//

Visual Voicemail werkt niet bij t-mobile

Visual Voicemail werkt niet bij t-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Tja, 't is dat T-mobile de iPhone heeft, anders zou ik er zo ver mogelijk vandaan blijven. Ben er al sinds 2006 bij, en als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-07-09, 20:48
friesbertie friesbertie is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 67
Standaard

Tja, 't is dat T-mobile de iPhone heeft, anders zou ik er zo ver mogelijk vandaan blijven. Ben er al sinds 2006 bij, en als er niks aan de hand is heb je een redelijke provider, maar zodra er iets misloopt, (een fout van hun kant) merk je wat een waardeloos bedrijf het is. Onbeschofte behandeling via klantenservice, als je al, na weken dezelfde klacht ingediend te hebben eindelijk eens antwoord krijgt, niet luisteren naar je argumenten, je onderbreken en eindeloos hetzelfde riedeltje afdraaien en als je uiteindelijk wanhopig probeert een leidinggevende aan de lijn te krijgen wordt dat botweg geweigerd. Ze belazeren je gewoon en doen vervolgens of er niets meer aan te doen is. Wat een stel sukkels, een beetje meegaand gedrag levert ze duizend keer meer goodwill op dan de paar armzalige centen die ze proberen te verdienen doorafspraken niet na te komen. Grenzeloos kortzichtig, ik raad inmiddels iedereen aan niet met T-mobile in zee te gaan.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-07-09, 20:52
josh_b josh_b is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

Ja helaas is t-mobile de enige met de iPhone zoals je al zei. Hiervoor had ik Hi, ben daar veel meer over te spreken dan dit zooitje. Ik ben net 2 weken bij t-mobile en ik zie nu alweer dat het allemaal mis loopt.
  #23  
Oud 14-07-09, 22:23
friesbertie friesbertie is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 67
Standaard

Tja, T-mobile, ik zit er helaas ook bij (sinds 2006), en nu nog steeds vanwege de iPhone. Wat een waardeloos bedrijf. Ze belazeren de boel, houden zich niet aan gemaakte afspraken, reageren pas nadat je eindeloos opnieuw dezelfde klacht-mail hebt gestuurd, zijn onbeschoft, als je nadat ze alsmaar hetzelfde riedeltje hebben afgedraaid dan wanhopig vraagt om een leidinggevende wordt dat botweg geweigerd, nooit eerder een bedrijf meegemaakt wat zo klantonvriendelijk is, en zo kortzichtig: door zich niet aan een afspraak te houden verdienen ze een paar armzalige centen aan je, niet beseffend dat ze enorm veel goodwill verspelen. Wat een stelletje sukkels.
  #24  
Oud 15-07-09, 14:41
Suuz Suuz is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 6
Standaard

Moet je perse een i-150/i-300/i-500 abb. hebben voor visual voicemail?

Na de laatste update doet mijn visual voicemail het niet meer, maar dit loopt ook samen met verandering van abb. Heb nu gewoon relax 300 wel met de iphone. Nu weet ik niet of het aan het abb. ligt of aan de update. Ik kan nu trouwens helemaal niet meer in voicemail. Als ik de knop voicemail gebruik gaat ie direct bellen, moet ik mijn mobiele nummer invoeren en dan herkent ie het nummer niet...vaag
  #25  
Oud 15-07-09, 14:44
josh_b josh_b is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

je moet een i abonnement hebben voor visual voicemail
  #26  
Oud 15-07-09, 14:56
Suuz Suuz is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 6
Standaard

Oh oke, dat is dan het eerste nadeel dat ik tegenkom sinds ik geen i-abb meer heb maar gewoon relax 300. Verder is in mijn ogen alles hetzelfde.
  #27  
Oud 15-07-09, 15:27
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door josh_b Bekijk bericht
Och het is op dit moment een ramp bij t-mobile, neem bijvoorbeeld de belstatus. Zou op 8 juli verbeterd zijn, dit hebben ze sneeky op de website in 9 juli. Toen deed my t-mobile het weer. Maar de belstatus natuurlijk niet. Er stond boven dat hij op 14 juli (=vandaag) het weer zou doen. En zoals je misschien al kan raden hij doet het nog steeds niet. Nu staat er weer 20 juli.
Onddanks dat je helemaal gelijk hebt dat het een puinhoop is weer bij T-Mobile kan je de belstatus wel bekijken (tenminste, bij mij werkt het )

