//

Acceptatie mail T-mobile?

Acceptatie mail T-mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Na lang wikken en wegen heb ik dan tóch eindelijk een iPhone 3gs aangevraagd. Dit heb ik pas van de week gedaan. De eerste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-06-09, 12:01
Fullana Fullana is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 11
Standaard Acceptatie mail T-mobile?

Hello,

Na lang wikken en wegen heb ik dan tóch eindelijk een iPhone 3gs aangevraagd. Dit heb ik pas van de week gedaan. De eerste keer kreeg ik gelijk een bevestiging én een mail van acceptatie incl. order nmr in mijn mailbox. Aangezien ik de laatste 3 cijfers van mijn huidige telefoon nmr verkeerd had ingevuld (ik wil nummerbehoud) moest mijn order geannuleerd worden. Dit kon pas na 3 dagen, ik heb gekozen om het maar zo te laten en zodra ik de iPhone zou ontvangen een formulier met nummerbehoud zou sturen. Nu keek ik gister voor de grap op de site van T-mobile en die dat mijn order geannuleerd is. Ik heb toen opnieuw (telefonisch) een iPhone abo afgesloten, daarvan heb ik de bevestiging al in mijn mail box maar de acceptatie mail nog niet .
Ik heb met T-mobile gebeld en die vertellen mij dat het wél in hun systeem staat maar ik de mail nog moet ontvangen. Het lijkt mij dat ik deze mail toch meteen moet krijgen aangezien ik het bij de eerste keer ook kreeg?.

Je snap hem misschien al, ik zie het al helemaal voor mij dat het straks als nog verkeerd zou gaan. Jullie hier ervaringen mee?

Als dit topic overbodig is mag hij gesloten worden.

Greetz,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-09, 12:08
V70ORD5 V70ORD5 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: NW Friesland
Berichten: 90
Standaard

mss deze keer je mail adres verkeerd ingevuld??
  #3  
Oud 26-06-09, 12:35
Fullana Fullana is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 11
Standaard

Lijkt mij niet hé, als de bevestiging wel aan komt maar de acceptatie mail niet
Maar heb nét eindelijk iemand van T-mobile gesproken die het een beetje snapte, de acceptatie mail krijg ik niet meer. Heb inmiddels wel een order nummer gekregen .

Mij betreft mag het topic gesloten worden.
  #4  
Oud 26-06-09, 13:35
tipex tipex is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 26
Standaard

Wij wachten al een week op de acceptatie mail. Vorige week vrijdag 9:30 besteld en wel de bevestiging gehad maar verders niet..... echt heel slecht dat het zo lang moet duren
  #5  
Oud 26-06-09, 21:42
msunique msunique is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 201
Standaard

volgens mij kun je beter niet reserveren en gewoon naar een shop lopen en kijken of ze nog iets hebben ligge.. gaat sneller dan met hun ***** online bestellen systeem wat 10.000 bugs heeft:S echt niet normaal dit...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail van T-Mobile dictator Odido (T-Mobile) 3 20-07-10 20:49
Acceptatie T-Mobile Le0 Odido (T-Mobile) 4 30-09-08 18:58
e-mail met @home en t-mobile teunis Odido (T-Mobile) 4 13-11-07 23:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:12.