//

Dekking omgeving Hasselt (OV) bij Zwolle

Dekking omgeving Hasselt (OV) bij Zwolle discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen allen, Al een tijdje wil ik een iPhone aanschaffen. Ik heb gewacht tot de 3GS uit was en heb overwogen om deze zonder abbo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-09, 09:57
MikeyMike MikeyMike is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 36
Standaard Dekking omgeving Hasselt (OV) bij Zwolle

Goedemorgen allen,

Al een tijdje wil ik een iPhone aanschaffen. Ik heb gewacht tot de 3GS uit was en heb overwogen om deze zonder abbo te kopen bij 1 van de webshops die ze simvrij aanbieden, zodat ik deze met mijn vodafone abbo kan gebruiken. Echter valt de 3GS zonder abbo wat duur uit.

Nu overweeg ik om toch over te stappen naar T-Mobile. Ik heb veel gezocht naar gebruikers ervaringen van de dekking van T-Mobile rondom Zwolle. Helaas kan ik hier weinig over vinden.

Misschien zijn er forumleden die mij deze persoonlijke ervaringen kunnen vertellen. Uiteraard heb ik op de site van T-Mobile de dekkingskaart bekeken, maar deze kaartjes van de verschillende providers vind ik allerminst betrouwbaar.

Ik hoor graag van jullie.

Gr.
Mike
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-09, 23:07
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Volgens mij wat later reactie maar goed beter nu dan nooit, maar misschien heb je al wel een keuze weten te maken. maar goed hier toch even mijn reactie.

Ik woon bijna in Zwolle en vindt dat T-Mobile nog best wel goed uit de kast komt kwa dekking maar dat is mijn mening hoor, KPN was ook altijd wel goed maar de dekking bij T-Mobile is nog een stukkie beter vindt ik.

Gr.
  #3  
Oud 01-08-09, 00:06
Leon_R Leon_R is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Zwolle en omgeving heb ik eigenlijk overal goed bereik inclusief 3G.
Ik heb wel verhalen gelezen dat mensen op sommige plaatsen slecht bereik hebben maar daar heb ik tot nu nog nooit last gehad....
Eigenlijk alleen in bijv. de achterhoek als je ergens bent waar je in de omgeving alleen maar een koe ziet zegmaar....
  #4  
Oud 03-08-09, 17:41
xandyx xandyx is offline
• iOS 4.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Was afgelopen weekend in Epe (20km van Zwolle vandaan) en had geregeld de melding "geen service". Gewoon helemaal nul ontvangst.

Vrienden met KPN hadden vollebak. Dus ben niet zo te spreken over t-mobile in dat gebied
  #5  
Oud 03-08-09, 17:48
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ow woon in Epe en ik heb altijd volle bak. Raar trouwens KPN had ik soms volle bak maar 90% niet. Raar trouwens dat jij vaak geen service had en je vrienden wel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke case bij gebruik in ruige omgeving remcob iPhone accessoires en onderdelen 4 24-12-09 16:57
verschillende dekking bij andere simkaart Jean72 Odido (T-Mobile) 2 04-10-09 18:38
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp Roerbakei Odido (T-Mobile) 0 02-05-09 19:34
iPhone: hulp bij jailbreak omgeving haarlem juliens666 Jailbreak 0 06-02-09 20:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:04.