//

Nieuw nummer aanvragen T-Mobile?

Nieuw nummer aanvragen T-Mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Tmobile heeft me eigenlijk een heel handig fijn en systematisch nummer gegeven toen ik het contract afsloot, maar ik word nu, sinds ik het nummer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-09, 00:02
Orpheo Orpheo is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard Nieuw nummer aanvragen T-Mobile?

Tmobile heeft me eigenlijk een heel handig fijn en systematisch nummer gegeven toen ik het contract afsloot, maar ik word nu, sinds ik het nummer heb, dag en dagelijks gebeld door mensen die ik totaaaaal niet ken! uit Turkije ook, overigens, en ook uit Amsterdam-Osdorp...

Alles leuk en aardig, maar ik wil hier vanaf. Kan T-Mobile mij een ander nummer geven als dit gekloot aanhoudt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-09, 00:17
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Ik zou gewoon even de klantenservice van T-Mobile bellen en je probleem voorleggen. Een nieuw nummer is altijd mogelijk, maar dat is niet gratis. Misschien als je het probleem voorlegt dat ze het kosteloos doen.
  #3  
Oud 01-07-09, 03:20
joeblack2k joeblack2k is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

ben ik de enige die onwijs benieuwt is naar het nummer?
  #4  
Oud 01-07-09, 07:58
tommot tommot is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
Tmobile heeft me eigenlijk een heel handig fijn en systematisch nummer gegeven toen ik het contract afsloot, maar ik word nu, sinds ik het nummer heb, dag en dagelijks gebeld door mensen die ik totaaaaal niet ken! uit Turkije ook, overigens, en ook uit Amsterdam-Osdorp...

Alles leuk en aardig, maar ik wil hier vanaf. Kan T-Mobile mij een ander nummer geven als dit gekloot aanhoudt?
Shit voor je man!
Ik heb dat ook wel eens gehad, leek m'n nummer op die van een h*er... werd ik elke keer gebeld of ik vanavond al bezet was en of ik tijd had enzo. Bleek dat je de twee laatste nummers om moest draaien om bij mijn nummer uit te komen. Al die hitsige mannetjes tikten dat nummer dus verkeerd... Om schijtziek van te worden! Heb toen ook een nieuw nummer genomen. Had toen prepay dus gewoon een andere simkaart gekocht.
  #5  
Oud 02-07-09, 09:58
S@mmy S@mmy is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: IJsselstein
Berichten: 3
Standaard

Als je vanwege overlast een nieuw nummer wil, kan je dit bij T-Mobile kostenloos regelen. Even met de klantenservice bellen, en binnen een half uur heb je een nieuw nummer.

Heb ik vorige week namelijk ook helaas moeten doen...
  #6  
Oud 02-07-09, 10:01
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Ik ben blij dat ik dit gezeur niet heb (heb mijn nr al 13 jaar en in de vorm 06 12342345 maar dan anders )
Ik heb het gezeur wel gehad met een nieuw huistelefoonnummer. Deze werd kosteloos en zeer snel gewijzigd

Gewoon ff bellen met de klantenservice en het probleem voorleggen
  #7  
Oud 02-07-09, 10:30
Orpheo Orpheo is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 26
Standaard

Ik was gisteren bij de t mobile winkel, en ik liet het even zien in de telefoon, en ik kreeg direct een nieuw nummer, kosteloos. mocht 'm zelfs zelf uitkiezen! thumbs up voor de klanten-service.
  #8  
Oud 02-07-09, 14:00
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Dat is inderdaad netjes afgehandeld! Nu maar hopen dat je niet weer door "vreemden" gebeld en ge-smst wordt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toestemmingsformulier traceren op IMEI nummer T-mobile jellerrr Odido (T-Mobile) 35 23-10-11 22:49
Synchronisatie met nieuw serial nummer N@nce Archief 3 03-01-10 23:51
T-mobile tijdelijk nummer vragen solar Odido (T-Mobile) 1 17-08-09 21:54
nieuw nummer koppelen aan nieuw contact boboi iPhone algemeen 4 16-05-08 13:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.