//

3G weg in zwolle?

3G weg in zwolle? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Iemand anders uit zwolle en omstreken die opeens geen 3G meer heeft, er is hier vlinke onweer geweest met een HELE HARDE knal, zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-09, 20:09
Nickjet Nickjet is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 23
Standaard 3G weg in zwolle?

hallo,

Iemand anders uit zwolle en omstreken die opeens geen 3G meer heeft,
er is hier vlinke onweer geweest met een HELE HARDE knal, zou het mogelijk om inslag ofzoiets kunnen gaan :S?

mvg nick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-09, 21:08
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

Nick; ik heb hier gewoon 3G in mijn display staan, maar het lijkt alsof het lang niet zo snel is als dat ik gewend ben.. Misschien dat het inderdaad te maken heeft met de harde knal vanmiddag..
Mijn bevindingen zijn overigens in zuid met een 3GS..

btw: op twitter is te lezen dat in de aa-landen blikseminslag is geweest in een woning.. Zou die knal kunnen verklaren misschien. Echter heeft het dan niets te maken met een inslag bij een T-mobile installatie..

ps: al wel netwerkinstelling hersteld? En/of je iPhone aan/uit gezet?
  #3  
Oud 03-07-09, 21:15
yoz yoz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 25
Standaard

Ja, die knal vanmiddag hoorde ik ook. Het planfond trilde ervan. Effin, 3G signaal werkt prima hier (nabij NS station)
  #4  
Oud 03-07-09, 23:12
Nickjet Nickjet is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 23
Standaard

Dankjewel voor jullie reacties, heb nog steegs geen 3g dat terwijl het een jaar lang ijzersterk in mijn woning was, heb instellingen inderdaad al geprobeert te herstellen... Mischien ook eens gaan twiterren als dat zoleuk/snel nieuws geeft. helaas ben ik dit weekend weg... Naar een plaatsje dat geen 3g heeft dus weet pas naar dit weekend of het mischien aan mijn (3gs) licht... dankje nogmaals en ik hou het op de hoogte
  #5  
Oud 06-07-09, 21:51
Nickjet Nickjet is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 23
Standaard

hallo,

Ik ben terug van een weekendje weg geweest, terug in zwolle, heb helaas nog steets geen 3G singaal.. Ik heb de netwerk instellingen al opnieuw laten instellen dit zonder sucses. ook heb ik gereset.. Hij blijft nog steets alleen een rondje aangeven.

Ik woon vlak bij het station (hanzeland) en heb eerder nooit problemen gehad met iPhones. Tot deze 3GS... Opeens heb ik met zowat alles problemen lijkt het :S ook verkeerde icoontjes, spraakbesturing die vaag doet, rare stotteringen ect.

Mischien iemand een advies, Mischien een clean Instal?

mvg Nick
  #6  
Oud 07-07-09, 20:30
Ozie Ozie is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Het is heel erg raar in Almelo heb ik heel goeie dekking. Valt nooit weg, Snelle internetverbinding dankzij de 3GS, maar hier in Zwolle bijna geen 3GS... Super balen dus...
  #7  
Oud 09-07-09, 23:07
vaagventje's schermafbeelding
vaagventje vaagventje is offline
• iOS 15.4.1
• iPadOS 15.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: zoetermeer
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozie Bekijk bericht
Het is heel erg raar in Almelo heb ik heel goeie dekking. Valt nooit weg, Snelle internetverbinding dankzij de 3GS, maar hier in Zwolle bijna geen 3GS... Super balen dus...

kom regelmatig bij mijn ouders in zwolle ( dieze oost ) heb daar altijd volledig ontvangst
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gezocht ipad1 regio Zwolle haroldv Archief 1 27-03-11 16:30
Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets Atheos iTunes 2 09-12-09 09:40
Dekking omgeving Hasselt (OV) bij Zwolle MikeyMike Odido (T-Mobile) 4 03-08-09 17:48
Nieuwe iPhone 3GS? 3G ervaringen omg. Zwolle foto-ed Koopinformatie Nederland 1 28-06-09 08:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:19.