//

T-mobile zakelijk? Echt niet

T-mobile zakelijk? Echt niet discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Als apple gek wild ik natuurlijk een Iphone?! Niet gek als je na 5 minuten op een Imac nooit meer iets met windhoos te maken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-07-09, 20:34
uomo uomo is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard T-mobile zakelijk? Echt niet

Als apple gek wild ik natuurlijk een Iphone?!
Niet gek als je na 5 minuten op een Imac nooit meer iets met windhoos te maken wilt hebben.
Dus T-mobile met een 16gb Iphone met abonnement, aangezien mijn kpn nog even door liep helemaal gek van de Iphone geworden en wil geen dag meer iets anders.
Helaas werd het nummer natuurlijk na 2 maanden overgenomen door "T-m zakelijk".
Als u een bedrijf heeft en u gaat op een manier om dat u nog wat aan uw klanten kan verdienen, begin er niet aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De dekking van KPN in mijn woonplaats perfect! , "T-mobile zakelijk" helemaal niets geen netwerk of zoeken.
Dus volslagen onbereikbaar!!!!!!!!!!!!!
"T-mobile zakelijk" ja klopt hebben we verkeerd ingeschat u kunt uw abonnement direct opzeggen (duurt wel een 1,5 MAAND en geen 5 werkdagen!!!!!!!!!!)
Van de verlopen periode word wel verwacht dat je die dus betaald en de telefoon inlevert.
De aantoonbaar! gemiste omzet zijn ze niet verantwoordelijk voor, helaas dacht ik en mijn advocaat daar anders over!
Helaas voor "T-mobile zakelijk" hebben we een goede en nog veeel misselijkere advocaat dan het hele "T-mobile zakelijk" bij elkaar.

DUS BENT U ONDERNEMER, GA NIET NAAR T-MOBILE.
Neem elk ander abonnement als uw hart en uw geld en vooral uw tijd u lief is vergeet dat dit bedrijf bestaat!!!!!!!!
Ik heb in de aflopen 20 jaar handel drijven veel mee gemaakt maar dit is echt te schandalig, wat een bende (en dit is erg zacht uitgedrukt)
Mocht u dan genaaid willen worden laat het dan zijn door een beetje Nederlands bedrijf!!

Trouwens erg jammer dat een prachtig product als de Iphone zo word verkracht door een bedrijf als dat!!!!!!!!!!

Een zeer zeer ontevreden gelukkig gewezen T-mobile klant.

Nu hoop ik dat er sommige mensen hier hun voordeel mee doen?!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-07-09, 03:46
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Als eerst welkom op het forum

Ik kan me je frustratie goed voorstellen als je deze ervaring heb gehad met T-Mobile, maar vind het wel een beetje kort door de bocht. In jou woonplaats heb je deze ervaring, maar dit geld natuurlijk niet voor alle ondernemers in Nederland. Als ik hier in Haarlem kijk is de ontvangst goed, ook hier in de omliggende gemeentes voor zo ver als ik ervaren heb.

Als ik zelf iets aanschaf waar ik nog geen ervaring mee heb dan doe ik altijd een klein stukje zelf onderzoek, misschien ook een handige tip voor ondernemers i.p.v. blind met een firma in zee te gaan?
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #3  
Oud 19-07-09, 11:45
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Misschien is het handig om te vermelden wat de woonplaats is! Succes verder
  #4  
Oud 19-07-09, 11:56
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Bij ons in het dorp is t-mobile de beste keus. KPN geen bereik. Vodafone hangt erom.
  #5  
Oud 19-07-09, 12:37
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

Misschien is het ook slim om eerst even te kijken hoe het met de dekking staat, voor je een abonnement oversluit?
Ik ben zakelijk ook afhankelijk van mijn telefoons, en heb dus echt wel goed nagekeken of ik dekking had thuis en in de gebieden waar ik het meest ben.

Ik snap de frustatie, maar zomaar overstappen zonder te kijken hoe of wat is niet handig, zeker niet bij een pruts bedrijf als T-Mobile.
  #6  
Oud 19-07-09, 13:38
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Het zou handig zijn geweest als je dit eerst had gecheckt, bijvoorbeeld bij een vriend. Het is een beetje onzin om te zeggen dat het prut is, want dat je in jouw woonplaats geen bereik hebt geld niet voor het hele land.
  #7  
Oud 19-07-09, 15:10
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat de betrouwbaarheid van de dekkingskaart van T-Mobile nogal tegenvalt...