Log in bij je my t-mobile via een pc ( mob werkt idd niet!!! )
ga daarna naar je factuurstatus of betaalstatus...daarna rechtsonder staat een kopje..direct doen, klik daar je belstatus aan en je krijgt hem te zien...tenminste..bij mij wel..vandaag nog geupdate zelfs..
  #28  
Oud 16-07-09, 17:41
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suuz Bekijk bericht
Oh oke, dat is dan het eerste nadeel dat ik tegenkom sinds ik geen i-abb meer heb maar gewoon relax 300. Verder is in mijn ogen alles hetzelfde.

je zal waarschijnlijk ook geen 3G internet hebben lijkt me..
  #29  
Oud 24-07-09, 17:40
Nanutalk Nanutalk is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Hi allen,

Heb een spiksplinternieuwe 3GS van Tmobile
Visual voicemail wizzard gevolgd, maar als iemand in mijn voicemail kwam
kreeg je een melding toets het abbonee nummer in.......

Tmobile klantenservice gebeld
Aardige mevrouw gesproken dat wel, maar kennis.....ho maar , 4 keer in de wacht gezet en het eerste wat ze zeggen is "zeker tethering aangezet" ??
ik zou worden terug gebeld om het probleem op te lossen....not

Ik dacht ineens op de site van Tmobile in mijn tmobile kan ik voicemail aan enof uitzetten dus...

VM Uitgezet, Iphone helemaal power off en weer aan...
VM aangezet op de site , weer iphone uit en ingeschakeld....

En..... Het werkt!!


dat ze dat niet even doorgeven bij klantenservice........ :-(
  #30  
Oud 27-07-09, 15:45
iKremers iKremers is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6
Standaard

Goede tip Ik had exact hetzelfde probleem en jouw oplossing geprobeerd: nu werkt het
  #31  
Oud 07-08-09, 13:58
diedbase diedbase is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nanutalk Bekijk bericht
Hi allen,

Heb een spiksplinternieuwe 3GS van Tmobile
Visual voicemail wizzard gevolgd, maar als iemand in mijn voicemail kwam
kreeg je een melding toets het abbonee nummer in.......

Tmobile klantenservice gebeld
Aardige mevrouw gesproken dat wel, maar kennis.....ho maar , 4 keer in de wacht gezet en het eerste wat ze zeggen is "zeker tethering aangezet" ??
ik zou worden terug gebeld om het probleem op te lossen....not

Ik dacht ineens op de site van Tmobile in mijn tmobile kan ik voicemail aan enof uitzetten dus...

VM Uitgezet, Iphone helemaal power off en weer aan...
VM aangezet op de site , weer iphone uit en ingeschakeld....

En..... Het werkt!!


dat ze dat niet even doorgeven bij klantenservice........ :-(
Had precies hetzelfde, relax abo verlengd naar i-500, waardoor ik 3g internet en visual voicemail had, maar mensen konden mijn voicemail niet inspreken. Toen bovenstaande tips opgevolgd en het werkt meteen! Heel goed !
  #32  
Oud 10-08-09, 01:22
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Ik had het wel bekende tethering probleem, waardoor m'n voicemail het niet deed. Is er iets om te kunnen tetheren en visual voicemail te gebruiken?
  #33  
Oud 12-08-09, 21:06
Yongone Yongone is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Texel
Berichten: 14
Standaard

Beste mensen,

Ook bij mij geen visual voicemail, werkte eerst prima. kreeg een nieuwe duosimkaart en vervolgens geen visual voicemail meer ?? Weet iemand raad...
  #34  
Oud 12-08-09, 22:33
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Werkt bij mij ook niet meer sinds vandaag. Heb vandaag wel mijn iPhone legaal laten unlocken door T-Mobile. Nadat dat gelukt was geen visual Voicemail meer.
  #35  
Oud 13-08-09, 09:13
Rembrandt Rembrandt is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch Bekijk bericht
Werkt bij mij ook niet meer sinds vandaag. Heb vandaag wel mijn iPhone legaal laten unlocken door T-Mobile. Nadat dat gelukt was geen visual Voicemail meer.
Bij mij exact hetzelfde. Ook gisteren legale unlock gedaan en het werkt niet meer.

