//

Dekking in Arnhem

Dekking in Arnhem discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Ik ben aan het twijfelen om een iPhone met T-Mobile abo te nemen. De iPhone, daar twijfel ik niet aan, T-Mobile dus wel. Kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-07-09, 09:21
hansem hansem is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard Dekking in Arnhem

Dag,

Ik ben aan het twijfelen om een iPhone met T-Mobile abo te nemen. De iPhone, daar twijfel ik niet aan, T-Mobile dus wel.

Kan iemand me vertellen hoe de ontvangst in Arnhem (Zuid) is?

Volgens Coverage kaartje zou het goed moeten zijn.......

Wie o wie uit Arnhem kan me hier meer over vertellen.

Marco
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-09, 00:57
ReliGht ReliGht is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Ik zou morgen eens kijken. Kom er morgen met de trein weer langs, moet naar Nijmegen (werk zelf bij T-Mobile). Dan zal ik eens het bereik voor je bekijken. In het centrum heb ik overigens een zeer goede 3G dekking. Thuis ( Zevenaar ) is dat weer 3 keer niets.
  #3  
Oud 09-07-09, 21:19
Renzo4000 Renzo4000 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 40
Standaard

Zit hier in nieuw-zuid (6844) en heb wel goed bereik, alleen geen 3g binnen in huis ... is te overzien aangezien ik daar Wi-Fi gebruik.
  #4  
Oud 09-07-09, 21:40
ReliGht ReliGht is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Ik heb het voor je getest en ik kwam uit op een goede 3g ontvangst. Gemeten vanaf het station.
  #5  
Oud 10-07-09, 00:20
josephusjg josephusjg is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ReliGht Bekijk bericht
Thuis ( Zevenaar ) is dat weer 3 keer niets.
interessant om dat van een t-mobile medewerker te horen. Meestal hoor je alleen dat het allemaal wel meevalt met de klachten en zo. Heb je nog meer voorbeelden van goed of slecht in die regio? Ik woon in Oosterbeek. Elst is slecht geloof ik Arnhem centrum en zuid is dus goed, nieuw zuid redelijk, zevenaar 3 keer niks. Wat zijn je ervaringen her en der?

groet,

jos
  #6  
Oud 10-07-09, 00:36
ReliGht ReliGht is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

In Zevenaar zelf is het niet slecht, echter het feit dat ik net in een gedeelte van onze woonwijk (zit aan de rand van de plaats). een slecht bereik is. Het is net een jojo effect qua bereik, en in combinatie met een iphone 3GS vind ik dat 3 keer niets. 3G zou volgens de dekkingskaart goed aanwezig moeten zijn. Pas een paar tientallen meters verderop in de straat is dat goed. Ik zit volgens mij net tussen 2 masten in, waardoor daar misschien de storing kan liggen.

Laatst gewijzigd door ReliGht; 10-07-09 om 00:41.
  #7  
Oud 10-07-09, 02:20
josh_b josh_b is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

In mijn woonplaats (Groesbeek) is er ook geen 3G te bekennen, gelukkig wel gsm bereik thuis. Maar in de supermarkt bijvoorbeeld kan dit binnen een paar seconden weer weg zijn. Gelukkig is het op school (Nijmegen) wel goed. Ik heb er eigenlijk nu al spijt van, dit netwerk is nog beroerder dan ik had kunnen denken. De mensen in de t-shop zijn wel aardig en behulpzaam, het enige pluspunt aan t-mobile.
  #8  
Oud 10-07-09, 16:17
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door josephusjg Bekijk bericht
interessant om dat van een t-mobile medewerker te horen. Meestal hoor je alleen dat het allemaal wel meevalt met de klachten en zo. Heb je nog meer voorbeelden van goed of slecht in die regio? Ik woon in Oosterbeek. Elst is slecht geloof ik Arnhem centrum en zuid is dus goed, nieuw zuid redelijk, zevenaar 3 keer niks. Wat zijn je ervaringen her en der?

groet,

jos
Elst is inderdaad zwaar ruk.
Ook op mijn werk in Arnhem hartje centrum heb ik binnen geen 3G bereik. Ik ben daarom maar overgestapt naar KPN en ik heb echt bijna overal zelfs binnen 3G.
  #9  
Oud 10-07-09, 17:31
josephusjg josephusjg is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvani Bekijk bericht
Elst is inderdaad zwaar ruk.
Ook op mijn werk in Arnhem hartje centrum heb ik binnen geen 3G bereik. Ik ben daarom maar overgestapt naar KPN en ik heb echt bijna overal zelfs binnen 3G.
Maar met welke snelheid heb je dan 3g? Bij KPN is het toch slechts 128 ..; dat is toch eigenlijk gewoon gprs of ben ik slecht geinfomreerd?
  #10  
Oud 10-07-09, 18:21
josh_b josh_b is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 54
Standaard

Bij KPN kan je volgens mij ook een internet abonnement van 15€ nemen, die heeft sneller internet, volgens mij 1 mb/s
  #11  
Oud 10-07-09, 21:57
plindeman plindeman is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Elst GLD
Berichten: 26
Standaard

