Contract voortijdig beeindigen
Een tijdje geleden stuurde ik een klacht naar T-Mobile. Het standaard gedoe, geen bereik, telkens wegvallen van gesprekken, geen 3G waar het wel staat aangegeven op de dekkingskaart. Ik werd na een paar mailtjes teruggebeld en ze boden me 3 maanden 50% korting aan, maar moest ik de situatie accepteren, of het opzeggen van m'n abonnement met inlevering van m'n iPhone. Ik koos voor de opzegging, want wat heb ik nu aan 3 maanden korting als ik nog geen drol aan het hele abonnement heb?
Volgens de medewerker werd het contract opgezegd als de telefoon binnen was. Ik had geen gegevens bij de hand, dus kon niet verder met de procedure. Ik kreeg een nummer en een soort van referentie nummer voor als ik verder zou bellen.
Nu heb ik eigenlijk helemaal geen zin om alles via de telefoon/post te regelen. Ik zie het al gebeuren, ik stuur m'n iPhone op, ze beweren dat ze hem niet binnen hebben en ik betaal lekker door.
Nu vraag ik me af of iemand hier ervaring mee heeft? Is het ook mogelijk om naar de T-Mobile shop te gaan en hem daar direct in te leveren (inclusief ontvangstbevestiging)?
|