//

stocks in de T-mobile winkels

stocks in de T-mobile winkels discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand wanneer de winkels van T-mobile weer bevooraad worden. Ik heb mijne dinsdag gereserveerd op het beursplein in Rotterdam en had de hoop dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-07-09, 11:19
mike mike is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 20
Standaard stocks in de T-mobile winkels

Weet iemand wanneer de winkels van T-mobile weer bevooraad worden. Ik heb mijne dinsdag gereserveerd op het beursplein in Rotterdam en had de hoop dat hij er zolangzamerhand wel zou zijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-09, 22:41
Reservoirdogs Reservoirdogs is offline
 
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mike Bekijk bericht
Weet iemand wanneer de winkels van T-mobile weer bevooraad worden. Ik heb mijne dinsdag gereserveerd op het beursplein in Rotterdam en had de hoop dat hij er zolangzamerhand wel zou zijn
pff vriend, heb een beetje geduld man. Duurt minimaal 2 weken, maximaal 6 weken. Dat weet je als je deze week pas bent overgegaan op aanschaf. Ik heb de iPhone ook dinsdag besteld in Utrecht.
  #3  
Oud 03-07-09, 22:53
dries6951 dries6951 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Red face T-Mobile stock

Gisteren binnengestapt bij T-mobile Arnhem om iPhone 3GS 32Gb te kopen. Ik kon me inschrijven en aansluiten achteraan de reserveringslijst.
Ik heb bedankt voor de twijfelachtige eer en ben 100 meter verderop bij Phoneshop binnengestapt. Gewoon in voorraad en dus meteen gekocht met T-Mobile abo.
Hoezo 2 tot 4 weken wachten en reserveren ?
  #4  
Oud 04-07-09, 00:14
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Waarom perse bij een tmobile shop? volgens mij gaat juist iedereen daar naartoe en heb je bijvoorbeeld bij een phonehouse veel meer kans. Heb ik de mijne vorige week zondag ook gehaald. Kon zelfs kiezen welke ik wilde, genoeg op voorraad terwijl de tmobile shop uitverkocht was.
  #5  
Oud 04-07-09, 00:49
Reservoirdogs Reservoirdogs is offline
 
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 13
Standaard

Het is best wel eens gezond gewoon geduld te hebben. De hufterigheid waarmee mensen 'versneld' hun waren willen hebben. Ik word er wel eens misselijk van.
  #6  
Oud 05-07-09, 19:54
pebbie pebbie is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoirdogs Bekijk bericht
Het is best wel eens gezond gewoon geduld te hebben. De hufterigheid waarmee mensen 'versneld' hun waren willen hebben. Ik word er wel eens misselijk van.
Vind bovenstaande een beetje een groffe reaktie eerlijk gezegd. Kan me heel goed indenken dat als je een beetje gadgetfreak bent dit de topper is die je eigenlijk gelijk wilt hebben. Je zou het ook hufterigheid van T-Mobile kunnen noemen dat ze maar zo'n lage voorraad hebben, aangezien ze momenteel nog het alleen recht hebben op de abbo's, en overige winkels zwemmen in de voorraad hiervan beetje raar toch eigenlijk?

Is voor mij bijna het zelfde als een nieuw type auto dat uitkomt bij de dealer, waar je dus voor moet reserveren terwijl de concurrrent-dealers er genoeg van op voorraad hebben staan. (uiteraard zal dit voorbeeld nooit voorkomen mag ik hopen)
  #7  
Oud 14-07-09, 20:47
marcus66 marcus66 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Cool