En het lijkt me dat je daar toch wel op moet kunnen vertrouwen in je vooronderzoek.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #8  
Oud 19-07-09, 15:46
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Op het internet is toch genoeg te lezen over T-Mobile. Als je alleen vanuit een kaartje gaat, dat ook erg veel aan bod komt op internet, vind ik dit toch een wel heel erg kort vooronderzoek.

Als je via google zoekt is er toch genoeg te lezen. Ook hier op iPhoneclub en andere forums/website's is er meer dan voldoende te lezen over de dekking van T-Mobile.
  #9  
Oud 19-07-09, 16:32
josephusjg josephusjg is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 42
Standaard

ik ben ook ondernemer en heb voor oktober een iphone 3gs gepland. Ik ben bezig met dat onderzoek, maar da tis nog niet zo eenvoudig. Ik weet dat de gsm verbinding van T-mobile in mijn huis beter is dan KPN. Ik had bij Telfort en heb bij KPN best wel eens dat ik een onverwachte voicemail ontvang terijwl ik gewoon thuis ben en zeker weet dat ik de telefoon niet gehoord of gevoeld heb. Via Lyca mobiel (backup telefoon; via T-mobile netwerk) heb ik altijd volle bak. Maar dat zegt niets over 3g. En het ontbreekt me aan tijd (2 bedrijven, 2 kleine kindjes) om lukraak in de omgeving te kijken of er voldoende verbinding is.

Collega's zijn positief over T-mobile en ik hoor veel goeds over mijn werkgebied (Arnhem eo), maar het is allemaal zo wisselvallig. de eenzegt nooit problemen, prima netwerk en bedrijf, de ander is weer meer kritisch en mijn oppas zei dat ze gillend gek weggerend is bij dit bedrijf en blij is dat ze weer eens een telefoontje kan ontvangen. Waar moet je dan op afgaan?

Ik zeg altijd "bij twijfel niet oversteken", maar de Belgie route is toch ook wel heel omslachtig. En het is niet alsof Vodafone zonder klachten is en dan die twijfelachtige voorwaarden van dat super sim.

Kortom, ik weet nog niet wat te doen en heb erg veel moeite om betrouwbare en onbevooroordeelde info over dit onderwerp te krijgen en dat is toch een voorwaarde bij goed onderzoek.

groet,

Jos
  #10  
Oud 19-07-09, 18:14
uomo uomo is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Mijn vooronderzoek bestond uit de informatie die ik van T-m verkoop zowel telefonische als per mail heb gekregen.
Op de kaart op hun site staat dat de dekking matig is dit is dan volgens T-m twee streepje.
En dus geen "geen netwerk"
Dus alle informatie was afkomstig van T-m zelf.
Of je er mee in zee gaat moet je zelf weten maar in het noorden van het land is het bereik extreem slecht.
Misschien niet in de grote steden maar buiten die steden zijn er nog een heleboel dorpen.

Dan benadruk ik dat de service buiten het bereik erg slecht is volgens mij heeft T-m "het kastje naar de muur" uitgevonden!!!

mocht je gelukkig zijn met T-m leef je uit,mocht je daarentegen een bedrijf zoeken dat iets van service weet moet je volgens MIJ niet bij T-m zijn.

Ik heb betere ervaring met zowel vodafoon als KPN.
Doe er mee wat je wilt, maar woon je in het noorden van het land bedenk je nog eens?!

Ps. Mocht je bij T-m werken en reageren meld dit dan even?!
  #11  
Oud 19-07-09, 18:23
uomo uomo is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Voor John,

Het verschil tussen Haarlem en zuidlaren is helaas nog steeds aanwezig.
Aangezien de bevolkingsdichtheid in dat deel van het land nog al wat meer is als hier in het Noorden.
Is het daar in meer dingen beter geregeld, niet alleen het mobiele netwerk.
Als je dan ook even kijkt naar adsl, dat kan ik hier niet krijgen tenzij via de kabel, aangezien ik meer dan 7 km van de dichtstbijzijnde telefoon centrale woon.
Of misschien kun je je voor stellen dat je elf km moet lopen om bij de dichtstbijzijnde busstop te komen??

