iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Contract voortijdig beeindigen (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/38823-contract-voortijdig-beeindigen.html)

Mindfield 06-07-09 09:55

Contract voortijdig beeindigen
 
Een tijdje geleden stuurde ik een klacht naar T-Mobile. Het standaard gedoe, geen bereik, telkens wegvallen van gesprekken, geen 3G waar het wel staat aangegeven op de dekkingskaart. Ik werd na een paar mailtjes teruggebeld en ze boden me 3 maanden 50% korting aan, maar moest ik de situatie accepteren, of het opzeggen van m'n abonnement met inlevering van m'n iPhone. Ik koos voor de opzegging, want wat heb ik nu aan 3 maanden korting als ik nog geen drol aan het hele abonnement heb?

Volgens de medewerker werd het contract opgezegd als de telefoon binnen was. Ik had geen gegevens bij de hand, dus kon niet verder met de procedure. Ik kreeg een nummer en een soort van referentie nummer voor als ik verder zou bellen.

Nu heb ik eigenlijk helemaal geen zin om alles via de telefoon/post te regelen. Ik zie het al gebeuren, ik stuur m'n iPhone op, ze beweren dat ze hem niet binnen hebben en ik betaal lekker door.

Nu vraag ik me af of iemand hier ervaring mee heeft? Is het ook mogelijk om naar de T-Mobile shop te gaan en hem daar direct in te leveren (inclusief ontvangstbevestiging)?

cypher21 06-07-09 10:03

Ik heb ooit dezelfde problemen gehad met t-mobile en op hun aanbod ingegaan mijn contract te beëindigen. Ik heb destijds mijn samsung D900 aangetekend opgestuurd via het postkantoor en 3 dagen erna is mijn contract beëindigd.
Ik vond het een zeer nette oplossing van t-mobile, heb mijn nummer meegenomen naar Vodafone en sindsdien kon ik ook binnenshuis bellen :)

ℜuben 06-07-09 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindfield (Bericht 319017)
Ik zie het al gebeuren, ik stuur m'n iPhone op, ze beweren dat ze hem niet binnen hebben en ik betaal lekker door.

Aangetekend opsturen. Zal wel wat kosten, maar waarschijnlijk minder dan je huidige abonnement blijven doorbetalen.

Timmeh_ 06-07-09 11:13

Je zou m eventueel ook aangetekend in combinatie met Verzekerd Vervoer kunnen opsturen. Mocht er dan onderweg wat met je iPhone geburen kan je geld vragen, want je hebt dan een aansprakelijkheid tot €5.500,- ;)
Aangetekend kost €7,- en met Verzekerd Vervoer komt er €3,- bij.

(Handig hoor, een bijbaantje bij de Primera (TNT Service Point) :rolleyes:)

Mindfield 06-07-09 11:19

Aangetekend opsturen is inderdaad een optie. Toch lever ik hem liever zelf in, scheelt me sowieso 10 euro. Is dit mogelijk?

cypher21 06-07-09 11:32

bel ze op zou ik zeggen

Mindfield 06-07-09 11:43

Zit niets anders op dan, lijkt me. Ik zal vanavond wel eens bellen dan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:00.