//

Starterspakket 3G T Mobile

Starterspakket 3G T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een nieuwe Iphone 32GB 3GS besteld. Duurt nog 6 tot 8 weken zeggen ze. In Tilburg hadden ze gewoon nog op voorraad de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-06-09, 15:58
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard Starterspakket 3G T Mobile

Ik heb een nieuwe Iphone 32GB 3GS besteld. Duurt nog 6 tot 8 weken zeggen ze. In Tilburg hadden ze gewoon nog op voorraad de 32 GB en kon ik hem meenemen maar moest dan wel proberen de bestelling via de online winkel te stoppen. Nou dat vond ik wat groot het risico omdat ze ook al bezig zijn met mijn nummer behoud te regelen van Vodafone. Nu heb ik wel een starters pakket gekocht voor 29,99 met een hoesje, autolader en screen protections. Nu heb ik een ding niet nagevraagd of dat hoesje ook om de 3GS past. Weet dat er uitelijk niet veel is veranderd, maar wel belangrijk is dat het aan de achterzijde goed zit voor de camera. Iemand ervaring mee op er iets verschil zit in de 3G en 3GS?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-09, 16:39
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Er is aan het uiterlijk verder niets anders aan de 3GS
  #3  
Oud 27-06-09, 16:46
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RHCPeter Bekijk bericht
Er is aan het uiterlijk verder niets anders aan de 3GS
Wel een paar kleine dingen, maar deze vallen niet zo erg op.

Voor accessoires is er volgens mij geen verschil tussen de 3G of de 3GS. accessoires voor de 3G zijn volgens de info die ik gelezen heb ook voor de 3GS te gebruiken.

3GS zou 3mm dunnen zijn.
Tekst achter op is glimmend (net zo als het appletje)
Vette vingers zijn minder goed te zien op het ´´nieuwe´´ scherm e.d.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 27-06-09 om 16:49.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer riet333 iPhone Navigatie 11 13-01-11 17:09
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 13:50
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 ruffrazor iPhone algemeen 14 14-05-08 21:37
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit BelgianBull Jailbreak apps en thema's 3 18-03-08 10:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.