//

iPhone 3Gs 32GB doormiddel van Lost&Stolen

iPhone 3Gs 32GB doormiddel van Lost&Stolen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Bij deze wil ik even een hele goede ervaring met T-mobile vanmiddag met jullie delen. Ik had mijn iPhone 3G 16GB te koop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-06-09, 17:10
fabie1's schermafbeelding
fabie1 fabie1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Almere
Berichten: 117
Talking iPhone 3Gs 32GB doormiddel van Lost&Stolen

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik even een hele goede ervaring met T-mobile vanmiddag met jullie delen. Ik had mijn iPhone 3G 16GB te koop aangeboden in dit forum en op marktplaats. Na 2 dagen was deze verkocht voor 325 euro. Nou dacht ik nu kan ik naar België om de 3Gs te halen.

Nu bedacht ik mij dat het misschien de moeite waard was even langs T-mobile te gaan om te kijken of er iets geregeld kon worden. Na een tijdje gewacht te hebben legde ik dus uit dat ik hem verkocht had en of ik misschien vroegtijdig mijn contract kon verlengen. (Contract was uit juli 2008). De mevrouw bij de winkel zei dat ze dit niet uit zichzelf mogen aanbieden, maar omdat ik vroeg naar vroegtijdig verlengen kon zij mij aanbieden dit i.c.m. Lost&Stolen te doen. Na veel waarschuwingen dat ik dus dan nog 3 jaar die abbonement zou hebben heb ik besloten het te doen.

Een half uur later stond ik met een iPhone 3Gs 32GB buiten voor 200 euro!
Dit abbonement bevalt mij prima en 3 jaar eraan vast zitten was dus geen bezwaar voor mij.

Uiteindelijk heb ik dus nu 125 euro verdient aan mijn iPhone 3G, ik vind het in ieder geval een top dag!

Helemaal tevreden met mijn 3Gs en wat is dat ding snel!!!!
Misschien dus een tip voor mensen in een zelfde situatie als ik.

Groeten,

Fabian

P.S. dit was bij de T-shop in Almere!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-09, 17:28
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Lost and Stolen bestaat al jaren bij T-Mobile, en is normaal gesproken bij iedere shop en via klantenservice te gebruiken. Ik heb het zelf ook gedaan via de T-Mobile shop hier in Haarlem. Ze zullen het inderdaad in de meeste geval niet zelf aanbieden, maar als je er naar vraagt is het mogelijk.

Mooie regeling van T-Mobile. Mocht je niet aan +/- 3 jaar vast willen zitten....tja, dan houd het op. Ik had er ook geen problemen mee, kan volgend jaar wel weer via het abbo van mijn vrouw aan de dan nieuwe iPhone komen.

Veel plezier met je nieuwe 3GS, mooi speeltje
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 27-06-09 om 17:30.
  #3  
Oud 27-06-09, 17:56
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Hoezo zou je dat willen!! 3 jaar met hetzelfde mobieltje rondlopen.... over 3 jaar zijn er al 2 andere soorten iphones! en dan is die 3GS al 'oud' netzo als 2 jaar later met de 2g. Zie je je al rondlopen met een 2g volgendjaar? Nou ik niet misschien is het nu nog wel mooi maar je kon beter een jaar wachten en dan je contract verlengen met een nieuwere soort iphone die er dan is.
Edit: je kon ook een Iphone uit belgië halen en die met een vodafoon abo doen. is een stuk goedkoper en je zit er maar 2 jaar aanvast! en stukken goedkoper meer dan 360 euro goedkoper intotaal

Laatst gewijzigd door PeterTe; 27-06-09 om 18:00.
  #4  
Oud 27-06-09, 18:14
fabie1's schermafbeelding
fabie1 fabie1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Almere
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterTe Bekijk bericht
Hoezo zou je dat willen!! 3 jaar met hetzelfde mobieltje rondlopen.... over 3 jaar zijn er al 2 andere soorten iphones! en dan is die 3GS al 'oud' netzo als 2 jaar later met de 2g. Zie je je al rondlopen met een 2g volgendjaar? Nou ik niet misschien is het nu nog wel mooi maar je kon beter een jaar wachten en dan je contract verlengen met een nieuwere soort iphone die er dan is.
Edit: je kon ook een Iphone uit belgië halen en die met een vodafoon abo doen. is een stuk goedkoper en je zit er maar 2 jaar aanvast! en stukken goedkoper meer dan 360 euro goedkoper intotaal
Hier was ik mij ook goed van bewust, ik ben erg tevreden over T-mobile (ik geloof in tegenstelling tot anderen) qua service en alles. Ik ben dus erg tevreden met dit abbonement en vind het helemaal niet erg om voor deze prijs nog 3 jaar lang een mooi abbo te hebben incl. onbeperkt internet. Ook visual voicemail bevalt mij goed, noem maar op. Genoeg redenen voor mij om dit abbonement te houden. Hierbij realiseerde ik mij dus dat ik 3 jaar aan dit abbo vast zit, niet aan de telefoon. Wanneer ik volgend jaar de nieuwe iPhone zou willen, dan verkoop ik deze op tijd en doe ik dan wel een dagje België aan!

