iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Visual Voicemail werkt niet bij t-mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/38298-visual-voicemail-werkt-niet-t-mobile.html)

josh_b 30-06-09 01:16

Visual Voicemail werkt niet bij t-mobile
 
Hallo,

Ik heb sinds vrijdag mijn iPhone 3GS, alleen nu wilt Visual Voicemail maar niet werken. Op de eerste dag heb ik ooit een berichtje binnen gekregen, maar dit werkt nu ook al niet meer. Ook kan ik geen welkomstboodschap opnemen. Zijn er meer mensen met dit probleem?

nutty75 30-06-09 09:43

Ik heb eigenlijk geen probleem met mijn visual voicemail. Vanaf dat ik de winkel uitliep werkt het. Maar dat wil je niet horen.. ;)
Volgens mij zijn er meer mensen die problemen hebben (gehad) ermee, op het forum zijn een aantal berichten erover al wel voorbij gekomen. Ik zou ff zoeken.
Wat mij bijstaat is dat wanneer het niet werkt je ff bij een Tmobile shop langs moet gaan, of KC bellen. Het kan zijn dat visual voicemail (nog) niet geactiveerd is?

josh_b 30-06-09 09:46

Ja het is net opgelost, was denk ik een fout bij t-mobile. Ze hebben de VoiceMail gerest en nu doet alles het weer :)

pvantees 03-07-09 14:32

Net gebeld met klantenservice. Sinds ik mijn 3G naar 3.0 heb gebracht werkt Visual Voicemail niet meer. Suggestie van T-mobile klantenservice is om de update opnieuw uit te voeren.

josh_b 03-07-09 21:40

Bij mij was het probleem dat ik dat profiel om tethering te gebruiken had geïnstalleerd :P

pvantees 04-07-09 10:52

Inmiddels 3.0 opnieuw erop gezet. Visual voicemail werkt meteen. Gezien de opmerking van @josh_b maar even kijken wat er gaat gebeuren als ik tethering weer aanzet. :-)

josh_b 04-07-09 11:20

Probeer deze config eens, die werkt bij mij prima. Het schijnt dat er in de configs van benm.at ergens een getal -2 staat dat 48 moet zijn.
http://www.blogem.nl/wp-uploads/2009/06/nl_tmob.mobileconfig

pvantees 04-07-09 11:33

Dank voor de tip!

dirkuijt 05-07-09 21:57

...en? heeft het geholpen?
Bij mij niet...

Ik heb ooit op mijn 2G een instelling gedaan zodat het Visual Voicemail icoontje redirecte naar mijn gewone voicemail...

Ik heb op mijn 3Gs nu een backup teruggezet: moet ik Visual Voicemail nu ook opnieuw instellen?
En hoe doe ik dat dan, iemand suggesties?

dirkuijt 10-07-09 14:32

okee, Visual Voicemail werkt bij mij!
Nadat ik T-Mobile had gebeld bleek dat mijn i-150 contract nog niet liep.
Die is geactiveerd, en VV werkt gelijk!

Weet iemand toevallig of je een audio bestand als boodschap kan inlezen?
Of is het een kwestie van iPhone bij de speaker houden?

josh_b 10-07-09 14:33

Gewoon bij de speaker houden :)

friesbertie 14-07-09 13:05

Waar zit die visual voicemail eigenlijk. Heb een 3Gs maar zie nergens een icoontje of iets van visual voicemail. Moet ik iets instellen? heb een T-mob. 150 abbo.

josh_b 14-07-09 13:33

Als je telefoon opent, het laatste tabje in de onderste balk

friesbertie 14-07-09 13:50

visual voicemail
 
Op mijn onderste balk staan 4 icoontjes: telefoon, mail, safari en ipod. Als ik telefoon kies staan er 5: favorieten,recent,contacten,toetsen en voicemail. Ik zie nergens iets van visual voicemail. Of zie ik iets over het hoofd?

josh_b 14-07-09 13:50

voicemail is visual voicemail :P

friesbertie 14-07-09 14:01

Maar wat is er dan anders dan vroeger? Ik zie nergens iets 'visuals'. Ik dacht dat je door je voicemails kon bladeren en dat het echt anders was dan de 'oude' voicemail. Ik zie nu geen verschil met wat ik in mijn vorige (niet T-mob.) 2G had.

josh_b 14-07-09 14:05

http://www.iclarified.com/images/new.../6052/6052.jpg
Als het goed is zie je dit.

nylezis 14-07-09 16:17

Mijn visual voicemail werkt sinds gister opeens niet meer:S hebben meer mensen hier last van?

friesbertie 14-07-09 17:58

Ok, ik ben er achter. Hoewel ik sinds 29 juni een vernieuwd iPhone (i-150) had aangevraagd (dus verlengd/veranderd van Flex 10 naar 1-150) en de verandering van abonnement doorgevoerd zou worden zodra ik mijn iPhone via iTunes aangemeld zou hebben (3 juli), zat ik nog steeds op mijn oude abbo. De prutsers van T-mobile hadden dus nog niks veranderd. Ben benieuwd hoe ze de kosten van dataverkeer etc. gaan doorberekenen. Ervaring met klantenservice tot nu toe kan niet slechter. Enfin, abbo is nu omgezet en visual voicemail werkt.

josh_b 14-07-09 18:04

Och het is op dit moment een ramp bij t-mobile, neem bijvoorbeeld de belstatus. Zou op 8 juli verbeterd zijn, dit hebben ze sneeky op de website in 9 juli. Toen deed my t-mobile het weer. Maar de belstatus natuurlijk niet. Er stond boven dat hij op 14 juli (=vandaag) het weer zou doen. En zoals je misschien al kan raden hij doet het nog steeds niet. Nu staat er weer 20 juli. Ik vind dit echt te gek voor woorden, en ik ben als nieuwe klant niet gediend van dit gelieg en bedrieg. Ook zou ik terug gebeld worden omdat het bereik hier zoals gewoonlijk bij t-mobile niet optimaal is. Natuurlijk ben ik ook niet terug gebeld. Ik ga toch maar eens een klachtenbrief opstellen deze week, dit kan natuurlijk niet. Hopelijk schieten ze bij jou wel op, want het zou natuurlijk een schande zijn als je apart moet gaan betalen. Als ik jou was zou ik even bellen, en om duidelijk uitleg vragen, en het desnoods opnemen zodat ze je geen oor kunnen aannaaien.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:28.