//

Geen bereik T-Mobile

Geen bereik T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Probeer 'ns de 3G functie uit te zetten, dan blijft het toestel niet de hele tijd switchen tussen GPRS en 3G/UMTS, dat scheelde bij mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-07-09, 22:40
Tommi12 Tommi12 is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 58
Standaard

Probeer 'ns de 3G functie uit te zetten, dan blijft het toestel niet de hele tijd switchen tussen GPRS en 3G/UMTS, dat scheelde bij mij een heleboel. Ook scheelde het giga dat ik de tel. niet meer in een riemhoesje met magnetische sluiting draag, daarvoor had ik ook iedere keer de melding 'geen service'.
Na dit contract zowiezo over naar een sim-only abo, en ik denk dan van Vodafone, maar ik weet niet hoe hun data-abonnementen eruit zien en of je onbeperkt kunt i-netten, maar dat terzijde.

Tom
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-07-09, 22:57
kexxx kexxx is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommi12 Bekijk bericht
Probeer 'ns de 3G functie uit te zetten, dan blijft het toestel niet de hele tijd switchen tussen GPRS en 3G/UMTS, dat scheelde bij mij een heleboel. Ook scheelde het giga dat ik de tel. niet meer in een riemhoesje met magnetische sluiting draag, daarvoor had ik ook iedere keer de melding 'geen service'.
Na dit contract zowiezo over naar een sim-only abo, en ik denk dan van Vodafone, maar ik weet niet hoe hun data-abonnementen eruit zien en of je onbeperkt kunt i-netten, maar dat terzijde.

Tom
Ik heb al geprobeerd 3G uit te zetten, maar geen verbetering..

Vodafone heeft een 'Super Sim Only' speciaal voor de iPhone. Bron
* Zorgeloos = vrijwel onbeperkt surfen binnen Nederland op het internet via je mobiel: surfen, chatten en e-mailen. Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
  #23  
Oud 14-07-09, 23:04
glennseegers glennseegers is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gaanderen
Berichten: 19
Standaard

Word ook gek van t-mobile heb nu twee weken een abbo van hun maar nergens hier in gaanderen vatsoenlijk bereik (GSM) laat staan 3G terwijl op het kaartje staat dat ik zelfs binnen en buiten 3G zou moeten hebben

groeten glenn
  #24  
Oud 14-07-09, 23:28
Maurice's schermafbeelding
Maurice Maurice is offline
iPhone(club) Guru
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Enschede
Berichten: 363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glennseegers Bekijk bericht
Word ook gek van t-mobile heb nu twee weken een abbo van hun maar nergens hier in gaanderen vatsoenlijk bereik (GSM) laat staan 3G terwijl op het kaartje staat dat ik zelfs binnen en buiten 3G zou moeten hebben

groeten glenn
Bel naar T-Mobile, laat weten dat je slecht bereik hebt. Zij gaan er dan naar kijken en beslissen of je misschien je contract mag ontbinden. Ik had ook heel matig bereik van T-Mobile. Ik had vorige week gebeld en kreeg vandaag te horen dat ik m'n contract mag ontbinden.
__________________
Voor het laatste game nieuws, check
www.xgn.nl
  #25  
Oud 15-07-09, 01:16
Tommi12 Tommi12 is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kexxx Bekijk bericht
Ik heb al geprobeerd 3G uit te zetten, maar geen verbetering..

Vodafone heeft een 'Super Sim Only' speciaal voor de iPhone. Bron
* Zorgeloos = vrijwel onbeperkt surfen binnen Nederland op het internet via je mobiel: surfen, chatten en e-mailen. Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.

Balen zeg van dat bereik, hoop dat het opgelost wordt.

Bedankt voor de tip van het abbo!

