50%
Ik heb gereserveerd maar ben nog niet gebeld 23 41,07%
Ik heb gereserveerd en IK HEB HEM! 10 17,86%
Ik heb gereserveerd en krijg hem later dan 26 of 27 juni 4 7,14%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-06-09, 13:27
HCHybrid's schermafbeelding
HCHybrid HCHybrid is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: NH
Berichten: 16
Standaard Voorinschrijving gelukt?

Ik was eergisteren bij een T-mobile shop en kon mijn interesse voor de 3GS 32gb kenbaar maken op een lijst. Ik was de 1e! Vandaag even netjes de 50 euri gaan betalen en omdat ik er bij hen zo 'vroeg' bij was, blijf ik bovenaan de lijst staan. Kijk...DAT noem ik nog eens 'ouderwedse' service van top niveau. Hij wordt nu sowieso voor mij apart gehouden ook al kom ik pas 's middags langs. Het leek mij in ieder geval even de melding en een compliment voor t-mobile waard. Mag ook wel eens, toch?

Hoe verloopt de voorinschrijving bij jullie? Misschien wel leuk om even te kijken hoeveel forum leden in de voorinschrijving zitten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-09, 16:44
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik heb um ook al gereserveerd (en iedereen kan gewoon 's middags langskomen, anders heet het niet reserveren ).

Ik wou hem ook al eergisteren reserveren, maar dat was toen nog niet mogelijk. Er werd al wel heel veel over de iPhone vertelt (zie hier: https://forum.iculture.nl/f18/i...e-service.html). Vandaag ben ik dus terug geweest en kon ik hem wel reserveren.

Mij werd ook verteld dat ik gelijk werd gebeld als ze hem volgende week hadden. Wel werd er verteld dat dit ook pas 's middags kan zijn omdat ze de lading misschien later krijgen.

En ja, ik heb ook de 3G S 32GB gereserveerd. De verkoper had ook wel uitgelegd dat 32GB heel veel is en dat de meeste mensen dat niet eens vol krijgen. Ik heb toch voor de 32GB gekozen omdat ik het toch fijn vind om altijd dat beetje extra te hebben. Tja, waarschijnlijk krijgt ik het niet eens vol maar beter te veel dan te weinig. En dan te bedenken dat pas aan het einde van het jaar 2000 de eerste echte USB stick uit kwam met slechts 8 MB. Nu kan er op zo'n klein apparaatje al 32 GB... wow.

Gelijk even de forum instellingen van "Ik heb nog geen iPhone" veranderd naar "iPhone 3G S 32GB (Zwart) [FW: 3.0] [Jailbreak: Nee]" anders vergeet ik dat volgende week toch weer
  #3  
Oud 19-06-09, 17:03
gadgetman's schermafbeelding
gadgetman gadgetman is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: haarlem
Berichten: 48
Standaard

ik heb ook 32 gig besteld mocht het gisteren al doen van ze wat ik erg wardeerde van ze ook al de 50 euri gegeven en nu maar w8en op t telefoontje van ze thumbs up tmobile
ik heb de witte besteld hoop dat de samenstelling van t materiaal beter is dan de vorige witte maar dat lijkt me wel
  #4  
Oud 19-06-09, 17:08
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gadgetman Bekijk bericht
ik heb ook 32 gig besteld mocht het gisteren al doen van ze wat ik erg wardeerde van ze ook al de 50 euri gegeven en nu maar w8en op t telefoontje van ze thumbs up tmobile
ik heb de witte besteld hoop dat de samenstelling van t materiaal beter is dan de vorige witte maar dat lijkt me wel
Toen ik in de winkel stond zat ik ook wel even van 'Nu moet ik toch echt een kleur kiezen...' Toch maar gekozen voor zwart (ook al is wit 'zeldzamer'), omdat ik dat toch wat beter vond overgaan met de voorkant en omdat je veel eerder vlekjes ziet op de witte. Natuurlijk heeft de zwarte ook zijn nadelen.
  #5  
Oud 19-06-09, 18:07
GeneralA GeneralA is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 29
Standaard

Een van jullie toevallig in Leiden geweest? Er stond op de site toch echt vandaag. Ik dacht dus dat ik de 3e was aldaar maar als ze gister ook al mensen hebben geaccepteerd moet ik straks dus alsnog 6 weken wachten.