Ik ben er in ieder geval erg tevreden mee, en ik begrijp dus ook jou redenen, maar na overweging heb ik toch hiervoor gekozen!
  #5  
Oud 27-06-09, 18:19
maarten22 maarten22 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 90
Standaard

Hoe zit het met verhuizen naar het Buitenland. Moet je dan de telefoon inleveren en kan je dan je abbo opzeggen?
  #6  
Oud 27-06-09, 18:21
fabie1's schermafbeelding
fabie1 fabie1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Almere
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarten22 Bekijk bericht
Hoe zit het met verhuizen naar het Buitenland. Moet je dan de telefoon inleveren en kan je dan je abbo opzeggen?
Volgens mij hoef je dan niet je telefoon in te leveren, maar ik weet ook niet hoe dit gaat. In ieder geval heeft T-mobile een tijdje geleden een tariefswijziging doorgevoerd, hierbij zijn de kosten voor Afrika omhoog gegaan. Daarnaar toe bellen is dus duurder geworden dan in je contract stond toen je hem tekende, dit geeft het recht om per direct op te zeggen. Zo zou het in ieder geval mogelijk zijn, en hierbij hoef je niet je telefoon in te leveren!
  #7  
Oud 27-06-09, 18:24
maarten22 maarten22 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 90
Standaard

Dan moet je wel je telefoon inleveren. En volgens mij kom je op een lijst waardoor je geen abonnement meer kan afsluiten bij T-mobile
  #8  
Oud 27-06-09, 18:24
fabie1's schermafbeelding
fabie1 fabie1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Almere
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarten22 Bekijk bericht
Dan moet je wel je telefoon inleveren. En volgens mij kom je op een lijst waardoor je geen abonnement meer kan afsluiten bij T-mobile
Ik dacht toch echt ervaringen gelezen te hebben waarbij je je telefoon niet hoeft in te leveren, en dat van die lijst klopt misschien wel, maar maakt dat uit als je naar het buitenland verhuist?!
  #9  
Oud 27-06-09, 18:25
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik zelf zou, als ik al een 3G had, inderdaad ook nog een jaar wachten want als je elk jaar een nieuwe iPhone koopt wordt het toch een duur grapje. Toch leuk voor je
  #10  
Oud 27-06-09, 18:25
maarten22 maarten22 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 90
Standaard

Zit je straks 20 jaar aan een abbo van t-mobile vast
  #11  
Oud 27-06-09, 18:27
fabie1's schermafbeelding
fabie1 fabie1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Almere
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarten22 Bekijk bericht
Zit je straks 20 jaar aan een abbo van t-mobile vast
Haha, nee zo ver gaat het niet, zou ook niet kunnen trouwens... lost&stolen is eenmalig, ik kan het nu niet weer doen!
  #12  
Oud 27-06-09, 19:21
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb mijn abo sinds maart dit jaar. Zou ik ook lost & stolen kunnen doen?
  #13  
Oud 27-06-09, 19:27
pauls pauls is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 Bekijk bericht
Ik heb mijn abo sinds maart dit jaar. Zou ik ook lost & stolen kunnen doen?
Ja, dan zit je nog 3 jaar en 9 maanden vast aan een abo van t-mobile... is dat echt wat je wilt?
  #14  
Oud 27-06-09, 20:15
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ben ook tevreden over het abo. Maar ga der nog wel over nadenken
  #15  
Oud 27-06-09, 21:09
chiel80 chiel80 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb op dit moment een htc p3000 en mijn contract loopt nog tot en met januari 2010. Ik zou in principe dus kunnen verlengen vanaf september. Nu kan dat middels lost en stolen eventueel nu al zodat ik volgende week met een uberhippe iphone rondloop , weet iemand of ik mijn huidige abbonnement dan nu al kan omzetten naar iphone abbo met 3g? Ik heb nu een 400 min abbonnement. Anders heb ik dus nog een half jaar geen internet op de iphone en dat zou zonde zijn

Laatst gewijzigd door chiel80; 27-06-09 om 21:14.
  #16  
Oud 28-06-09, 00:00
fabie1's schermafbeelding
fabie1 fabie1 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Almere
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chiel80 Bekijk bericht
Ik heb op dit moment een htc p3000 en mijn contract loopt nog tot en met januari 2010. Ik zou in principe dus kunnen verlengen vanaf september. Nu kan dat middels lost en stolen eventueel nu al zodat ik volgende week met een uberhippe iphone rondloop , weet iemand of ik mijn huidige abbonnement dan nu al kan omzetten naar iphone abbo met 3g? Ik heb nu een 400 min abbonnement. Anders heb ik dus nog een half jaar geen internet op de iphone en dat zou zonde zijn
Mijn nieuwe abbo gaat ook pas juli 2010 in, dus ik denk dat je dan nog tot september zonder internet zit!
  #17  
Oud 28-06-09, 10:50
chiel80 chiel80 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

September vindt ik te overzien als het maar niet zo is dat ik tot januari zonder internet zit. Kan natuurlijk altijd overwegen om dan maar een WnW abbonnement erbij te nemen voor de resterende contractsperiode die ik nog heb met mij P3300
  #18  
Oud 28-06-09, 13:24
janguit janguit is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 13
Standaard

lost en stolen is zeker niet mogelijk als je een simonly abonnement heb bij t-mobile?
  #19  
Oud 28-06-09, 13:26
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janguit Bekijk bericht
lost en stolen is zeker niet mogelijk als je een simonly abonnement heb bij t-mobile?
Dat is ook mogelijk! L&S kan je op alle abbo's uitvoeren.
  #20  
Oud 28-06-09, 13:30
janguit janguit is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 13
Standaard

okee! en dat kost verder geen extra geld? behalve dat je abo wat langer duurt?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lost and stolen niet meer gratis!!!! onny0808 Odido (T-Mobile) 2 18-10-09 08:05
Lost and Stolen ook bij andere winkel? marcelca Odido (T-Mobile) 2 07-08-09 10:31
Lost & Stolen Tim14ww Archief 3 18-07-09 00:03
lost & stolen procedure niet meer voor iphone? Dokter Doolittle Chat en geruchten 30 08-05-09 15:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:20.