Tom
  #26  
Oud 15-07-09, 10:11
kexxx kexxx is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koenvisser Bekijk bericht
Het jailbraken en unlocken is niet zo slim he als je al problemen heb, nu is je garantie naar de *****. XD
(apple kan namelijk wanneer je synchroniseert zien wat je gebruikt)
Firmware kan je restoren, en hoe weet je dat zo zeker?
  #27  
Oud 15-07-09, 11:17
glennseegers glennseegers is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gaanderen
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice Bekijk bericht
Bel naar T-Mobile, laat weten dat je slecht bereik hebt. Zij gaan er dan naar kijken en beslissen of je misschien je contract mag ontbinden. Ik had ook heel matig bereik van T-Mobile. Ik had vorige week gebeld en kreeg vandaag te horen dat ik m'n contract mag ontbinden.
Maar dan moet je het toestel toch ook inleveren lijkt mij? Want die wil ik eigenlijk toch wel houden
  #28  
Oud 15-07-09, 11:42
Maurice's schermafbeelding
Maurice Maurice is offline
iPhone(club) Guru
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Enschede
Berichten: 363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glennseegers Bekijk bericht
Maar dan moet je het toestel toch ook inleveren lijkt mij? Want die wil ik eigenlijk toch wel houden
Helaas wel ja
  #29  
Oud 15-07-09, 13:00
glennseegers glennseegers is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gaanderen
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice Bekijk bericht
Helaas wel ja
Is er dan geen regeling dat je dan bijv. Korting krijgt op je abbo zolang je zoon slecht bereik hebt.
  #30  
Oud 15-07-09, 15:41
Maurice's schermafbeelding
Maurice Maurice is offline
iPhone(club) Guru
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Enschede
Berichten: 363
Standaard

Ik kreeg 2 opties:
1) Drie maand 50% korting op mijn abo. Als ik deze optie zou nemen, mocht ik in de resterende maanden van mijn abo niet meer ''zeuren'' wat betreft het signaal.
2) Contract ontbinden.
  #31  
Oud 15-07-09, 16:18
glennseegers glennseegers is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gaanderen
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice Bekijk bericht
Ik kreeg 2 opties:
1) Drie maand 50% korting op mijn abo. Als ik deze optie zou nemen, mocht ik in de resterende maanden van mijn abo niet meer ''zeuren'' wat betreft het signaal.
2) Contract ontbinden.
Ok das ***** ik wil wel mijn iPhone 3G houden maar 3 maanden 50% korting is ook wel weer weinig voor nooit bereik thuis. Wat een dilemma
  #32  
Oud 15-07-09, 16:41
defisit defisit is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 75
Standaard

Contract ontbinden, betekent dit ook teruggave van aansluitkosten en eventuele extra kosten betaald voor een bepaald iPhone type? Dus stel je hebt 199,= betaald voor je 32GB 3GSm krijg je die kosten terug?
  #33  
Oud 15-07-09, 22:00
Maurice's schermafbeelding
Maurice Maurice is offline
iPhone(club) Guru
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Enschede
Berichten: 363
Standaard

Uiteraard krijg je die kosten terug. Ik krijg naast het bedrag wat ik voor het toestel heb betaald (100,-) ook de aansluitkosten terug. Ook wordt het retour verzenden van de telefoon + bonnetjes en dergelijke vergoed door T-Mobile. Ik ben eigenlijk alleen 30 euro ''kwijt'', aangezien ik natuurlijk wel gebeld en ge-sms't heb en dat vergoeden ze natuurlijk niet
  #34  
Oud 21-07-09, 20:25
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Heeft iemand enig idee hoe het bereik van Tmobile in en rondom Eindhoven is? Mijn abonnement met Tmobile gaat vanaf 28 september in.
  #35  
Oud 22-07-09, 08:11
ozz1979 ozz1979 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik heb sinds paar weken in rotterdam binneshuis ook weinig tot geen bereik meer. Ik zie op internet veel klachten op tros radar en hier maar collectief wordt r niets gedaan?



Het vreemde bij mij is dat het bereikprobleem na upgrade 3.0. is opgetreden. Kandit?

