iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Geactiveerd nu gelijk internetten? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/38659-geactiveerd-gelijk-internetten.html)

tommot 03-07-09 17:17

Geactiveerd nu gelijk internetten?
 
Goedemiddag,

Eigenlijk zou mijn iphone-abonnement pas 09-07-09 worden geactiveerd, maar ik kon niet wachten. Daarom heb ik zojuist de klantenservice gebeld om te vragen mijn abonnement per direct te activeren. Dit zou maximaal 48 uur duren.
Ik heb nu wel al bereik en kan al smsen. Is mijn internetbundel nu ook automatisch geactiveerd of kan het zo zijn dat dat pas een dag later is?
M.a.w.: als ik nu ga internetten, loop ik dan het risico extra te moeten betalen?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Vriendelijke groet,
Tom

Patipod 03-07-09 17:47

Waarom bel je niet even T-Mobile voor de zekerheid. Als je bereik hebt zoals je zegt dan zou je ook moeten kunnen internetten. Bij T-mobile zit internet altijd inbegrepen bij je iPhone abbo. Gewoon even bellen want anders krijg je achteraf een rekening waar je niet vrolijk van word.

PeterTe 03-07-09 17:49

Als je simkaart geactiveerd(Of abbo) is betekend niet direct dat je abbonement ingaat. Je Sms't en belt nu waarschijnlijk buiten de bundel dus je kunt dat controleren door je te registreren op de tmobile site en je belstatus bekijken!

Guest-20161107182859 03-07-09 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeterTe (Bericht 317638)
..... je te registreren op de tmobile site en je belstatus bekijken!

Dat heeft op dit moment weinig zin. Er is tot 8 juli een onderhoud aan My T-Mobile. Via 1202 krijg je het ook niet te horen en het 'systeem zegt' dat je klantenservice het ook niet voor je kan na checken tot die tijd.

Patipod 04-07-09 10:33

Meestal is het ook nog eens zo dat de aangegeven bedragen in My T-Mobile een indicatie zijn. Zo komt het bij mij wel eens voor dat ik kosten buiten de bundel heb volgens My T-Mobile maar deze op de factuur niet te zien zijn en gewoon binnen de bundel vielen.

tommot 04-07-09 18:21

Gisteren heb ik de klantenservice gebeld en daar zeiden ze dat als ik kon bellen mijn internet ook in is gegaan. Aangezien onbeperkt internet in de bundel inbegrepen zit, krijg ik geen extra kosten.

Bedankt voor de hulp!

Groet,
Tom


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:21.