Ik kan mij dus wel verplaatsen in de mensen die snel iets willen hebben omdat ze wat besteld hebben. Vaak gaat zo'n bestelling samen met een contract wat duurder is en wat tmobile wel direct laat ingaan. Je betaald dus aan een contract wat je feitelijk niet kunt gebruiken omdat je huidige telefoon daar niet voor geschikt is, hmmmmm
Moet toch ander werk gaan zoeken nu ik er over nadenk.
  #8  
Oud 14-07-09, 21:06
pebbie pebbie is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcus66 Bekijk bericht
Ik kan mij dus wel verplaatsen in de mensen die snel iets willen hebben omdat ze wat besteld hebben. Vaak gaat zo'n bestelling samen met een contract wat duurder is en wat tmobile wel direct laat ingaan. Je betaald dus aan een contract wat je feitelijk niet kunt gebruiken omdat je huidige telefoon daar niet voor geschikt is, hmmmmm
Moet toch ander werk gaan zoeken nu ik er over nadenk.
Niet helemaal mee eens hoor Marcus, je kunt je nieuwe abbo van provider A 3 maanden later laten ingaan naar provider B. En als je bv nu al een t-mob abbo hebt wat duurder is dan je nwe iPhone abbo dan kan dit abbo direct omgezet worden (hierbij kun je al 4 mnd van te voren verlengen). Voor overige t-Mob klanten die geen internet erbij hebben kunnen tijdelijk een web'nwalk nemen lijkt me. Dus hoezo kun je niks met je contract? Je kunt er sowiezo mee bellen en sms-en , en als je een foon hebt waar je niet mee kunt internetten dan wordt het echt tijd om dat prehistorische ding wat vermoedelijk formaat koelkast heeft in te ruilen .

Andere creatieve oplossing is om bv het iPhone abbo aan te gaan, de iPhone te scoren en proberen je abbo door te verkopen voor bv de helft van het geld dat het jou anders zou kosten. 24 mnd a 29,95 euro = 720 totaal. Stel dat je dit abbo kunt doorverkopen voor 360 euro (dus contract van naam laten veranderen) en 100 euro betaald voor de iPhone, dan heb je deze voor 460 in je bezit. FF een unlockje doen, vodafone abbo supersim nemen van 13,50 p/m waarbij je 200 belminuten hebt e/o 400 sms (combi) en gratis onbeperkt internet. Denk niet dat je goedkoper uit kunt zijn op deze manier. Ik ga er nl van uit dat de simkaart voor iPhone het ook zal doen op iedere willekeurige gsm, dus voor sommige mensen kan het een leuk aanbod zijn, doordat ze een vast aantal bel minuten en sms-jes hebben bij t-Mob incl. web'nwalk.
  #9  
Oud 14-07-09, 21:48
marcus66 marcus66 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Nop je verhaal gaat niet op. Op het moment je weg kunt, dus vrij bent. Wilde namelijk weg bij tmobile vanwege problemen met de dekking in het gebied waar ik werkzaam ben. En de telefoon was alleen om te bellen omdat in mijn auto standaard een laptop aanwezig is mailde ik daarmee. Nu moet ik dat gaan doen met een foon. Op het moment dat je dan je contract afsluit met telefoon gaat het contract met de daarbij behorende kosten gelijk in, maar je kunt niets om dat wat erbij hoort(zo verkopen ze het even voor de duidelijkheid) de telefoon niet direct afgegeven wordt.

Helemaal geen opties die jij noemt in welke zin dan ook. Ben dus bezig met klantenservice om mijn oude tarief te handhaven totdat ik de foon heb of zo mogen ook snel leveren. Verhaal weer rond.

Vandaar dat ik mensen die snel iets willen kan begrijpen er zitten meer mensen met dit verhaal en niet jouw omschreven verhaal. Het andere is voor mij geen optie om meerdere redenen.
  #10  
Oud 15-07-09, 23:10
pebbie pebbie is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 75
Standaard

Ik begrijp je niet helemaal geloof ik maar goed. Je wilt dus alleen een iPhone om te bellen? Dan zou ik deze dus gewoon los scoren.

Verder is het dus echt wel zo dat als je nu een abbo neemt en dat pas later in laat gaan, dan ook de kosten pas gaan lopen op ingangsdatum abbo en je je foon wel direct mee krijgt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stocks applicatie kwijt chris52 Archief 0 31-05-08 19:17
stocks en weather update (fail) mhoutman iPhone algemeen 7 08-05-08 11:45
Nederlandse stocks / aandelen Voeten Jailbreak apps en thema's 5 09-11-07 17:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:22.