Abbonement beeindigen, toestel houden?

Abbonement beeindigen, toestel houden? discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zojuist door de afdelingen klachten van t-mobile gebeld, met de mededeling dat ik mijn abonnement vroegtijdig (nog meer dan 1,5 jaar te gaan) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 July 2009, 16:29
» iPhone 3G 16GB (Zwart)  
» Windows
 
Geregistreerd: 11 May 2009
Berichten: 9
Standaard Abbonement beeindigen, toestel houden?

Ik ben zojuist door de afdelingen klachten van t-mobile gebeld, met de mededeling dat ik mijn abonnement vroegtijdig (nog meer dan 1,5 jaar te gaan) mag opzeggen. Dit omdat het bereik op mijn thuis adres belabberd is.

Nu is het zo dat ik maanden lang door t-mobile aan het lijnte gehouden ben, was elke avond wel een half uur kwijt door met de helpdesk te bellen. Nu ben ik volgens een collega van mij niet verplicht mijn iphone terug te geven. Ik heb even mijn algemene voorwaarden van het contract doorgelezen, maar kan er niks over vinden. Kan iemand dit misschien bevestigen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17 July 2009, 17:25
» iPhone 6 16GB (Space Grijs) [FW: 9.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 9.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 12 October 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Send a message via twitter to thijsvgelder
Standaard

Contract beeindigen is naar mijn weten ook gewoon je telefoon inleveren!!!

Bel de helpdesk, of ga langs t-mobile shop!!!!
  #3  
Oud 17 July 2009, 17:45
XIII's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone X 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 2 July 2009
Berichten: 9.977
Standaard

iPhone terug, maar ook aankoopbedrag terug neem ik aan?

Ik wacht zelf al 2 weken op een telefoontje van T-Mobile, met waarschijnlijk een vergelijkbaar aanbod...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 17 July 2009, 20:03
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 12 January 2008
Locatie: Gouda
Berichten: 96
Standaard

Of zeggen dat je je iphone al verloren bent en je weer je oude 6230i gebruikt
  #5  
Oud 17 July 2009, 22:14
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 6 June 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Je betaalt je iPhone juist via je abonnement.
  #6  
Oud 18 July 2009, 00:05
» iPhone 5s 16GB (Zilver) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 27 June 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 18
Standaard

Volgens mij KOOP je gewoon je iPhone voor een bepaald bedrag. Dat dat veel lager is dan los kopen komt omdat T-Mobile je toestel sponsort. Daarom zit je er ook 2 jaar aan vast, dan verdienen ze dat sponsoren gewoon terug!
Maar dat is niet jouw probleem. Juridisch gezien heb je je toestel gekocht en is het dus van jou. Kijk maar op je factuur. Je koopt het toestel en sluit in combinatie daarmee een dienst af. De dienst wordt opgezegd, het toestel is van jou.

LET WEL: ik ben geen ervaringsdeskundige of advocaat ofzo, maar dit is hoe ik het zie. Probeer in ieder geval om je iPhone te houden!!
  #7  
Oud 18 July 2009, 00:33
XIII's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone X 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 2 July 2009
Berichten: 9.977
Standaard

Dat zou wel een heel goedkope manier zijn om aan een iPhone te komen.

Zelfs bij een I150 abonnement, waar je het meeste bijbetaalt...

Lijkt me dus sterk dat dat lukt. En als het lukt zullen ze hem vast niet voor je unlocken, dus moet je zelf aan de slag.
  #8  
Oud 18 July 2009, 00:49
» iPhone 5s 16GB (Zilver) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 27 June 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Dat zou wel een heel goedkope manier zijn om aan een iPhone te komen.

Zelfs bij een I150 abonnement, waar je het meeste bijbetaalt...

Lijkt me dus sterk dat dat lukt. En als het lukt zullen ze hem vast niet voor je unlocken, dus moet je zelf aan de slag.
Is ook een hele goedkope manier. Onder andere daarom doet T-Mobile hier ook zo moeilijk over. Urenlang bellen en gesteggel.....

Ik vraag me af hoe ze het toestel willen terugvorderen. Nogmaals; het toestel is gewoon van de TS, hij heeft het immers gekocht.
  #9  
Oud 18 July 2009, 01:38
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 January 2008
Berichten: 985
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zuignapje Bekijk bericht
Ik ben zojuist door de afdelingen klachten van t-mobile gebeld, met de mededeling dat ik mijn abonnement vroegtijdig (nog meer dan 1,5 jaar te gaan) mag opzeggen. Dit omdat het bereik op mijn thuis adres belabberd is.