Gelukkig hebben we wel riool en stromend water

Maar het is te bizar dat we in het zelfde land wonen en dat bedrijven besparen op een paar centen voor een mobile zender of een betere versterker voor het Adsl netwerk!
  #12  
Oud 19-07-09, 21:34
josephusjg josephusjg is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uomo Bekijk bericht
Ik heb betere ervaring met zowel vodafoon als KPN.
Doe er mee wat je wilt, maar woon je in het noorden van het land bedenk je nog eens?!
!
Ik heb nog geen ervaring met vodafoon, maar wel met KPN. Ik was ontstemd omdat de meegenomen minuten in een andere maand plotseling tegen het hoge buiten de bundel tarief afgerekend werden. Reactie KPN: zo doen wij dat! Mijn reactie, prima dat jullie dat zo doen, maar kun je me dan even de voorwaarden geven waarin dat zo geformuleerd staat, want in mijn gegevens is dat anders gemeld. Eerst een verwijzing naar een abonnement dat ik niet had en wat niet meer bestaat, daarna kasje en muur en tot slot geen reatie meer via email. En telkens als ik erover begon telefonisch verloor ik na enige tijd de verbinding met de klantenservice. Kon ik daarna weer opnieuw beginnen en dus maar laten zitten uiteindelijk. Maar wel besloten dat ik na afloop contract weer verder kijk.

Moraal: al die grote bedrijven zijn vergeten hoe het hoord wat betreft klantgerichtheid. Als je een probleem hebt dat lastig voor ze is, dan schuiven ze je net zo lang rond tot je er genoeg van hebt en het laat zitten. Dat is bij KPN, was zo bij Telfort, zal ook wel bij Tmobile zijn en ik heb geen illusies dat het bij Vodafone dan echt anders is. Voordeel van Vodafone en KPN is dat hun netwerk goed is; dan heb je in ieder geval minder kans op klachten en minder kans op dit soort nare ervaringen met de afdeling klanten (non)service. En het is voor mij een aanleiding om altijd te kiezen voor een abonnment met en gratis telefoonnummer om te bellen.

Overigens, die babysit van me die gillend weggerend is bij Tmobile, had de slechtste ervaringen in Friesland.
  #13  
Oud 19-07-09, 22:36
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uomo Bekijk bericht
Voor John,

Het verschil tussen Haarlem en zuidlaren is helaas nog steeds aanwezig.
Aangezien de bevolkingsdichtheid in dat deel van het land nog al wat meer is als hier in het Noorden.
Is het daar in meer dingen beter geregeld, niet alleen het mobiele netwerk.
Als je dan ook even kijkt naar adsl, dat kan ik hier niet krijgen tenzij via de kabel, aangezien ik meer dan 7 km van de dichtstbijzijnde telefoon centrale woon.
Of misschien kun je je voor stellen dat je elf km moet lopen om bij de dichtstbijzijnde busstop te komen??

Gelukkig hebben we wel riool en stromend water

Maar het is te bizar dat we in het zelfde land wonen en dat bedrijven besparen op een paar centen voor een mobile zender of een betere versterker voor het Adsl netwerk!
Hier ben ik het 100% mee eens uomo, helaas zie je dit vaker in gebieden waar minder mensen wonen. Ik ben het met je eens dat ook daar de dekking beter zou moeten.
  #14  
Oud 24-07-09, 23:15
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard onderzoek

Het vervelende is dat als je onderzoek wilt doen je dat wel met een Iphone moet doen. Ik zit bij T Mobile en heb al vaker geconstateerd dat ik volle ontvangst met een Nokia heb terwijl een Iphone niets binnenkreeg.

Het verhaal heeft 2 kanten he.
  #15  
Oud 25-07-09, 00:59
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Nou nou nou, wat een heftige reactie toch weer. Om te beginnen vind ik dat je als ondernemer jezelf van-te-voren goed moet informeren alvorens je tot aanschaf over gaat. Geldt voor telefonie maar ook voor computers, notebooks, internetverbindingen etc. Op internet is voldoende te vinden en anders moet je een adviseur zien te vinden (al dan niet een betaalde of uit je kennissenkring).

Vooralsnog vind ik je stellingname nogal emotioneel overkomen. En niet helemaal redelijk.

Natuurlijk is bekend dat het netwerk van T-mobile niet overal even krachtig is maar dat geldt in meer of mindere mate ook voor de andere netwerken. Zit nu 2 weken in Sneek in Friesland pal achter het Sneekermeer en ik heb een perfecte 3G verbinding terwijl mijn bezoek gisteren met Vodafone terugviel naar GPRS. Zo kan het dus ook. Terwijl ik hier bij mij thuis helaas louter GPRS heb. In Amsterdam nog wel.

Wel heb ik scherpe kritiek op T-mobile qua communicatie. Ik vind dat zij, overigens net zoals nagenoeg alle andere operators, matig tot zeer matig communiceren.