In ieder geval ik heb gewoon de 16 gig wit besteld juist omdat je daarop minder snel vette vingers ziet. ik heb de 1st gen met 4gig nu al bijna 2 jaar en die is nooit vol geweest. (komt vooral omdat ik mijn video/muziek op een ipod touch meeneem zodat ik niet constant over de accu in de war hoef te zitten)
  #6  
Oud 19-06-09, 18:45
Anfroy Anfroy is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
...
Direct ook maar de Iphone in je profiel aangepast?

Ik heb vandaag de witte 32gb laten reserveren. Was de eerste voor dit type en in deze kleur.

Nu volgende week maar eens afwachten.
  #7  
Oud 19-06-09, 19:27
tiimbz tiimbz is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeneralA Bekijk bericht
Een van jullie toevallig in Leiden geweest? Er stond op de site toch echt vandaag. Ik dacht dus dat ik de 3e was aldaar maar als ze gister ook al mensen hebben geaccepteerd moet ik straks dus alsnog 6 weken wachten.

In ieder geval ik heb gewoon de 16 gig wit besteld juist omdat je daarop minder snel vette vingers ziet. ik heb de 1st gen met 4gig nu al bijna 2 jaar en die is nooit vol geweest. (komt vooral omdat ik mijn video/muziek op een ipod touch meeneem zodat ik niet constant over de accu in de war hoef te zitten)
Ja, ik was vanochtend in Leiden. Ze hebben gisteren geen mensen 'geaccepteerd' naar mijn idee; ze wisten vanochtend zelf nog niet dat het vandaag uberhaupt mogelijk was een preorder te plaatsen..
  #8  
Oud 19-06-09, 23:04
jeroenjansen80 jeroenjansen80 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 23
Standaard

Ik heb mijn 3GS gereserveerd in de T-Mobile-winkel in Harderwijk. De dame (Miranda) achter de balie wist te melden dat ze ongeveer 20 iPhones binnen zouden krijgen. Welke uitvoeringen kon ze niet zeggen, daarom wist ze ook niet op welke plek ik op de lijst zou komen. Er waren in ieder geval nog geen 20 reserveringen binnen.

Eindelijk een nieuwe iPhone, na 1,5 jaar de 2G!
  #9  
Oud 19-06-09, 23:12
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

@hierboven - gefeliciteerd. Zal vast een hele verandering zijn, o.a. omdat je nog geen 3G hebt gehad.
  #10  
Oud 19-06-09, 23:33
josh_b josh_b is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

Heb de 16GB zwart gereserveerd, ook overgestapt vanaf de 2G. Ik was iets over tienen in de t-mobile shop in Nijmegen en ik was de enige binnen, dus ik ga er van uit dat ik vrij bovenaan sta dus hopen dat ik hem volgende week vrijdag kan ophalen
  #11  
Oud 20-06-09, 00:19
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Ik heb vandaag als 1e ook! de 32 gb zwarte gereserveerd. Ik sta ook bovenaan en wordt achtergehouden.

Maar toch ga ik met de opening as vrijdag naar t-mobile, heb geen zin om langer te wachten
  #12  
Oud 20-06-09, 00:54
Common.Sense's schermafbeelding
Common.Sense Common.Sense is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: de flevopolder
Berichten: 246
Standaard

Ook gereserveerd
  #13  
Oud 20-06-09, 01:05
Guest-20161107182859
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Maar toch ga ik met de opening as vrijdag naar t-mobile, heb geen zin om langer te wachten
Nu maar hopen dat ze de lading donderdag avond binnen krijg en niet vrijdag nar 11.00
  #14  
Oud 20-06-09, 01:23
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ves Bekijk bericht
Nu maar hopen dat ze de lading donderdag avond binnen krijg en niet vrijdag nar 11.00
Dan gaan we toch wachten..
  #15  
Oud 20-06-09, 01:33
GeneralA GeneralA is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 29
Standaard

Vond t al erg dat ik vanochtend zo vroeg bij die winkel moest staan. Voelde me echt zo'n groupie. Ik haat t sowieso om te wachten tot een winkel opengaat. Maarja ook geen zin om direct 6 weken te moeten wachten. Dus ben vanochtend toch maar gegaan. Maar ik ga zeker niet volgende week weer vroeg daar zijn. Ik haal em zaterdag wel. Als ze em hebben. Heb natuurlijk niet voor niets gereserveerd.
  #16  
Oud 20-06-09, 07:36
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeneralA Bekijk bericht
Vond t al erg dat ik vanochtend zo vroeg bij die winkel moest staan. Voelde me echt zo'n groupie. Ik haat t sowieso om te wachten tot een winkel opengaat. Maarja ook geen zin om direct 6 weken te moeten wachten. Dus ben vanochtend toch maar gegaan. Maar ik ga zeker niet volgende week weer vroeg daar zijn. Ik haal em zaterdag wel. Als ze em hebben. Heb natuurlijk niet voor niets gereserveerd.
Ja he voelt zo raar aan , mevrouw die daar werkte zei tegen mij; het wordt een gekkenhuis dus ik zou snel zijn! vandaar dat ik ook vroeg daar was gister. Maar niemand stond er voor de winkel.. niet verwacht zo iets.. wel beter, hoefde niet lang te wachten.
  #17  
Oud 20-06-09, 08:33
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

