iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Nieuw nummer aanvragen T-Mobile? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/38396-nieuw-nummer-aanvragen-t-mobile.html)

Orpheo 30-06-09 23:02

Nieuw nummer aanvragen T-Mobile?
 
Tmobile heeft me eigenlijk een heel handig fijn en systematisch nummer gegeven toen ik het contract afsloot, maar ik word nu, sinds ik het nummer heb, dag en dagelijks gebeld door mensen die ik totaaaaal niet ken! uit Turkije ook, overigens, en ook uit Amsterdam-Osdorp...

Alles leuk en aardig, maar ik wil hier vanaf. Kan T-Mobile mij een ander nummer geven als dit gekloot aanhoudt?

alvani 30-06-09 23:17

Ik zou gewoon even de klantenservice van T-Mobile bellen en je probleem voorleggen. Een nieuw nummer is altijd mogelijk, maar dat is niet gratis. Misschien als je het probleem voorlegt dat ze het kosteloos doen.

joeblack2k 01-07-09 02:20

ben ik de enige die onwijs benieuwt is naar het nummer?

tommot 01-07-09 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo (Bericht 315621)
Tmobile heeft me eigenlijk een heel handig fijn en systematisch nummer gegeven toen ik het contract afsloot, maar ik word nu, sinds ik het nummer heb, dag en dagelijks gebeld door mensen die ik totaaaaal niet ken! uit Turkije ook, overigens, en ook uit Amsterdam-Osdorp...

Alles leuk en aardig, maar ik wil hier vanaf. Kan T-Mobile mij een ander nummer geven als dit gekloot aanhoudt?

Shit voor je man!
Ik heb dat ook wel eens gehad, leek m'n nummer op die van een h*er... werd ik elke keer gebeld of ik vanavond al bezet was en of ik tijd had enzo. Bleek dat je de twee laatste nummers om moest draaien om bij mijn nummer uit te komen. Al die hitsige mannetjes tikten dat nummer dus verkeerd... :rolleyes: Om schijtziek van te worden! Heb toen ook een nieuw nummer genomen. Had toen prepay dus gewoon een andere simkaart gekocht.

S@mmy 02-07-09 08:58

Als je vanwege overlast een nieuw nummer wil, kan je dit bij T-Mobile kostenloos regelen. Even met de klantenservice bellen, en binnen een half uur heb je een nieuw nummer.

Heb ik vorige week namelijk ook helaas moeten doen...

cypher21 02-07-09 09:01

Ik ben blij dat ik dit gezeur niet heb (heb mijn nr al 13 jaar ;) en in de vorm 06 12342345 maar dan anders :))
Ik heb het gezeur wel gehad met een nieuw huistelefoonnummer. Deze werd kosteloos en zeer snel gewijzigd

Gewoon ff bellen met de klantenservice en het probleem voorleggen

Orpheo 02-07-09 09:30

Ik was gisteren bij de t mobile winkel, en ik liet het even zien in de telefoon, en ik kreeg direct een nieuw nummer, kosteloos. mocht 'm zelfs zelf uitkiezen! thumbs up voor de klanten-service.

alvani 02-07-09 13:00

Dat is inderdaad netjes afgehandeld! Nu maar hopen dat je niet weer door "vreemden" gebeld en ge-smst wordt. :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:58.