//

iPhone 3Gs 32GB doormiddel van Lost&Stolen

iPhone 3Gs 32GB doormiddel van Lost&Stolen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij ging het zo. Ik heb in maart mijn contract verlengt. Deze ging in juni in. Echter had ik echt een rot toestel ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 18-07-09, 17:39
Jessica Jessica is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Bij mij ging het zo. Ik heb in maart mijn contract verlengt. Deze ging in juni in. Echter had ik echt een rot toestel ik was er niet tevreden over. Op een gegeven moment de t mobile shop binnengestapt en mijn verhaal verteld. (ik wist niet dat lost en stolen bestond). Ik heb gevraagd wat de mogelijkheden zijn met t mobile.

Hun kwamen met de optie om het contact eenmalig open te breken en dan kon ik een nieuwe telefoon uitzoeken.

Ze noemden zelf het woord lost en stolen niet daar kwam ik pas later achter toen ze gingen bellen daar naar waar hun dat melden. Omdat ik daarvoor even moest wachten viel mijn oog op de iphone. Ik was een totale leek op iphone gebied.

Maar ik kon wat uitzoeken dus wilde ik de iphone.

Een contract afgesloten voor 2 jaar die in juni 2010 ingaat. En nee dat maakt me niet uit dat ik 3 jaar aan hun vast zit. Ik zit al jaren bij hun.

Zo ging ik met een I 300 abbo incl iphone en onbeperkt internet de deur uit.

Dit is nu een week geleden en ik moet zeggen ik val nog steeds van de ene verbazing in de andere wat dit toestel allemaal kan.

Zit nu de tour de france erop te kijken..

Oja.... manlief en ik hebben dit tegelijk gedaan want die was er ook van gecharmeerd en de verkoopster stelde bij hem hetzelfde voor..

Ik kan niet anders zeggen dan HULDE aan T-Mobile shop Gorinchem

JS
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 22-07-09, 13:07
iksander iksander is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 76
Standaard

Ik heb ook gebruik gemaakt van de lost and stolen optie en heb me contract met 2 jaar verlengt waardoor me contract nu precies nog 3 jaar loopt.

Nu heb ik nog een 3G liggen welke ik wel wil verkopen,aangezien die nu maar een beetje ligt stof te happen.

Hoe zit het eigenlijk met de simlock die er nog op zit,die zou er nu niet meer afkunnen zeker?
Eventueel kan je hem softwarematig simlockvrij maken,maar hardwarematig is toch beter i.v.m verkoop.
Heb trouwens gezegt dat ik hem heb laten liggen in de trein..
  #43  
Oud 22-07-09, 23:54
Electriq Electriq is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabie1 Bekijk bericht

Een half uur later stond ik met een iPhone 3Gs 32GB buiten voor 200 euro!
Mag ik vragen waarom je die 200 euro moest betalen? Het toestel gaat voor max 99 euro + abonnement de winkel uit, ik ben benieuwd waar de overige 100 euro voor neergelegd moest worden...

Mensen die gebruik hebben gemaakt van de lost&stolen-optie: worden er nog eisen gesteld aan het aantal belminuten dat je afneemt van T-mobile? Moet dat hetzelfde of meer zijn als het abonnement dat je laat omzetten naar het iphone-abonnement?

Laatst gewijzigd door Electriq; 22-07-09 om 23:58.
  #44  
Oud 25-07-09, 20:10
Erw Erw is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 42
Standaard

Nou heb ook via Lost en Stolen mn GS besteld, alleen heb de vergissing gemaakt dit per telefoon tedoen, afwachten dus
  #45  
Oud 25-07-09, 20:42
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Wink

[quote=Electriq;328205]Mag ik vragen waarom je die 200 euro moest betalen? Het toestel gaat voor max 99 euro + abonnement de winkel uit, ik ben benieuwd waar de overige 100 euro voor neergelegd moest worden...
[quote]

Volgens mij is de 16 gig 3GS bij een i150 abbo 99 euro maar een 32 gig 3GS is 199 euro
  #46  
Oud 25-07-09, 21:10
gadgeteer gadgeteer is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Let op met L&S, volgens mij is het verplicht om de telefoon die je op deze manier verkrijgt ook te verzekeren. (zal wel niet altijd gedaan worden in de shop maar het moet volgens mij wel)
  #47  
Oud 25-07-09, 22:13
Liquid2ubstanc3 Liquid2ubstanc3 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 104
Standaard

Ik kan me in bepaalde situaties begrijpen dat deze regeling gunstig is om een 3GS te bemachtigen, maar had je al een 3G en zat je nog een jaar of meer aan je huidige contract dan lijkt me dat helemaal niet voordelig, dan kun je toch beter eentje los uit Belgie halen? Dat is wat ik in iedergeval gedaan heb, als volgend jaar in juli mijn abo verlopen is kan ik dan gelijk weer een telefoon kiezen bij mn nieuwe abo.
  #48  
Oud 26-07-09, 00:57
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik vind het juist lullig als je nu tot 3 jaar verlengt want nu moet je ook echt zo lang wachten tot je een nieuwe mag. Stel je voor dat volgend jaar front-camera komt ofzo, en over 2 jaar (dan verlopen voor de 'nieuwe iPhone bezitters' (dus niet via Lost & Stolen maar gewoon los) het contract af en is er weer wat nieuws. Over 3 jaar komt er waarschijnlijk dan een kleinere update, is wel zonde dan.
  #49  
Oud 26-07-09, 01:19
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gadgeteer Bekijk bericht
Let op met L&S, volgens mij is het verplicht om de telefoon die je op deze manier verkrijgt ook te verzekeren. (zal wel niet altijd gedaan worden in de shop maar het moet volgens mij wel)
Dat is grote onzin.
  #50  
Oud 30-07-09, 15:56
gadgeteer gadgeteer is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Onzin? Ik weet het niet, heb mn toestel toch wel verzekerd maar ik heb dit ooit eens gehoord.

