iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Van i-150 naar Flex 30 en niet meer terug? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/38011-i-150-naar-flex-30-niet-meer-terug.html)

basdv 28-06-09 15:59

Van i-150 naar Flex 30 en niet meer terug?
 
Ik heb vorige maand mijn i150 abonnement tijdelijk omgezet naar een Flex 30 abonnement, omdat ik naar het buitenland ging. Nu wil ik uiteraard weer terug naar de i-150, zodat ik weer lekker kan internetten. Maar wat blijkt, dit kan niet meer. Je mag alleen je abonnement omhoog zetten:confused:

Mij lijkt het dat je origineel een contract hebt afgesloten op i150 (29,95) en dat je dus altijd terug kan naar dit tariefplan, hoe hoog je ook (tijdelijk) gaat. Volgens T-mobile staat dit in de algemene voorwaarden, maar ik kon zo gauw niets vinden over wijzigen van een abonnement. Het ergste is nog dat het maar om 5 cent gaat...

Iemand hier ervaring mee of een tip? Ik wil echt graag weer naar het i150 abonnement, dat bevalt me voor in Nederland gewoon veel beter.

libia 28-06-09 16:13

het is standaard dat je inderdaad wel omhoog en niet omlaag kan helaas. Je kunt wel proberen te blijven zeuren natuurlijk ;)

basdv 28-06-09 16:18

Je hebt wel gelijk, zou ik oorspronkelijk een Flex 30 contract hebben afgesloten was het anders geweest, maar mijn contract is afgesloten als een i-150, dan moet je toch terug kunnen?

NLHVV 28-06-09 19:06

in de voorwaarden staat dat alleen upgraden mogelijk is.

van een Flex 30 naar een i-150 abonnement gaan is in de ogen van T-mobile downgraden, dus dit is niet mogelijk.

Volgende keer maar de voorwaarden van T-mobile beter doorlezen ;)

Daarnaast is het niet mogelijk een i-150 abonnement aan te sluiten zonder aankoop van iPhone, eenmaal overgestapt is geen weg terug naar een iPhone abonnement (ook geen i-300)

Maite 28-06-09 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NLHVV (Bericht 313339)
Daarnaast is het niet mogelijk een i-150 abonnement aan te sluiten zonder aankoop van iPhone, eenmaal overgestapt is geen weg terug naar een iPhone abonnement (ook geen i-300)

vreemd, want er staat op de website toch wat anders:

Citaat:

T-Mobile biedt je altijd de mogelijkheid om naar een hoger of ander soort abonnement over te stappen. Heb je bijvoorbeeld T-Mobile Relax, maar wil je liever T-Mobile Flex, dan kun je hieronder je abonnement wijzigen.
Aan het overstappen zijn een aantal regels verbonden. De belangrijkste regels hebben wij voor je op een rij gezet. Voor meer informatie bel je met de T-Mobile Klantenservice, via 0800 - 7111 (gratis).
Volgens hun eigen zeggen bieden hun altijd de mogelijkheid om naar een hoger of ander soort abonnement over te stappen, dus van Flex 30 naar i300 moet gewoon mogelijk zijn.

Ook al staat er in de voorwaarden dat je alleen naar een hoger abonnement kunt overstappen, op hun eigen forum zegt een moderator op de vraag of men kan overstappen van MyFaces30 naar Flex 30 zelfs dit:

Citaat:

Omdat je maandbedrag bij deze wijziging gelijk blijft, kun je inderdaad overstappen. Je kunt dit zelf eventueel regelen via My T-Mobile.
Als zij dan wegen 5 cent moeilijk gaan doen is wel heel vreemd

msunique 28-06-09 20:35

zeg dan of je weer je I-150 weer terug mag en dat je gewoon je Flex 30 bedrag wilt betale:P miss kunnen ze dan iets voor je regelen...
het gaat niet om 5 cent voor hun maar om het principe... als jij mag ''downgrade'' wilt straks iedereen dat kunnen en dan kan het wel om meer geld gaan

Maite 28-06-09 21:00

Ik weet wel dat ze tot nu toe niet moeilijk deden als het om een klein verschil ging, zo kon ik zonder problemen van mijn Flex 20 overstappen naar een Relax 150, wat 50 cent goedkoper was, maar blijkbaar hebben ze hun regels aangescherpt.

NLHVV 28-06-09 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maite (Bericht 313401)
vreemd, want er staat op de website toch wat anders:

Volgens hun eigen zeggen bieden hun altijd de mogelijkheid om naar een hoger of ander soort abonnement over te stappen, dus van Flex 30 naar i300 moet gewoon mogelijk zijn.

nogmaals:
Een iPhone abonnement is een speciaal soort, die is niet los verkrijgbaar. Alleen in combinatie met een iPhone, en tenzij je een nieuwe iPhone koopt kan je dus niet meer terug naar een i-xxx abonnement

joblamie 28-06-09 23:52

Schriftelijk, aangetekend, t.a.v. Directie (naam ff googlen). Dan komt het wel goed.

ℜuben 29-06-09 00:32

Die iPhone abonnementen zijn inderdaad een verhaal apart. Ik heb mijn iPhone via T-Mobile gekregen (nou ja, gekocht voor 1 euro) toen ik mijn bestaande Relax abonnement verlengde. Wilde onlangs overstappen naar het toch duurdere iPhone-abonnement, maar dat ging niet. Kon alleen kiezen uit duurdere Relax of Flex abonnementen, ondanks dat ik een T-Mobile iPhone heb.

basdv 05-07-09 22:58

Even een kleine update; woensdag wordt mijn abonnement terug gezet naar de i-150. Ik heb netjes gemaild en alles uitgelegd, en uit coulance zetten ze me nu terug :)

Verschijning 16-06-10 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door basdv (Bericht 318900)
Even een kleine update; woensdag wordt mijn abonnement terug gezet naar de i-150. Ik heb netjes gemaild en alles uitgelegd, en uit coulance zetten ze me nu terug :)

Kan je mij het juiste mail adres doorgeven svp?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:53.