Nu is het zo dat ik maanden lang door t-mobile aan het lijnte gehouden ben, was elke avond wel een half uur kwijt door met de helpdesk te bellen. Nu ben ik volgens een collega van mij niet verplicht mijn iphone terug te geven. Ik heb even mijn algemene voorwaarden van het contract doorgelezen, maar kan er niks over vinden. Kan iemand dit misschien bevestigen?
Als je echt(!) slechte ontvangst hebt dan vraag ik mij af waarom je het toestel zou willen houden?
  #10  
Oud 18 July 2009, 08:03
ButcherJF's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 6s Plus 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Spacegrijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 22 November 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.585
Send a message via twitter to ButcherJF
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Als je echt(!) slechte ontvangst hebt dan vraag ik mij af waarom je het toestel zou willen houden?
Unlocken en met een andere provider (met goed bereik) gebruiken wellicht?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #11  
Oud 21 July 2009, 17:51
» iPhone 3G 16GB (Zwart)  
» Windows
 
Geregistreerd: 11 May 2009
Berichten: 9
Standaard

Net weer even met t-mobile gebeld, om te informeren of het aanbod (om op te zeggen) na mijn vakantie nog steeds geld. Nu even allemaal geen zin in, krijg je straks al dat gezeur terwijl je in het buitenland zit. Aanbod blijft gelden tot ik er tijd voor heb. En dit miepje vertelde er ook nog is dat je bij het opzeggen van je abbonement in principe je toestel gewoon mag houden...
  #12  
Oud 21 July 2009, 17:59
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 6 June 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Welk aanbod?
  #13  
Oud 21 July 2009, 18:04
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 7.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 9 April 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 286
Standaard

Je moet je Iphone gewoon inleveren als je het contract wilt beindigen. behalve als je het contract afkoopt. Als het goed is krijg je van T-mobile te horen dat je het toestel moet inleveren OF 50% korting op je abbo krijgt. T-mobile controleert ook zelf in jouw gebied of je daadwerkelijk geen bereik hebt.
  #14  
Oud 21 July 2009, 18:05
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 7.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 9 April 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 286
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nielsr Bekijk bericht
Of zeggen dat je je iphone al verloren bent en je weer je oude 6230i gebruikt
Dacht je je moet de iphone gewoon betalen dan! Volgensmij was dat iets van 500 euro?
  #15  
Oud 6 April 2010, 16:11
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 24 October 2009
Berichten: 18
Standaard

Ik heb hetzelfde aanbod gehad.
Is hier al iets meer nieuwes over want ik ben er zeer benieuwd naar
  #16  
Oud 28 April 2010, 23:44
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 15 November 2007
Locatie: Gaanderen
Berichten: 19
Standaard

zit met hetzelfde probleem maar alsdat inderaad zo is dat je het toestel koopt en er een dienst bij krijgt dan sta je denk ik wel in je recht
  #17  
Oud 30 April 2010, 19:52
» iPhone 5 32GB (Wit) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 64GB [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 17 April 2010
Berichten: 52
Stuur een bericht via Skype™ naar iTalk Send a message via twitter to iTalk
Standaard

Lees je contract erop na! (verkoopvoorwaarden)
iPhone is van jou met de plicht een 1- of 2-jarig abonnement af te nemen.
Dit kun je niet zonder kosten voortijdig opzeggen, TENZIJ in dit geval T-Mobile erkent dat het bereik op het klantadres erg slecht is. iPhone blijft dan van jou, TENZIJ ze de koop nietig verklaren maar in dat geval zou je alle gemaakte kosten vergoed moeten krijgen (misschien met aftrek van de kosten voor de reeds door jou gebruikte diensten d.w.z. gemaakte telefoontjes en datagebruik). Vraag dus goed na wat hun aanbod inhoudt. Als je een rechtsbijstandsverzekering hebt, kun je daar ook vragen wat je rechten zijn (maar die zullen ook je contract moeten raadplegen voordat ze antwoord kunnen geven).
  #18  
Oud 30 April 2010, 19:55
» iPhone 5 32GB (Wit) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi 64GB [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 17 April 2010
Berichten: 52
Stuur een bericht via Skype™ naar iTalk Send a message via twitter to iTalk
Standaard

Ik zie nu pas dat de oorspronkelijke vraag (van Zuignapje) al van medio 2009 stamt. Denk dat het probleem inmiddels is opgelost. Ben wel benieuwd naar de uitkomst. Wil je dat met ons delen?
  #19  
Oud 9 May 2010, 16:43
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 4 May 2010
Berichten: 4
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smon Bekijk bericht
Je betaalt je iPhone juist via je abonnement.
waarom heb ik dan 200,- moeten bijbetalen voor mn iPhone 3GS 32 GB?
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement gsscott Koopinformatie Nederland 334 21 October 2010 19:52
Reservekopie van ene toestel naar andere toestel? deaapdaar iPhone algemeen 3 23 April 2010 19:06
beeindigen abonnement T-Mobile Annapo T-Mobile 8 6 October 2009 20:59
Contract voortijdig beeindigen Mindfield T-Mobile 6 6 July 2009 12:43
beeindigen bellen ericb iPhone algemeen 2 1 November 2008 23:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:09.