//

iPhone morgen ophalen van reparatie, refurbished?

iPhone morgen ophalen van reparatie, refurbished? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door unnamed Ik moet nu de overweging maken om of € 42,50 te betalen en het zo te houden (alleen de onderste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 24-02-10, 13:20
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door unnamed Bekijk bericht
Ik moet nu de overweging maken om of € 42,50 te betalen en het zo te houden (alleen de onderste regel doet het niet) of € 275 te betalen en een nieuwe te ontvangen.

Zij het wel dat mijn abbo loopt tot eind aug. Dus of nieuw toestel en hier na sim-only. of niet laten reparen en wachten op de 4g

roept u uw mening maar!
Mijn mening: laat je telefoon terugsturen en wacht tot je kunt verlengen. Dat is namelijk over 2 maand. Dan kun je dan in elk geval al een 3GS krijgen. Mocht je het langer volhouden met huidige toestel dan kun je misschien zelfs een nieuwe (volgende generatie) nemen.
Daarnaast is het wellicht interessant om je telefoon bij een andere reparateur te laten onderzoeken om erachter te komen wat de reparatie daar kost. Er zijn reparateurs waar je geen onderzoekskosten hebt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 24-02-10, 14:28
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

mbt. refurbished.. bij garantie of verzekering is de andere partij niet verplicht jou je eigen telefoon terug te leveren. Men is verplicht een gelijkwaardige telefoon te leveren.

In het geval van garantie zou men zelfs een telefoon van een ander merk mogen leveren, mits die dezelfde functionaliteiten heeft.

Er is op zichzelf niets mis met refurbished.
  #43  
Oud 24-02-10, 20:08
ravi72 ravi72 is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 7
Standaard

Hoi allemaal, morgen krijg ik mijn gefurbished telefoon. Als ik mijn nwe tel aansluit op mijn mac en tunes komt dan mijn oude data direct weer terug op mijn nwe tel
  #44  
Oud 24-02-10, 20:10
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

even aangeven dat je de backup wilt terugzetten (dus niet als nieuwe iphone aangeven)
  #45  
Oud 24-02-10, 20:11
ravi72 ravi72 is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 7
Standaard

kijk das makkelijk is zo fijn apple! dacht het al wel!
  #46  
Oud 25-02-10, 09:05
unnamed unnamed is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 57
Standaard

Ik denk dat ik dat wel doe ja. Dan maar even een paar maandjes zonder die onderste regel doen.

Toch wel super ruk van SV/TM!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Mijn mening: laat je telefoon terugsturen en wacht tot je kunt verlengen. Dat is namelijk over 2 maand. Dan kun je dan in elk geval al een 3GS krijgen. Mocht je het langer volhouden met huidige toestel dan kun je misschien zelfs een nieuwe (volgende generatie) nemen.
Daarnaast is het wellicht interessant om je telefoon bij een andere reparateur te laten onderzoeken om erachter te komen wat de reparatie daar kost. Er zijn reparateurs waar je geen onderzoekskosten hebt.
  #47  
Oud 25-02-10, 09:10
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

@unnamed Kijk nog even hier
  #48  
Oud 25-02-10, 09:43
unnamed unnamed is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 57
Standaard

@ Wouter1981, bedankt. ik ga er even naar kijken. iemand nog tips voor als ik naar TM ga bellen om te zeggen dat ik het er niet meer eens ben. Tips om ervoor te zorgen dat ze mn iPhone toch gewoon maken? (kosteloos het liefst)?

groeten
  #49  
Oud 25-02-10, 11:16
unnamed unnamed is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 57
Standaard

ook wel handig om even door te lezen betreffende deze discussie:

[T-Mobile] iPhone haarscheurtjes door vochtschade? - Shopping Forum - GoT

staat ook voorbeeld correspondentie in!
  #50  
Oud 08-04-10, 21:46
Rdammert Rdammert is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rdammert Bekijk bericht
Zie mijn vorige post. Afgelopen maandagochtend direct toestel ingeleverd bij SV. Nu op woensdag al een nieuwe op kunnen halen. Ze hadden er gezien het pechgeval een spoedje van gemaakt. Wederom mijn complimenten voor deze service bij SV.

