iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Verschil Belcompany T-Mobile shop (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/39456-verschil-belcompany-t-mobile-shop.html)

LucPaquay 13-07-09 20:57

Verschil Belcompany T-Mobile shop
 
Ik wil het volgende verhaal met jullie delen, gewoon zodat jullie er je voordeel mee kunnen maken.
Ik heb vorige week 7 juli een iPhone 3Gs aangeschaft. Ik had geen voorkeur voor de een of de andere zaak, dus ik informeerde bij T-Mobile shop in Weert of ze een 32Gb in zwart konden leveren. Die was daar op dat moment niet voorradig. De Belcompany daarentegen kon het toestel wel leveren, dus de keuze was gemaakt, de kosten immers gelijk, dus er werd een 32Gb aangeschaft bij Belcompany.

Bij thuiskomst bleek het toestel niet te kunnen pairen met mijn headset die is ingebouwd in mijn helm. Daar ik elke dag het hele jaar door 100 km naar mijn werk rij en gedurende die ritten bereikbaar wil zijn, een absolute must voor een nieuw toestel. Mijn "oude 3G" werkt vlekkeloos met de bluetooth headset, dus waarom de 3Gs niet.

Op mijn werk aangekomen, zwaar teleurgesteld in het niet werken van de BT, probeer ik met de 3Gs van een tweetal collega's te pairen en dat werkt feilloos. Conclusie het toestel functioneert niet naar behoren.
Ook na een herstel, maakt de headset geen connect met de iPhone.

Dan maar contact opnemen met de Belcompany in Weert. Deze verzekeren mij dat ik contact moet zoeken met de helpdesk van T-Mobile, immers ze kunnen het toestel niet omruilen of terugnemen, daar het verkocht is door de Belcompany.
Dan maar rechtstreeks van mijn werk met de hele handel naar de Belcompany, die uiterst verrast is door mijn bezoek, maar mij opnieuw verwijst naar de helpdesk van T-Mobile. De juffrouw van de Belcompany legt via het 0800-nummer de verbinding, en na wat heen en weer wordt ik huiswaarts gestuurd met de afspraak dat T-Mobile een koerier langs zal sturen om het toestel op te halen. Dat is uiteindelijk vanochtend gebeurt. Tenminste er stond een koerier en volgens mijn echtgenote had hij ook een iPhone bij. Maar ik had duidelijke instructies gegeven het toestel uitsluitend mee te geven als de doos geseald was en aan de specs van de mijne zou voldoen.
Echter wat blijkt; de koerier heeft een iPhone in een of ander onbenullig doosje en daar zit in een plastic zakje een iPhone. Los zonder accessoires en onduidelijk voor mijn ega, wat het voor een toestel is.

Na telefonisch overleg met de baas; ik dus :-) is het toestel geweigerd. Ik wil geen refurbished toestel. Toch??
Vandaag opnieuw terug naar Belcompany, een heel uur heeft die dame voor me aan de telefoon gehangen, maar men kon niets voor me betekenen. Ik moest gewoon een gebruikt toestel accepteren. Terwijl in de Algemene voorwaarden van T-Mobile staat dat ik zelfs het toestel zou moeten kunnen retourneren!!!!

Vervolgens werd mij bij de T-Mobile shop, ook in Weert verteld dat als ik het toestel bij T-mobile had aangeschaft en het bleek binnen 8 dagen defect te zijn, dan wordt verdorie het toestel in de winkel omgeruild tegen een spiksplinternieuwe in gesealde verpakking. Mijn conclusie, is dus HELEMAAL NOOIT MEER NAAR DE BELCOMPANY!!

Daar koop je een nieuw toestel en binnen een dag heb je een 2e handsje in je broekzak.

Ben er nog steeds boos om.

tinn 13-07-09 22:05

Lees dit ff:
BelCompany: Content Garantie

LucPaquay 13-07-09 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tinn (Bericht 323594)

Ik had de uitgeprinte algemene voorwaarden bij, waarin staat dat je een toestel en de daarbij geleverde diensten binnen 14 dagen kunt retourneren. Mooi niet volgens de Belcompany staat op de kassabon dat de iPhone hiervan uitgesloten wordt.

Rara. hoe kan het.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:21.