Ook ik ga overstappen na 1,5 jaar 2G naar een 3G S 32gb. Stond met openingstijd voor de winkel in Zwolle. Nog twee anderen waren er ook voor de iPhone. Zo te horen bestelden deze beiden een witte. Ik wil een zwarte, dus voor deze uitvoering sta ik bovenaan..
Eerder dan vrijdag hebben ze niemand op een lijst geplaatst in Zwolle. Dat weet ik zeker aangezien ik het zelf heb geprobeerd, maar tevergeefs..

Alleen ben ik volgende week vrijdag waarschijnlijk niet in de gelegenheid mijn iPhone op te halen. Tenminste niet vóór vijf uur smiddags.. Zal toch geen probleem zijn? Gaan ze toch niet mijn iPhone aan iemand anders meegeven?
  #18  
Oud 20-06-09, 09:09
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nutty75 Bekijk bericht
Alleen ben ik volgende week vrijdag waarschijnlijk niet in de gelegenheid mijn iPhone op te halen. Tenminste niet vóór vijf uur smiddags.. Zal toch geen probleem zijn? Gaan ze toch niet mijn iPhone aan iemand anders meegeven?

Gaan ze niet doen denk ik, je hebt dr voor betaald. En die andere niet, maar je weet maar nooit, medewerker die mij heeft geholpen zei wel; kom toch maar met de opening..
  #19  
Oud 20-06-09, 10:02
Common.Sense's schermafbeelding
Common.Sense Common.Sense is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: de flevopolder
Berichten: 246
Standaard

In almere werd gezegd dat je ze pasvanaf zaterdagmorgen kon ophalen
  #20  
Oud 20-06-09, 10:24
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nutty75 Bekijk bericht
Ook ik ga overstappen na 1,5 jaar 2G naar een 3G S 32gb. Stond met openingstijd voor de winkel in Zwolle. Nog twee anderen waren er ook voor de iPhone. Zo te horen bestelden deze beiden een witte. Ik wil een zwarte, dus voor deze uitvoering sta ik bovenaan..
Eerder dan vrijdag hebben ze niemand op een lijst geplaatst in Zwolle. Dat weet ik zeker aangezien ik het zelf heb geprobeerd, maar tevergeefs..

Alleen ben ik volgende week vrijdag waarschijnlijk niet in de gelegenheid mijn iPhone op te halen. Tenminste niet vóór vijf uur smiddags.. Zal toch geen probleem zijn? Gaan ze toch niet mijn iPhone aan iemand anders meegeven?
Natuurlijk niet, waarvoor reserveer je anders? Je loopt wel het risico dat de winkel dicht kan zijn tegen die tijd...

EDIT: Heb het voor je opgezocht
Informatie en openingstijden
Maandag 12.00 - 18.00
Dinsdag 09.30 - 18.00
Woensdag 09.30 - 18.00
Donderdag 09.30 - 21.00 (koopavond)
Vrijdag 09.30 - 18.00
Zaterdag 09.30 - 17.00
Zondag Gesloten

Dus dan heb je nog een klein uurtje. Ik heb meer geluk met de tijd, want hier is het dan op vrijdag koopavond.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Common.Sense Bekijk bericht
In almere werd gezegd dat je ze pasvanaf zaterdagmorgen kon ophalen
Mij werd gezegd dat ze zouden bellen als ze binnen waren op vrijdag en dat ik het dan gewoon kon ophalen...

Laatst gewijzigd door S¡mon; 20-06-09 om 10:27.
Reageren

Labels
t-shop besteld iphone 3gs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
The Phone House of T-mobile Shop JelmerJ. Koopinformatie Nederland 5 02-10-10 20:02
T mobile shop Arnhem tomtom Koopinformatie Nederland 85 19-08-10 19:54
T-mobile Shop Gouda Aeros Koopinformatie Nederland 0 29-07-10 13:06
T-Mobile shop of PDA-Shop?? Randy_Orton1986 Odido (T-Mobile) 16 16-02-10 22:06
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:16.