Ik had er al bijgezet 'volgens mij' hiermee wil ik alleen aangeven dat je er wel mee moet oppassen als je niet voor extra kosten wilt komen.

De exacte voorwaarden van L&S zullen we toch wel nooit ergens terugvinden
  #51  
Oud 30-07-09, 16:16
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Ik heb vorig jaar ook gebruik gemaakt van L&S, maar heb er nooit een verzekering bij hoeven afsluiten. Ze hebben het er niet eens over gehad.
Laat je niets wijsmaken wat dat betreft, want ze proberen natuurlijk alles om er een verzekering bij te "verkopen"
  #52  
Oud 30-07-09, 16:49
Electriq Electriq is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik hoop over enkele weken (zucht...) in het bezit te zijn van een iphone via de lost&stolen-regeling. Het abonnement wat ik nu heb is relax 400, met een sms-bundel en web 'n walk.
Ik wil graag een i150-abonnement afsluiten, maar heb nog niet gevraagd of dat wel mogelijk is (per maand besteed ik dan minder aan belminuten etc, t-mobile laat je je belbundel normaal gesproken ook niet naar beneden bijstellen) omdat ik eerst graag wil horen of dat andere mensen überhaupt wel gelukt is. Dus, vertel!
  #53  
Oud 30-07-09, 18:37
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Ik zou gewoon T-Mobile even bellen, als ik jou was. Dan weet je t meteen.
  #54  
Oud 30-07-09, 19:46
Phoef Phoef is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 85
Standaard

De reden om nu L&S te gebruiken, omdat er een nieuwe iphone is, geld over 3 jaar zoveel sterker, L&S klink aardig als die ook echt Lost of stolen is
  #55  
Oud 30-07-09, 21:31
Electriq Electriq is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvani Bekijk bericht
Ik zou gewoon T-Mobile even bellen, als ik jou was. Dan weet je t meteen.
Ja dat weet ik wel, maar ik zou het liefst eerst wat verhalen van mensen horen die hier ervaring mee hebben, voordat ik ergens mee wordt afgescheept in de winkel (je weet maar nooit). Mocht het dan gewoon mogelijk zijn, terwijl er in de winkel moeilijk over wordt gedaan, dan heb ik iig iets om mee te counteren.
  #56  
Oud 30-07-09, 21:50
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ik heb ook gebruik gemaakt voor de lost and stolen regeling.

Mijn werd in de shop gevraagd wat voor abbo ik bij mijn lost and stolen abbo wilde hebben, je kan dus kiezen. Wel werd mij verteld dat dit abbo pas in gaat als je lost and stolen abbo in gaat en je huidige abbo af loopt.

Heb je nu bijvoorbeeld een i300 abbo dan zou je dus kunnen kiezen voor een i150 abbo voor je lost and stolen abbo. Of je abbo meteen is om te zetten weet ik niet, downgraden is denk ik niet mogelijk maar weet dit niet zeker.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #57  
Oud 30-07-09, 21:56
Electriq Electriq is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

Helder En kon je je oude nummer daar ook mee behouden?
  #58  
Oud 30-07-09, 22:02
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ja kon ik gewoon behouden, was geen probleem.
  #59  
Oud 31-07-09, 13:12
Ei_genwijs Ei_genwijs is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb mijn iPhone ook verkregen via L&S. Hiervoor had ik een sim-only abbo waarbij ik 12.50 betaalde voor een tegoed van 25.00. Bij mijn iPhone heb ik een i150 abbo genomen, welke ingaat op het moment dat mijn oude contract verloopt. Wel heb ik mijn simonly abbo die dan nog liep gedurende de periode van mijn contract om kunnen zetten naar het nieuwe i150 abbo. Dit is in de T-Mobile shop gedaan en ging vrijwel direct in.
Dit alles met nummerbehoud.
Ik weet niet of ditzelfde mogelijk is wanneer je naar een lager abbo gaat.

Btw. iPhone besteld op 9 jul en 16 jul was ie binnen. Geen klachten hier dus.
  #60  
Oud 01-08-09, 23:04
Gogol Gogol is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 38
Standaard

Ik begrijp niet dat er mensen zijn die het niet erg vinden om 3 jaar en meer aan iets vast willen zitten terwijl ze na een jaar al ontevreden zijn over hun telefoon en daarom het contract via een truc open willen breken. Ben je dan de komende 3 jaar wel tevreden? Ik kan het me niet voorstellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lost and stolen niet meer gratis!!!! onny0808 Odido (T-Mobile) 2 18-10-09 08:05
Lost and Stolen ook bij andere winkel? marcelca Odido (T-Mobile) 2 07-08-09 10:31
Lost & Stolen Tim14ww Archief 3 18-07-09 00:03
lost & stolen procedure niet meer voor iphone? Dokter Doolittle Chat en geruchten 30 08-05-09 15:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:26.