Elst is idd zwaar ruk. Overigens ook in Schuytgraaf (6846) in Arnhem is het slecht. Hier in Elst is het zelfs zo slecht dat ik in huis regelmatig zelfs geen GSM ontvangst heb
  #12  
Oud 10-07-09, 22:24
josephusjg josephusjg is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 42
Standaard

in schuytgraaf was zelfs gsm van kpn slecht en gprs werkte op en af alleen buiten. Ik had voor T-mobile daar niets anders verwacht.
  #13  
Oud 10-07-09, 22:50
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door josephusjg Bekijk bericht
Maar met welke snelheid heb je dan 3g? Bij KPN is het toch slechts 128 ..; dat is toch eigenlijk gewoon gprs of ben ik slecht geinfomreerd?
Sorry, ik moet het goed zeggen: ik heb een sim only abonnement van Telfort genomen. Telfort maakt gebruik van het netwerk van KPN. Telfort is tegenwoordig zelfs onderdeel van KPN. Internet via 3G gaat met maxmaal 768 kbps, maar dat is snel genoeg met een iPhone. Ik moet zeggen dat ik zelfs het verschil met T-Mobile 3G (als ik uberhaupt 3G bereik had) niet eens merk. En dat is i.c.m. het iPhone abonnement een downladsnelheid van maximaal 2 MB.
  #14  
Oud 12-07-09, 11:37
hapemo hapemo is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: doesburg
Berichten: 25
Stuur een bericht via MSN naar hapemo
Standaard

ik kom zelf dagelijks in Arnhem zuid en moet zeggen heb er nog nooit geen probs gehad met de ontvangst van Tm. Ook 3g is daar perfect.

Ik zelf kom uit Doesburg en ook daar is het perfect, alleen binnen is 3g is binnen wat minder maar ja daar heb je Wi-Fi voor
  #15  
Oud 12-07-09, 12:07
MrGG MrGG is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hansem Bekijk bericht
Dag,

Ik ben aan het twijfelen om een iPhone met T-Mobile abo te nemen. De iPhone, daar twijfel ik niet aan, T-Mobile dus wel.

Kan iemand me vertellen hoe de ontvangst in Arnhem (Zuid) is?

Volgens Coverage kaartje zou het goed moeten zijn.......

Wie o wie uit Arnhem kan me hier meer over vertellen.

Marco
Marco,

Sinds een week heb ik mijn iPhone 3GS en woon zelf ook in Arnhem-Zuid (Rijkerswoerd). De iPhone heeft hier geen 3G ontvangst!

Zelf vind ik de 3G ontvangts van de iPhone heel erg belabberd. Bijna nergens heb ik een goed en stabiel 3G ontvangst. Met mijn HTC Touch cruise die ik hiervoor had was het wel anders.... De vraag is of het met een ander provider wel anders zal zijn...

Hopelijk heb wat aan mijn reactie.

Groet.
  #16  
Oud 12-07-09, 16:19
Fullana Fullana is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 11
Standaard

Marco,

In Arnhem zuid (omgeving Huissensestraat) heb ik ook geen 3g bereik zoal binnen als buiten niet.
  #17  
Oud 14-07-09, 11:54
B03S B03S is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik werk in Arnhem in de buurt van de John Frost brug.
Binnen (kantoor) heb ik vaak geen bereik of maar 1 streepje. Buiten gaat het prima. 3g heb ik alleen buiten en op een paar plaatsen in het gebouw.

Thuis (Brummen) is er helemaal geen 3g dekking, ook buiten niet,
en dat terwijl er voorheen wel umts dekking van Orange was.
Als het aan het einde van dit contract nog steeds zo is dan zoek ik een andere provider (wel jammer na 8 jaar).
  #18  
Oud 14-07-09, 12:09
DNAxtreme DNAxtreme is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

In arnhemzuid is het bereik dermate slecht, dat ik soms buiten moet staan om te bellen. Wat ben ik nu blij met mn vodafone Ik zou het afraden
  #19  
Oud 20-07-09, 01:26
IngeK73's schermafbeelding
IngeK73 IngeK73 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door josh_b Bekijk bericht
In mijn woonplaats (Groesbeek) is er ook geen 3G te bekennen, gelukkig wel gsm bereik thuis. Maar in de supermarkt bijvoorbeeld kan dit binnen een paar seconden weer weg zijn. Gelukkig is het op school (Nijmegen) wel goed. Ik heb er eigenlijk nu al spijt van, dit netwerk is nog beroerder dan ik had kunnen denken. De mensen in de t-shop zijn wel aardig en behulpzaam, het enige pluspunt aan t-mobile.
echt waar, he shit, m;n ouders wonen in Groesbeek dus ik kom er erg regelmatig...

en m'n zus woont in Arnhem zuid, lekker handig zo... maarja ik duim dat het beter wordt dan maar...
__________________
apple rules
  #20  
Oud 08-08-09, 10:48
Flexa Flexa is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 60
Standaard

Voorheen altijd goed bereik gehad in de Laar, maar sinds ik een nieuwe 3G heb geen bereik meer binnen in huis. Mijn vorige 3G werkte overigens wel gewoon binnen.
__________________
UK 2.0 8GB iPhone
NL 2.0 16GB iPhone 3G
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T mobile shop Arnhem tomtom Koopinformatie Nederland 85 19-08-10 18:54
dekking superjacky Odido (T-Mobile) 19 24-04-09 14:30
Dekking Amerika Red_princess Odido (T-Mobile) 5 24-11-08 22:19
Video: demo video bij t-mobile (arnhem)...welke ? djpetit Muziek, foto & video 1 25-10-08 10:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:01.