Laatst gewijzigd door ozz1979; 22-07-09 om 08:13.
  #36  
Oud 26-07-09, 12:49
satfreak1969's schermafbeelding
satfreak1969 satfreak1969 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Gorinchem
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar satfreak1969
Standaard

Er staat hier een grote mast zo'n 1400 meter vandaan met alle bekende providers erin ! Tussen de mast en mijn woonhuis is het alleen weiland !! Ik klaag hier al zeker 1,5 jaar over en nog steeds is het probleem niet opgelost....in huis vaak GEEN SERVICE !! Ik krijg nu 6 maanden 50% korting op mijn Iphone abbo. Ik had het liever ontbonden,...maar moet ik dan de Iphone teruggeven ? Of moet ik daar een vergoeding voor betalen ?
__________________
Grtz Satfreak ( Iphone 3G 16Gb )
  #37  
Oud 13-08-09, 11:03
mverbruggen mverbruggen is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

Discussie over geen bereik binnenshuis sleept zich al ruim 4 weken voort. Kreeg sms van T-mobile dat men getracht had mij te bereiken maar dat dat niet was gelukt (?????). Of ik kruistest wilde uitvoeren en simkaart wisselen. Allemaal al geprobeerd natuurlijk. Toen kwam het hoge woord eruit: T-mobile garandeert geen bereik binnenshuis want er kon weleens veel beton en staal in mijn huis zitten. Overigens staat in de algemene voorwaarden dat TM niet altijd en overal bereik kan garanderen, dat snap ik, maar standaard nooit begrijp ik niet als op hun dekkingskaart "bereik binnenshuis goed" staat aangegeven. Drama wordt weer vervolgd hoop ik.
  #38  
Oud 13-08-09, 11:17
iSponge's schermafbeelding
iSponge iSponge is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten
Berichten: 16
Stuur een bericht via Instant Messenger naar iSponge Stuur een bericht via MSN naar iSponge
Standaard

De laatste paar dagen is't wel oke hier, maar heb momenten gehad dat ik ineens (op't moment dat ik wel bereik heb) 5 berichten krijg van gemiste oproepen etc.
__________________
MacBook - white - 2,16Ghz - Snow Leopard | iPhone 3G - 8Gb | iPod nano - 3g - 4Gb | 17" iMac - intel 1,8Ghz - Leopard
  #39  
Oud 13-08-09, 11:32
mverbruggen mverbruggen is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

Heb al 4 weken bijna geen bereik binnenshuis. T-mobile stelt zich inmiddels op het standpunt dat ze binnenshuis geen bereik kunnen garanderen omdat "er veel beton en staal in mijn huis kan zitten". Dan stel ik voor dat ze dat toch eerst bij het afsluiten van een abonnement gaan vragen, want de dekkingskaart van mijn woonplaats geeft "bereik binnenhuis goed" aan. Inmiddels "geven ze het weer door aan de collega's". Afwachten dus maar weer.
  #40  
Oud 13-08-09, 11:34
mverbruggen mverbruggen is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard geen bereik T-mobile

Heb al 4 weken bijna geen bereik binnenshuis. T-mobile stelt zich inmiddels op het standpunt dat ze binnenshuis geen bereik kunnen garanderen omdat "er veel beton en staal in mijn huis kan zitten". Dan stel ik voor dat ze dat toch eerst bij het afsluiten van een abonnement gaan vragen, want de dekkingskaart van mijn woonplaats geeft "bereik binnenhuis goed" aan. Inmiddels "geven ze het weer door aan de collega's". Afwachten dus maar weer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen bereik na update cydia + de/-installeren van apps, T-mobile toestel Cogy Jailbreak apps en thema's 6 03-11-10 20:18
T-mobile 2 maanden geen bereik Kaasschaaf Odido (T-Mobile) 2 11-10-10 19:46
geen bereik t-mobile iphone robin.b Odido (T-Mobile) 7 04-07-10 22:46
iPhone 3GS: Geen bereik met T-mobile simkaart zonder unlock yeyo1991 Unlock 0 04-02-10 22:44
3g aan: geen service; 3g uit wel bereik (kpn&t-mobile) Foddermocker KPN 10 01-02-10 19:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:28.