iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-mobile zakelijk? Echt niet (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/39945-t-mobile-zakelijk-echt-niet.html)

gadgeteer 25-07-09 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door uomo (Bericht 329224)

Een simpele en doeltreffende oplossing voor T-mobile zou zijn besteed minder financiën aan reclame over de “goede service” en plant er een aantal zenders bij.
DIt lost het netwerk probleem op, en veel klachten.

Dit zijn woorden van een ondernemer? Pff sorry hoor.
Plant er een aantal zenders bij? Als ondernemer zijne moet ook jij weten dat een bedrijf zich aan regels heeft te houden... misschien dat ze een zender in je tuin kunnen planten, net voor je raam?

Door dit soort kort door de bocht opmerkingen op websites als deze krijgen providers zo'n slechte naam.

Ik denk dat het enige onderzoek wat je gedaan hebt bestaat uit het kijken wat de Iphone kost.

PS! ook ik woon in het noorden, bellen in en om Zuidlaren lukt mij wel met T-mobile. Enige plek waar de verbinding nog wel eens wegvalt is op de N34, om precies te zijn bij de rotonde bij Gieten.

Wola 30-07-09 14:09

T-mobile z
 
Beste Uomo,

Ik zag de lijst aan reacties voorbijkomen en kon het niet laten om TOCH een reactie te schrijven. Ten eerste is het onderwerp niet waardig om op het forum te worden besproken. Het gaat werkelijk nergens over. Ten tweede: een ondernemen met zoveel tijd om hier over te schrijven..... Tja, het kan natuurlijk

josephusjg 30-07-09 19:13

tjonge, tjonge jonge, wat een oordelen allemaal. Zo gemakkelijk om dat soort dingen te zeggen. Ik ben ook niet eens met alles wat er gezegd wordt en is, maar om daar dan meteen conclusies aan te verbinden over de mate van ondernemerschap? Ik begeleid ondernemers en er zijn er in alle soorten en maten. Ikzelf ben van het type 'liever met minder inspanning meer verdienen dan andersom'. En er zijn er ook die het nodig vinden dag en nacht te werken en daar zit van alles tussen in. En sommige hebben geen keuze. Sommige zijn succesvol en sommige niet, sommige hebben mazzel en sommige heel veel pech. En soms heb je als ondernemer genuanceerde meningen over een telefoonmaatschappij en soms niet. Maar om daar nu allerlei conclusies aan te verbinden? Dan liever on topic blijven en de rest voor jezelf houden.

Dat vind ik in ieder geval.

Jos

Wola 30-07-09 20:23

Mee eens. Conclusies had ik er niet aan moeten verbinden. Punt gemaakt. Blijft het feit dat de discussie nergens over gaat.

Scoes 30-07-09 21:22

Het was bijna een leuk stukje proza geweest, zelfs neigend naar smaad.
Ik heb niet eens zin om me hierin te mengen.

Succes met de afhandeling.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:43.