//

3GS Geen service

3GS Geen service discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vanmorgen mijn 3GS opgehaald Ik had al jaren een orange abbo ( zo lang zelfs dat er nog Dutchtone op mijn simkaartje staat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-06-09, 20:26
Robbee Robbee is offline
• iOS 13.1
• 12.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard 3GS Geen service

Ik heb vanmorgen mijn 3GS opgehaald
Ik had al jaren een orange abbo ( zo lang zelfs dat er nog Dutchtone op mijn simkaartje staat ) en dat wordt nu omgezet naar t-mobile flex.
Dan kan ik mooi mijn beltegoed meenemen.
Dus heb ik een nieuwe t-mobile simkaart meegekregen en deze wil maar niet verbinden met het netwerk.
Uiteindelijk mijn eigen dutchtone sim in de 3gs en netjes verbinding.

Kan het zijn dat die nieuwe sim pas actief wordt als mijn huidige nummer op die nieuwe sim komt ( binnen een week is me verteld ) ?
Of is het t-mobile netwerk een beetje overbelast met al die nieuwe simkaarten ?

In ieder geval heb ik al veel plezier met mijn toestel !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-09, 20:50
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik denk dat je huidige nummer nog moet 'overstappen'. Bij mij werd ook gevraagd of ik het zelfde nummer wou houden of niet, en mij maakte het niks uit en zei dat een nieuwe goed was. Het was allemaal direct geactiveerd en het bellen werkte perfect.

Gek zeg.
  #3  
Oud 26-06-09, 21:18
joffrey19 joffrey19 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 50
Standaard

Ik heb het zelfde probleem met mijn iphone

Ook voor nummerbehoud gekozen.

Maar geen service geeft ie aan.

als ik naar instellingen ga dat staat er ook

sim niet geprovisioneerd
  #4  
Oud 26-06-09, 23:12
TheIndo TheIndo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 50
Standaard

Lees je contract daar staat een ingangsdatum op!
  #5  
Oud 29-06-09, 22:56
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheIndo Bekijk bericht
Lees je contract daar staat een ingangsdatum op!
Klopt. Bij nummerportering geeft men aan dat het contract actief wordt als het nummer is overgezet. Dit om dubbele abonnementskosten te voorkomen.

Ik heb ook last van dit probleem. Heb vandaag T-Mobile tot twee keer toe gevraagd om mijn tijdelijke nummer nu al te activeren. Mij is tot twee keer toe verteld dat dit vandaag gebeurd zou zijn. Echter, ik heb nog steeds geen bereik. Morgen terug naar t-Mobile.... Lutsers!
__________________
...
  #6  
Oud 29-06-09, 23:23
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sausje Bekijk bericht
Klopt. Bij nummerportering geeft men aan dat het contract actief wordt als het nummer is overgezet. Dit om dubbele abonnementskosten te voorkomen.

Ik heb ook last van dit probleem. Heb vandaag T-Mobile tot twee keer toe gevraagd om mijn tijdelijke nummer nu al te activeren. Mij is tot twee keer toe verteld dat dit vandaag gebeurd zou zijn. Echter, ik heb nog steeds geen bereik. Morgen terug naar t-Mobile.... Lutsers!
Wat in je contract staat, geld. Bij mij staat er juist "Ingang: per direct" en dat klopte gewoon.
  #7  
Oud 29-06-09, 23:47
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Wat in je contract staat, geld. Bij mij staat er juist "Ingang: per direct" en dat klopte gewoon.
Klopt. Tenzij je T-Mobile vraagt om dit aan te passen, wat ik gedaan heb. 6 uur later meld men dat alles geactiveerd is. Desondanks: geen service!
  #8  
Oud 30-06-09, 00:01
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

Bij orange klanten wordt het nummer na 5 tot 7 werkdagen overgezet naar T-Mobile,
  #9  
Oud 30-06-09, 00:18
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Bel anders gewoon even de klantenservice. Het kan ook gewoon zo zijn dat je simkaart nog geactiveerd moet worden (dit moet namelijk bij elke sim-kaart)
  #10  
Oud 30-06-09, 00:22
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Bel anders gewoon even de klantenservice. Het kan ook gewoon zo zijn dat je simkaart nog geactiveerd moet worden (dit moet namelijk bij elke sim-kaart)
Is vandaag al gebeurd. Ik heb ze al gesproken maar het heeft geen enkel effect gehad...
  #11  
Oud 30-06-09, 00:25
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Bel ze nog een keer waarom niet. Bij mij moest ik ook 3x bellen voordat het een keer gelukt was weet ik nog
  #12  
Oud 30-06-09, 00:27
blondie213's schermafbeelding
blondie213 blondie213 is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard

Als je overstapt van Orange naar T-Mobile en je behoudt je nummer en tegoed dan duurt het standaard 5 tot 7 dagen.
Dit kan niet eerder anders vervalt je nummer en je tegoed.