Iemand al een oplossing?
  #36  
Oud 17-08-09, 12:13
Rembrandt Rembrandt is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Tja, ben maar eens aan een oplossing begonnen:
- Netwerkinstellingen gereset: niets geholpen
- iPhone gereset, met terugzetten backup: niets geholpen
- iPhone gereset, als nieuwe iPhone: niets geholpen
- Voicemail uitgezet/aangezet via My T-Mobile: niets geholpen

Dan maar de Klantenservice bellen.
Eerste gesprek (van 25 minuten) heeft niets opgeleverd.
Eerste reactie: "als u unlocked vervalt visual voicemail"
Pardon?!??!
Visual Voicemail zit in het i150-abonnement, dus dat lijkt me stug.

"Oh, eh, dan ga ik het nog even navragen....."
Na vele pogingen (opnieuw instellen (waar dan?), flightmode aan- en uit-zetten, en nog meer vage pogingen) werd mij aangegeven dat ik beter vanmiddag kan terugbellen, omdat dan de iPhone expert er weer is.
Ondertussen belt de iPhone meteen 1233 als ik op het icoontje klik, en dat kost me dus geld.

Vanmiddag dus nog maar een poging.
  #37  
Oud 17-08-09, 14:05
Yongone Yongone is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Texel
Berichten: 14
Standaard

Inderdaad, klantenservise is zeker vriendelijk en behulpzaam echter khow how is kilometers ver te zoeken. Je wordt gek van die idiote oplossingen. Heb mijn toestel inmiddels al 10 keer aan en uitgezet... gereset etc.

Probleem blijft bestaan. De I van Iphone staat toch niet voor irritatie ???
  #38  
Oud 17-08-09, 15:29
robfd robfd is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Angry Al twee weken geen voicemail

Tja...

Het schijnt echt niet meer goed te komen bij T-mobile. Ik zit nu al twee weken zonder voicemail en de mensen van de helpdesk doen al niet eens meer moeite om te verbergen dat er (quote: ) grote aantallen mensen zonder voicemail zitten.

Tja...

Ze kunnen geen uitsluitsel geven over wanneer het wellicht weer in orde zal komen. Gewone voicemail werkt ondertussen ook niet meer. Ik moet mijn 06 nummer invoeren na bellen met voicemail en krijg vervolgens te horen dat mijn nummer niet bestaat.

Tja...
  #39  
Oud 18-08-09, 00:16
Rembrandt Rembrandt is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Er is een case aangemaakt voor de technische dienst.
M.a.w. ik wordt het bos ingestuurd (gezien de reacties die ik hier, maar ook op het T-Mobile-forum lees).

Ik ga in elk geval mijn factuur in de gaten houden, want ik ben niet van plan te betalen voor de tijd dat ik de voicemail moet bellen, nu mijn visual voicemail het niet meer doet.

O ja, lijkt me duidelijk dat ook vanmiddag de "iPhone-expert" ver te zoeken was op de Klanten"service".
  #40  
Oud 18-08-09, 15:10
Zpuit Zpuit is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nanutalk Bekijk bericht
Hi allen,

Heb een spiksplinternieuwe 3GS van Tmobile
Visual voicemail wizzard gevolgd, maar als iemand in mijn voicemail kwam
kreeg je een melding toets het abbonee nummer in.......

Tmobile klantenservice gebeld
Aardige mevrouw gesproken dat wel, maar kennis.....ho maar , 4 keer in de wacht gezet en het eerste wat ze zeggen is "zeker tethering aangezet" ??
ik zou worden terug gebeld om het probleem op te lossen....not

Ik dacht ineens op de site van Tmobile in mijn tmobile kan ik voicemail aan enof uitzetten dus...

VM Uitgezet, Iphone helemaal power off en weer aan...
VM aangezet op de site , weer iphone uit en ingeschakeld....

En..... Het werkt!!


dat ze dat niet even doorgeven bij klantenservice........ :-(
Wel even wachten tot je een smsje ter bevestiging van de wijziging krijgt voordat je je iPhone herstart. Verder prima tip, werkte ook voor mij.
Reageren

Labels
visual voicemail



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Visual voicemail werkt niet meer cybren Odido (T-Mobile) 1 06-03-11 18:40
iPhone 3g Visual Voicemail werkt niet Laurensk iPhone algemeen 8 23-08-10 13:01
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 21:36
Visual Voicemail werkt niet meer daaf85 Archief 2 19-08-08 00:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:09.