//

Verschil Belcompany T-Mobile shop

Verschil Belcompany T-Mobile shop discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil het volgende verhaal met jullie delen, gewoon zodat jullie er je voordeel mee kunnen maken. Ik heb vorige week 7 juli een iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-07-09, 20:57
LucPaquay LucPaquay is offline
• iOS 13.4.1
• 9.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Thorn
Berichten: 51
Standaard Verschil Belcompany T-Mobile shop

Ik wil het volgende verhaal met jullie delen, gewoon zodat jullie er je voordeel mee kunnen maken.
Ik heb vorige week 7 juli een iPhone 3Gs aangeschaft. Ik had geen voorkeur voor de een of de andere zaak, dus ik informeerde bij T-Mobile shop in Weert of ze een 32Gb in zwart konden leveren. Die was daar op dat moment niet voorradig. De Belcompany daarentegen kon het toestel wel leveren, dus de keuze was gemaakt, de kosten immers gelijk, dus er werd een 32Gb aangeschaft bij Belcompany.

Bij thuiskomst bleek het toestel niet te kunnen pairen met mijn headset die is ingebouwd in mijn helm. Daar ik elke dag het hele jaar door 100 km naar mijn werk rij en gedurende die ritten bereikbaar wil zijn, een absolute must voor een nieuw toestel. Mijn "oude 3G" werkt vlekkeloos met de bluetooth headset, dus waarom de 3Gs niet.

Op mijn werk aangekomen, zwaar teleurgesteld in het niet werken van de BT, probeer ik met de 3Gs van een tweetal collega's te pairen en dat werkt feilloos. Conclusie het toestel functioneert niet naar behoren.
Ook na een herstel, maakt de headset geen connect met de iPhone.

Dan maar contact opnemen met de Belcompany in Weert. Deze verzekeren mij dat ik contact moet zoeken met de helpdesk van T-Mobile, immers ze kunnen het toestel niet omruilen of terugnemen, daar het verkocht is door de Belcompany.
Dan maar rechtstreeks van mijn werk met de hele handel naar de Belcompany, die uiterst verrast is door mijn bezoek, maar mij opnieuw verwijst naar de helpdesk van T-Mobile. De juffrouw van de Belcompany legt via het 0800-nummer de verbinding, en na wat heen en weer wordt ik huiswaarts gestuurd met de afspraak dat T-Mobile een koerier langs zal sturen om het toestel op te halen. Dat is uiteindelijk vanochtend gebeurt. Tenminste er stond een koerier en volgens mijn echtgenote had hij ook een iPhone bij. Maar ik had duidelijke instructies gegeven het toestel uitsluitend mee te geven als de doos geseald was en aan de specs van de mijne zou voldoen.
Echter wat blijkt; de koerier heeft een iPhone in een of ander onbenullig doosje en daar zit in een plastic zakje een iPhone. Los zonder accessoires en onduidelijk voor mijn ega, wat het voor een toestel is.

Na telefonisch overleg met de baas; ik dus is het toestel geweigerd. Ik wil geen refurbished toestel. Toch??
Vandaag opnieuw terug naar Belcompany, een heel uur heeft die dame voor me aan de telefoon gehangen, maar men kon niets voor me betekenen. Ik moest gewoon een gebruikt toestel accepteren. Terwijl in de Algemene voorwaarden van T-Mobile staat dat ik zelfs het toestel zou moeten kunnen retourneren!!!!

Vervolgens werd mij bij de T-Mobile shop, ook in Weert verteld dat als ik het toestel bij T-mobile had aangeschaft en het bleek binnen 8 dagen defect te zijn, dan wordt verdorie het toestel in de winkel omgeruild tegen een spiksplinternieuwe in gesealde verpakking. Mijn conclusie, is dus HELEMAAL NOOIT MEER NAAR DE BELCOMPANY!!

Daar koop je een nieuw toestel en binnen een dag heb je een 2e handsje in je broekzak.

Ben er nog steeds boos om.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-09, 22:05
tinn tinn is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Lees dit ff:
BelCompany: Content Garantie
  #3  
Oud 13-07-09, 22:23
LucPaquay LucPaquay is offline
• iOS 13.4.1
• 9.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Thorn
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tinn Bekijk bericht
Ik had de uitgeprinte algemene voorwaarden bij, waarin staat dat je een toestel en de daarbij geleverde diensten binnen 14 dagen kunt retourneren. Mooi niet volgens de Belcompany staat op de kassabon dat de iPhone hiervan uitgesloten wordt.

Rara. hoe kan het.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T mobile shop Arnhem tomtom Koopinformatie Nederland 85 19-08-10 18:54
T-mobile Shop Gouda Aeros Koopinformatie Nederland 0 29-07-10 12:06
Iphone kopen bij T-mobile shop of belcompany? moosterhof Koopinformatie Nederland 4 21-02-10 15:50
T-Mobile shop of PDA-Shop?? Randy_Orton1986 Odido (T-Mobile) 16 16-02-10 21:06
T-Mobile -BelCompany dado Odido (T-Mobile) 6 26-06-09 13:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.