Op je contract staat de datum dat de portering plaats vindt.

Dus gewoon je huidige sim gebruiken totdat deze het niet meer doet en dan is het andere kaartje actief met je nummer.

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 30-08-09 om 11:27. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b.
  #13  
Oud 17-07-09, 18:20
Elze Elze is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb ook gisteren mn iPhone 3GS binnen gekregen met een tijdelijk nummer omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd. Het werkte allemaal prima, kon gewoon bellen en smsen en internetten, alleen sinds een uur geeft ie 'geen service' aan en zegt ie dat mn sim kaart niet is geprovisioneerd. Betekent dat dat ie niet is geactiveerd? Dat zou raar zijn omdat alles gisteren dus prima werkte..
  #14  
Oud 18-07-09, 00:18
Knoxville78 Knoxville78 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Hier het zelfde, woensdag mijn 3GS gekregen. Gelijk geactiveerd in itunes natuurlijk. Ging allemaal vlekkeloos. Bellen, smsen ook allemaal geen probleem. Kom ik donderdag terug van werk, melding 'geen service' en simkaart is niet geprovisioneerd. Mijn nummerbehoud aanvraag wordt overgezet op 26-8-2009, maar heb er niet veel vertrouwen in dat dan de melding 'geen service' verdwijnt. Net toch maar even t-mobile gemailed, misschien dat hun het kunnen verklaren/ophelderen.

we wachten maar af
  #15  
Oud 05-08-09, 10:55
erwin78 erwin78 is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 17
Standaard

Mijn nummerbehoud is omgezet afgelopen maandagochtend,
heb sindsdien geen service.

Na meerdere keren contact met t-mobile kreeg ik te horen dat er op de it afdeling een storing was.

Storing is nu al 3 dagen en ben nog onbereikbaar.Heb uitgelegd dat ik een eenmanszaak heb en hierdoor mogelijke opdrachten kan mislopen maar daar hebben ze kennelijk maling aan.

Belachelijk !!!
  #16  
Oud 07-08-09, 02:08
jentel06 jentel06 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard

Heb een nieuwe topic gepost over dit, maar had dit niet gezien.
Ik heb de 2de editie van de iphone, en heb altijd de normale proximus gehad... alles werkte prima tot gisterenochtend... heb niets veranderd ofzo... maar gewoon "Geen Service" kan iemand hier iets op zeggen?

Greetz
  #17  
Oud 25-08-09, 20:08
porsche porsche is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik kwam daarnet ook iets dergelijks tegen. M'n ipphone werkte perfect maar ik zat per ongeluk tegen de schuiver van vliegtuigmodus. Sindsdien wil m'n iphone geen verbinding meer maken met proximus en komt er enkel op geen service. Er kan niet veel aan de hand zijn maar dit is wel erg vervelend.
  #18  
Oud 30-08-09, 11:04
dcoolsaet dcoolsaet is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalst
Berichten: 62
Standaard Iphone 3Gs "Geen Service"

Ik heb een goeie maand geleden mijn eerste witte Iphone 3Gs 32GB gekocht en heb als provider BASE. Op onregelmatige momenten kreeg ik "Geen Service" te zien om mijn toestel dus dacht ik, ik heb een slecht toestel. Ik heb nu sinds vorige week een nieuw toestel gekocht (zelfde model) en daarbij heb ik hetzelfde probleem. Is er iemand die dit probleem ook heeft of iemand die weet wat ik hieraan kan doen. Ik heb al een nieuwe simkaart gaan halen, maar dit lost niks op.

Mvgr. Davy
  #19  
Oud 30-08-09, 11:28
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #20  
Oud 30-08-09, 13:35
dcoolsaet dcoolsaet is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalst
Berichten: 62
Standaard

Ik vraag me af waarom deze discussie over BASE (belgie) samengevoegd is bij een onderwerp van T-Mobile? En dan nog in de groep internet. Mijn internet connectie is geen probleem mee.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen service/zoeken provider na val Iphone 3gs jvanofferen iPhone algemeen 30 21-08-11 12:47
iPhone 3GS: 3gs fw3.1(7C144) "geen service" master Unlock 1 24-03-11 21:17
3GS heeft geen service en is niet te herstellen Juulke iPhone algemeen 4 26-05-10 14:58
mijn iphone 3gs gister nieuw geen service en 3g internet doet het ook niet meer silverhees Odido (T-Mobile) 5 22-03-10 11:31
3gs: geen service tmobile simkaart na unlock ultrasn0w master Odido (T-Mobile) 0 24-08-09 14:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:22.