//

3GS Geen service

3GS Geen service discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dcoolsaet Ik vraag me af waarom deze discussie over BASE (belgie) samengevoegd is bij een onderwerp van T-Mobile? En dan nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30-08-09, 13:47
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dcoolsaet Bekijk bericht
Ik vraag me af waarom deze discussie over BASE (belgie) samengevoegd is bij een onderwerp van T-Mobile? En dan nog in de groep internet. Mijn internet connectie is geen probleem mee.
Omdat de redenen van 'Geen service' wel overeen komen. En het T-Mobile-gedeelte gaat ook over het bereik etc, niet alleen over internet. Maar als jij van mening bent dat jou probleem uniek is en hier niet thuis hoort, wil ik m best weer terugzetten hoor.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-02-10, 17:38
Roodselaar Roodselaar is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Biddinghuizen
Berichten: 3
Stuur een bericht via ICQ naar Roodselaar Stuur een bericht via MSN naar Roodselaar Stuur een bericht via Yahoo naar Roodselaar
Standaard

Ik heb een iPhone 3GS 32 Gb met een KPN abonnement.
Vorige week was ik in Turnhout (Belgie) en kreeg "geen service" als melding.
Provider zoekt hij automatisch, doch handmatig gekeken: hij zag 3 providers, kon ook bijvoorbeeld Proximus of Mobistar selecteren, maar "geen service" bleef.
Ra, ra ?
  #23  
Oud 17-09-10, 00:29
Seburb Seburb is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

heel leuk dat iedereen (met mijzelf inbegrepen) hetzelfde probleem heeft, maar heeft iemand ook een oplossing gevonden?
  #24  
Oud 22-12-10, 18:24
deefrd deefrd is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik zit ook met hetzelfde probleem,
iphone 3gs, gejailbreakt, 4.1 firmware, 16Gb
Geeft regematig aan "geen service" simkaart vervangen helpt niets, het probleem blijft.
Heeft iemand hier al een oplossing voor?
  #25  
Oud 22-12-10, 22:36
Roodselaar Roodselaar is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Biddinghuizen
Berichten: 3
Stuur een bericht via ICQ naar Roodselaar Stuur een bericht via MSN naar Roodselaar Stuur een bericht via Yahoo naar Roodselaar
Standaard iPhone 3 GS "geen service"

In België 3G uitgezet en toen kreeg ik weer een povider.

Dus wellicht helot het jullie ook: Als je "geen service" ziet, dan G3 uitzetten
  #26  
Oud 17-01-11, 22:36
iphone789 iphone789 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 200
Standaard

Ik zou hem via itunes restoren helemaal! Dus ook jailbreak weg en dan opnieuw klingt vervelend maar het zal voor 50% werken..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen service/zoeken provider na val Iphone 3gs jvanofferen iPhone algemeen 30 21-08-11 12:47
iPhone 3GS: 3gs fw3.1(7C144) "geen service" master Unlock 1 24-03-11 21:17
3GS heeft geen service en is niet te herstellen Juulke iPhone algemeen 4 26-05-10 14:58
mijn iphone 3gs gister nieuw geen service en 3g internet doet het ook niet meer silverhees Odido (T-Mobile) 5 22-03-10 11:31
3gs: geen service tmobile simkaart na unlock ultrasn0w master Odido (T-Mobile) 0 24-08-09 14:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.