Overigens wederom een 5k.....maargoed als deze het wat langer doet hoor je mij niet klagen. Overigens zoals iemand hier al eerde opmerkte.....dit komt bij alle fabrikanten voor en ook niet alleen bij gsm's maar bij wel meer artikelen.
En wederom defect..............ga nu dus weer naar SV mijn iphone inleveren en het zal wel exemplaar nr 4 worden. Ga nu wel vriendelijk vragen om een echte nieuwe en geen refurb. Probleem---> continue opeens wit scherm tussendoor. Om gek van te worden.
  #51  
Oud 24-07-10, 21:00
wheelboy wheelboy is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: eindhoven
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar wheelboy Stuur een bericht via Yahoo naar wheelboy
Standaard

ik heb ook 4 refurbished iphones gehad .het varieerde van scheuren tot uitvallen telefoon onder gesprek de schroeven eruit vallen .en de laatsgte keer 5e dus kreeg ik de schuld dat hij nat was geweest .de slider deed het niet meer .ik heb hem nooitin de buurt van water of stoom gehad .kreeg hem terug of 274 euro betalen voor een andere .denk kapot is kapot nu wil ik ook weten of die dus echt nat geweest is nl binnen zitten 3 rondjes die rood worden als i nat geweest is .en ja hoor die waren vuur rood .ik heb geen kinderen of iets .dus als i nat geweest is zou ik het zelf gedaan moeten hebben .echt niet dus .heb hem geopereerd mislukt dus .heb nu een samsung s9000i galaxy tot zo ver heel tevreden over .al moet de toekomst uitwijzen of i beter is .voor mij geen t-mobile meer en ook geen iphone meer.
  #52  
Oud 26-07-10, 22:02
Rdammert Rdammert is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 44
Standaard

Jammer dat jouw ervaring ook zo slecht is. Mijn 4e iphone en 3e rufurbished haperde ook al snel. Contact opgenomen met TM, want beleid was volgens mij bij 3e niet goede reparatie een gehele nieuwe. Dit beleid klopte volgens TM maar niet voor mij omdat ik het toestel zelf had ingeleverd bij SV en niet via TM. Ik heb ze uitgelegd dat dit geen verschil mag maken, omdat het dezelfde reparateur betreft en ze dit anders mogen uitleggen voor de geschillencommissie. Ik zag namelijk niet waarom dit enig verschil zou mogen maken. En de aanhouder wint (in casu terecht) ;-) Na het doorfaxen van 3 reparatiebonnen waarop de refurbished toestellen stonden een nieuwe toegestuurd gekregen waar ik nu al enkele maanden van geniet.
  #53  
Oud 26-07-10, 22:18
wheelboy wheelboy is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: eindhoven
Berichten: 4
Stuur een bericht via MSN naar wheelboy Stuur een bericht via Yahoo naar wheelboy
Standaard

ik vond het ook zeer jammer .gezien de leuke progjes die er allemaal op het toestel te krijgen zijn heb ik nog even gedacht pak toch een iphone 4 .tot mijn wederhelft die werkt bij een telecom bedrijf met die samsung galaxy s thuiskwam en ik hem een daggie kon uitproberen .was er meteen weg van .heb er toen een besteld en die heb ik nu een week binnen .ben er toh zeer tevreden over zeker qua scherm battery .en progjes die er voor te krijgen zijn .En hoef hem niet te jailbraken of simlock vrij te maken .want zit geen simlock op en toh heb ik er alles gewoon voor niks op kunnen zetten .was wel even zoeken hoe het moest .maar is zeer gemakkelijk .ook een voordeel je kan geheugen uitbrijden .gps werkt ook veel beter als in mn oude iphone en lijkt alsof hij de paginas veel sneller opend .(nog steeds op iphone abo ).toh nog geen nadelen tegen gekomen .hoop alleen dat samsung net als apple de software regelmatig venieuwd .
maar tja je komt er pas achter als hij kapot is hoe goed de garantie is .LATEN WE HOPEN DAT IK DAAR NU GEEN AANSPRAAK OP HOEF TE MAKEN . oh ja nog een ding de galaxy s is gratis de iphone 4 als ze hem al hebben bij t-mobile 169.95 euro bij goedkoopste abbo dat was samen met gammele garantie (en jammer genoeg ***** telefoons) voor mij de doorslag voor de samsung galaxy s 9000 te gaan .en qua revieuws maakt het ook niet veel uit komen er allebij even goed uit .waarbij gezegt moet worden dat de samsung binnekort nieuwe firmware krijgt .

Laatst gewijzigd door wheelboy; 26-07-10 om 22:20.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Morgen Iphone 4 ophalen bij shop als niet-bestaande klant Joenahh Koopinformatie Nederland 4 30-07-10 00:46
iPhone: Ophalen van items Komprende Jailbreak 1 23-02-10 15:54
Refurbished iPhone - kan foto's niet verwijderen Maaike_22 Muziek, foto & video 3 19-02-10 11:05
Bestelmaar.nl - problemen met reparatie van iPhone Maaike_22 Koopinformatie Nederland 2 15-02-10 10:39
Geen nieuwe apps direct meer van m'n iphone ophalen DylanVanVliet iPhone Apps 12 08-02-09 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:12.