Overigens kan ik je als collega-ondernemer een Spellingchecker aanraden (Safari kent dit standaard overigens); ik hoop dat je jouw klanten beter van repliek dient anders heb je een groter probleem dan alleen de dekking van T-mobile ............
  #16  
Oud 25-07-09, 10:24
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Soms wordt een forum even 'misbruikt' om stoom af te blazen. Dan krijg je posts zoals die van de TS: heftig, met veel hoofdletters en uitroeptekens en met spelfouten.
Een forum is er ook voor dit soort reacties.
TS is zijn eerste emoties kwijt, er ontstaat een echte discussie en het forum is een draadje rijker. Iedereen blij -min of meer
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #17  
Oud 25-07-09, 12:29
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard matige ontvangst ?

Och...alle providers hebben weleens wat.
Ik zit na een eeuwigheid bij KPN gezeten te hebben alweer een aantal jaar bij T-Mobile. De reden dat ik bij KPN wegging was puur een prijskwestie de kwaliteit was prima. Vorige week wel een akkefietje met T-Mobile gehad. Maar dat gezeur is puur hun slechte telefonische helpdesk. Ben daarna naar een winkel gedaan die me wél op de goede manier hielp.
Het is natuurlijk maar net wie je aan de telefoon hebt gehad.

Wat betreft de verbindingsproblemen blijf ik erbij dat er te vaak op de provider gescholden wordt terwijl toch algemeen bekend is dat de Iphone niet zo'n goede ontvangst heeft. Maar dat wordt door de "fans" nogal eens onder de mat geschoven.
  #18  
Oud 25-07-09, 13:10
uomo uomo is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

ButcherJF,
Dit zijn nou net de dooddoeners die een einde maken aan een discussie
!!
Jammer dat je dit soort reacties plaatst.
De moraal van het verhaal, is je dus wel ontgaan.
Het gaat om het grote geheel, let op...het is MIJN advies en conclusie.
Die ik deel met mensen die het betreft....

Een simpele en doeltreffende oplossing voor T-mobile zou zijn besteed minder financiën aan reclame over de “goede service” en plant er een aantal zenders bij.
DIt lost het netwerk probleem op, en veel klachten.

Zo als een aantal jaren geleden bij Vodafoon had ik ook geen bereik in de zelfde woonplaats.
Binnen 2 weken stond er een zender bij en was het probleem getackeld.
Misschien stom toeval, maar het werkte wel.
Waarom dan een andere provider? ach ja verschillende werkgevers hebben verschillende deals.
  #19  
Oud 25-07-09, 13:51
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Het gaat om het grote geheel, let op...het is MIJN advies en conclusie.
Die ik deel met mensen die het betreft....
Overigens jammer dat jouw advies en jouw conclusie nogal ongenuanceerd is. Nergens lees ik in je betoog de kwaliteit van de Iphone, de kosten/ baten analyse (KPN is inderdaad beter maar wel een stuk kostbaarder) en bereikbaarheid. Zo weet ik niet hoe het nu met KPN is maar enkele jaren geleden was de communicatie en bereikbaarheid van KPN ernstig slecht. Ook voor zakelijke klanten.

Alhoewel pionierklant van Ben/ T-Mobile en destijds Libertel en dus niet heel objectief jegens KPN (dat is niet 'mijn' bedrijf) denk ik dat T-mobile een redelijke dienst levert voor een redelijke kostprijs.

Wil je beter moet je meer betalen.
  #20  
Oud 25-07-09, 17:59
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard prijs / kwaliteit

Het is natuurlijk zo dat velen van ons voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Kwaliteit heeft natuurlijk z'n prijs.
T-Mobile is niet de duurste provider en anderen leveren inderdaad een betere dekking maar dan ook tegen een hogere prijs.
Het vervelende is alleen dat die anderen de iphone niet mogen verkopen.

Maar dan nog. Neem lekker een Nokia E71. Dan heb je een veel betere ontvangst. (Ook met T-Mobile) ..................maar dan heb je geen Iphone...lolllll
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
echt of niet? ipad 2 op 2dehands pieterwillems Koopinformatie Nederland 3 06-05-11 10:10
Sync? Echt niet...... Dekzwab iPhone algemeen 2 30-09-10 16:10
Klantenservice zakelijk T-Mobile Juan-Paolo Odido (T-Mobile) 5 25-09-10 09:14
iPhone zakelijk bij T-Mobile Gonny Archief 8 29-06-08 15:31
Iphone echt stuk of niet stienes longin Unlock [archief] 11 15-05-08 11:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:28.